Bloem,geen idee maar dat bed is ook weer 20cm breder dus misschien scheelt dat voor hem al… hij draait zoveel.
Goedemorgen all.
@TRL: Nuh… je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik ben helemaaaaaal niet jaloers. Hahahaha. Heerlijk hoor. :zon02:
Zo’n bed heb ik ook altijd voor mijn kinders gehad en dat scheelt zeker enorm in ruimte wat je dan er onder kunt creeren. Hopen dat het lukt.
@Bloem: Lekker even naar de sauna. Nou, is toch ook even een verwennerij. Geniet ervan en maak je hoofd meteen even lekker leeg.
@Raak: Pffff…zo vroeg en met dit weer. Zal wel kantinewerk worden he. Maarja… goeie grootouders zijn ook vaak wel bikkels.
Veel plezier in ieder geval en dat de beste maar weer mogen winnen.
@Viva: Veel plezier met al je verjaardagen, al heb ik er zelf ook 2. Vandaag 1 en morgen nog 1. Hihihi. Oh ja en met het soppen natuurlijk. Doe je best. Hihihi. (Kunnen ze gerust aan jou overlaten)
@MK: Ook al vroeg uit de veren. Jullie ook een fijne dag.
@Beps: Een beetje kunnen slapen na al de indrukken? Gefeliciteerd met je moeder en ik wens jullie allen daar ook een hele fijne dag. Mooie leeftijd.
Wij straks even een cadeautje kopen voor onze (nieuwe) schoondochter. Morgen jarig en voor de kleinzoon, die vandaag jarig is hebben we een paar centen in een leuke kaart gedaan, want dat is een spaarder, dus wil liever geld.
Fijne dag verder all en een goed weekend. Hopenlijk wordt het weer wat beter, want het is hier… knudde momenteel. :dag:
Ben weer thuis en een verzopen kat
volgende wedstrijd om 12.30, hoop dat het dan droog is ![]()
Mk : moest wel eerst douchen nog en ontbijten, was om 8 uur op het veld
Roanna : jij ook fijne verjaardag vandaag, j was niet mee hoor, die keek met 1 oog naar buiten
En deed hem toen weer snel dicht. Die staat nu te douchen haha
Bloem : wel lekker toch met dit weer in de sauna, ik sta wel op het veld er tegenover hihi
Trl: ik weet ook niet of C dan wel blijft liggen maar hij is nu al wel groot genoeg toch voor
Een hoogslaper, ik vind ze leuk !
Heerlijk geslapen. Wel hoofdpijn gisteravond. Even afscheid genomen voor lagere tijd van het sushi restaurant(lekker uiteten geweest samen)
@TRL: heerlijk hoor, ben giga jaloers!! Zei gister nog geen Rupsje: zij aan gewoon weer! ;). Lekker hoor, vooral genieten
Roanna ook schapjes doen dus.
Wij net voor H een mooie plant gehaald
zo even naar t dorp ivm de KPN
meiden, ik ben zooooo blij met jullie!!! Thanks gewoon omdat jullie er zijn…
'n lief meisje, een mooie vlinder verborgen door verdriet
Een masker van ellende zo dik dat niemand die vlinder ooit ziet
Maar ik weet dat ze bestaat, en ooit vrij zal vliegen op vleugels van geluk
Wees voorzichtig met dat meisje en maak haar toekomst niet stuk
Laat haar dromen en zweven op de wind
Al lijkt ze nu volwassen, van binnen zit een bang en kwetsbaar kind
Laat die vlinder groeien, vol van liefde en van kracht
Laat haar schitteren in het zonlicht en zorg dat zij voor altijd lacht
Slecht een paar mensen zullen die vlinder altijd alles geven
Zodat die vlinder daardoor nog lang en gelukkig zal kunnen leven
Een vlinder met vleugels zo breekbaar en teer
Laat haar vliegen boven de wolken, gelukkig en vrij en haal haar nooit of te nimmer neer
Zorg dat ze gelukkig is in tijden van smart
Vervul al haar wensen en verwarm bij kou steeds weer haar hart
Zij die in haar geloven weten dat die vlinder ooit de weg naar buiten vindt
En dat er iemand op haar wacht, die haar voorgoed bemind
Ik weet dat ze veel liefde heeft om weg te geven
Maar dat ze dat ook nodig heeft om lang te kunnen leven
Geef haar ruimte om te zweven, en warmte bij extreme kou
En vergeet niet om vaak te zeggen lieve schat ‘ik hou zo veel van jou’
Dat heeft ze nodig al denkt men vaak van niet
Maar ik weet het heel zeker, want ik ben iemand die de vlinder ziet
Die vlinder houdt zich sterk en lacht, maar huilt van binnen
Soms niet wetend wat ze nu met haar leven moet beginnen
Maar altijd zijn daar die mensen die haar laten zweven als een vlinder zo vrij
Die laten haar weer lachen en maken haar mooie hart zo blij
Zo zal haar leven niet altijd zijn
Eens is zij bevrijd van haar intense verdriet en haar hartepijn
Dan vind ze haar vrijheid, en zweeft ze boven de wolken voor eeuwig vol geluk
Dan zien mensen die vlinder en maken haar nooit meer stuk
Alles wat ik vraag is dat ze vrij mag zijn niets meer en niets minder
Dat ze mag vliegen op geluk als die mooie en gelukkige vlinder
@beps: gefeliciteerd met H en een hele fijne dag! Feliciteer H ook van ons!
@bloem: lekker naar de sauna! Heerlijk met dit weer.
Ik nu even naar een stad moet kleren hebben hahha erg he. Maar ik heb in het voorjaar veel van mijn kleding weggegooid.
Raak,het is niet echt een hoogslaper hoor,maar een half hoogslaper,1.15 m hoog geloof ik.Hij vindt hem wel stoer… hahah Maar heb gezegd dat hij hem alleen krijgt als hij in zijn eigen bed blijft haha… Ach we zien het wel,gisteren zegt tie toen ik vroeg waarom hij bij mij in bed kruipt zegt tie,dat doe ik niet dat zijn bij benen die dat doen… Na de vakantie ga ik beginnen met slaapsiroop,misschien dat dat helpt is homeopatisch
Roanna,gefeliciteerd met je kleinzoon.
Jac,wat een mooi gedicht.
Mooi gedicht jac
@ trl. Ik hoop t. Zou fijn zijn
Allen met een verjjaardag; gefeliciteerd
@raak ja er was de hele dag wedstrijd. Gelukkig na verloop van tijd zon maar alles buitrn was NAT
Heerlijk dagje relaxed gehad. Nu zo klaar maken voor een avondje uit. Ik hoop dat ik wakker kan blijven. Haahah
@bloem: veel plezier!!! Hopelijk heb je een kei leuke avond!
Geen idee. Ben best wel moe. En heb mn zilveren hakken aan, die eigenlijk te groot zijn geworden… Denk dus dat ik strax auwie aan de voetjes heb. Maar goed. Iets met mooi en pijn
Thuis…
Jac: prachtig!!
bloemmie: hopelijk ben je nog dik aan t genieten!
ikke: :slapen:
**
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi ![]()
**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
Zo op t werk…
Achter ons hadden ze een feestje… hadden keurig een briefje in de bus gedaan… MAAR… MAAAAAAR… als je dan om 00.00 in je bedje ligt, tussentijds ook nog wakker wordt denkend dat de honden lawaai maken, vervolgens om 6 uur opstaat en ze hebben nog steeds een feestje, in de tuin, met harde muziek… dan ben je ASO!!! … om 7.15 ging ik te werk: LAWAAI nog steeds…
Jammer genoeg heeft Rupsje geen elec zaag… dan had hij 30 min na het stoppen vd herrie een boom in plakjes van 5 cm gezaagd… GRRRRRRR
Mogge op deze zonnige zondag
Beps : dat is zeker aso, wij gaven gisteren ook een bbq, jaja dat had J afgesproken met zijn filmclub, maar zijn om 10 uur naar binnen gegaan, er zijn lijd mensen met kleine kinderen, zieke of oude mensen, offff gewoon mensen die moeten werken. Dit gedrag maak je tuurlijk niet goed met een briefje vooraf door de brievenbus. Werkse weer vandaag
Bloem : jij heerlijke dag gehad, bij ons was rond half 5 alles droog, terras verwarmingen aan, goed te doen gelukkig kwam ook nog een klein zonnetje. Hoe was je avond met je zilveren muiltjes verlopen ??
Trl : maar voor een kind is dat al wel een hoogslaper he. Veel kinderen zeggen dat ben ik niet dat doen mijn benen, dat doet mijn hoofdje. Volgens mij weten ze dat ze iets doen wat eigenlijk niet mag maar is wel ok omdat ze het zelf niet zijn, kinderlogica he hahaha
Jac : Ben je geslaagd in de stad voor kleding ?
Fijne zondag allemaal :dag:
Goedemorgen piepels. Ook hier een vrolijk stralend zonnetje. Heerlijk.
@Jac: Prachtig gedicht.
@TRL: Oh, nog heel even maar en dan mogen jullie. Enneh… die kleine van jou is echt slim. Hihihi.
@Raak: Klinkt weer heel gezelli die BBQ en ja, als je er toch ook verwarming bij hebt, is het goed te doen, lijkt me.
@Beps: Pffff…inderdaad. Stelletje aso’s. Nouja… werkse toch nog even. Mocht het ooit ter sprake komen met die buren, zou ik er toch even wat van zeggen.
@Bloem: Hopenlijk een leuke avond gehad.
Zo, even showeren zo, dan op verjaarsbezoek en dan nog even door naar de stad. Mijn WW-zakje was weer eens lek, dus weer natte voeten gisteravond. :lol: Tja… voor mij is de koude voeten tijd weer aangebroken, maar kokkie gaat straks even kijken voor een electrische deken, maar dan mooi voor zijn kant, want ik hoef zo’n ding niet. Hihihi.
Fijne dag allemaal en geniet van het :zon02:
ben weer helemaal opgeruimd, alles aan kant, uiteraard nog veel over, dus dochter en schoonzoon gebeld die komen straks in het :zon02: in de tuin lekker snoepen van de saters, lekker biertje en wijntje erbij, dus een heerlijke relaxte zondagmiddag verder
Roanna : jij een fijne verjaardag voor straks, misschien ook wel buiten zitten met een vestje aan en sjaal om, heerlijk !
Viva : jij een zware sopdag vandaag dus echt geen tijd om van het weer te genieten
Trl : ben jij trouwens nu al vrij ? Neem aan vandaag alvast een beetje aan het inpakken om in de sfeer te komen, heerlijk hoor !
Raak,ja ben al vrij nog niet aan het inpakken,zit in de trein naar huis.morgen moet het inpakken gebeuren.
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
@raak: ja ik ben geslaagd! 2 broeken en een trui want 3 november ga ik naar utrecht met de schoonzus.
@trl: o bijna ga je weer lekker naar turkije!!! HEERLIJK!!!
zo ik net thuis van een dagje show zwolle. Maar hij heeft het goed gedaan! Helemaal trots op hem.
Nu lekker gedouched en in mijn stoel… Xandor ligt naast mij te snurken…
Nog een mooie riem voor hem gekocht en voor mij een mooie zeer praktische bodywarmer! Ik zou zeggen op naar de volgende show! ![]()
Ikke thuis… Moe…
tukke hmmmm