@trl das wel handig dan als c lekker dichtbij zit. heb je nog wat gehoord van je voorstel qua uren enzo?
hiero is de dag omgevlogen. wel balen, heb ik het eindelijk lekker druk, kan ik niet alles afmaken. laptop mee naar huis (net nieuw) dus misschien de komende dagen toch wat mail nog checken⦠niet te veel, heb vrij
vanavond spaans, date, morgen bodybalance en boodschappen, zaterdag sauna, zondag date (hopelijk) en maandag mystery shoppen. ergens tussendoor nixen, uitslapen, koken en over mn werktoekomst nadenken, momenteel te druk in mn hoofd.
@bloem: drukke avond voor de boeg. Hopelijk wordt het een geslaagde date. Maar zaterdag lekker sauna!! HMMMMM @mexx: morgen nog en je eerste werkweek zit erop! @beps: zaterdag h alweer jarig. Hoe jong wordt ze? @ll: wens ik alvast een fijn weekend toe!
Ik vandaag naar school geweest. Gisteren een hele lange dag gehad 07:00 begonnen 16:00 thuis. 18:00 tot 22:30 weer op het werk⦠dus eigenlijk ben ik best moe hahaha
Morgen nog een werkdag en dan WEEKEND!!! Heerlijk
Ik ben aan het kijken voor een robot stofzuiger lijkt me zo handig hahaha
Beps : succes ! :kus: alvast gefeliciteerd met H, mooie leeftijd he
Bloem : dat klinkt als een paar drukke, maar hopelijk wel leuke dagen
Jac : veel gewerkt en nog 1 daagje, echt aan weekend toe
Trl : alles prima geregeld met de uren en af en toe lekker tussendoor naar C en Ma
hallo meiden vandaaag weer vrujdag dus rituelen. wat een weer zeg niet normaal.
beps toy toy vandaag meissie. bloem druk in het hoofs en talloze dingen te doen.
tlr. jammer geen judo meer nou ja hij heeft de beginselen onder de knie.
roanna iddd f. zit in gu het is er nog steeds bloedje heet maar hebben ook noodweer gehad
tja dan de lenzen vind het een hel maar zal wel moeten wennen, ze deden ze er eerst in nou tranen geen gebrek jezus het gevoel of er een ooghaar in je ogen zit. afijn na een kwartiertje ofzo werd het tranen minder dus even naar buiten geweest voor een half uur het ging af en aan dan weer tranen dan weer droog scherp zicht wazig zicht en toen weer terug onderzoek gehad ze zitten goed ogen reageren goed volgens de metingen . nu dus 2 weken wennen , en dan bedoelen ze ook echt wennen zodat je ze niet meer voelt. moet wel zeggen heel scherp zzicht op de momenten dan je ogen even rust vinden om vervolgens dan weer te gaan irriteren. met de zachte lenzen had ik heel vaak dat de rechter ging plakken en dat is ook zwaar irrri, daar heb ik met deze geen last van maar ik ben er nog lang niet heb ze gisteren 4 en half uur in gehad en was blij dat ze eruit mochten vandaag gaan we voor 5 uur of 6 uur na gelang je ze kan velen. maar het is echt heel erg wennen. maar dat is volgens zeggen normaal. dus wordt vervolgd.
@Beps: Heel veel sterkte vandaag. Ik had het al via WA geprobeert gisteravond, maar ik denk bij sommigen nog steeds storing. (niet hier meer) Maarre⦠kompgoeschratje. :kus:
@Viva: Oh echt waar? Nou, noodweer is daar meestal niet zo leuk, maar een beetje vocht zal het wel even goed doen daar. Maar fijn dat het daar nog zo lekker warm is. Ik denk dat ik volgend jaar maar eens rond die tijd ga, als het erin zit en ze aanbiedingen hebben natuulijk. lol2
Jij ook sterkte met je lenzen. Hopenlijk ga je de boel in de toekomt nog helderder zien.
Nou, verder sluit ik me even weer aan bij wat er gezegd is, want anders val ik zo in herhalingen, maar dat is wat ik ook zoān beetje wilde zeggen. Dus!
Ik drink ff de koffie op⦠en dan ook aan de rituelen. Beneden samen strak trekken. Oh ja Beps⦠dan is je moeder gelijk met onze jongste kleinzoon (14) jarig. Ook morgen.
Viva : oh dat is dan wel heel erg wennen zeg. Als ik mijn lenzen indoe, wat niet vaak gebeurt :), voel ik ze niet hoor. Ook J heeft vanaf het 1e moment gewoon de lenzen de hele dag gedragen, maar die heeft 24 uurs lenzen dat scheelt misschien. Ben dan wel heel benieuwd of je ze vandaag zolang in kunt hebben en ook hopelijk met weinig irritatie. Poetse vandaag, de buitenkant hoef je iig niet te doen he
ik ook wakker, geen zin in de sportschool.
@ beps :kus:
@ viev hoop dat het gauw went
@ jac vriendin heeft ook zoān robot stofzuiger geloof ik. is er wel te spreken over
@ trl wel vast laten leggen he! kan er ook nix tussenkomen. en nee had vrij genomen (zomaar) en kan die opdrachten dan mooi doen
en de date was leuk hoor.
dus
maar eens opstartenā¦
Nou meiden ze zitten er weer een half uur in nu, maar moet nog steeds wennen, dan weer wazig en dan weer scherp, en ik voel ze nog steeds maar niet meer zo als gisteren. Tik nu dus zonder bril met lenzen kan het wel lezen maar er zit nog een schaduw langsā¦heb voor links +2,25 met +2.50 om te lezen en rechts +2.00 en +250 voor het lezen, dus das best heftig zeg maar, voor het lezen heb ik dus gewoon +4.75 vandaar dat ze het niet goed krijgen in de zachte lenzen.
Raak de zachte lenzen voelde ik ook niet, dat waren daglenzen net als J. die heeft. Dit zijn dus vormvaste lenzen.
Bloemmie lekker vrij vandaag en heerlijk uitgeslapenā¦
hier de hut weer strak voor het weekend, morgen 2 verjaardagen en zondag
SOPPENā¦ben benieuwd hoe de vloer er van de kids uit komt te zienā¦er zit volgens mij een prutser van jewelste in dat huisā¦een merbauhouten vloer die er dus nostalgisch uit zietā¦met hier en daar een nerfje en een stukje erafā¦de nieuwe planken zijn mega strakā¦nu hebben ze het gedeelte wat bleef liggen gerepareerdā¦alles strak gemaaktā¦pfffffffff. Ben echt benieuwdā¦zoon gaat vanmiddag kijken als het niet goed is keurt hij de vloer af, en dan mogen ze hem er helemaal uit halenā¦blehhhhhhh. Ik was denk ik er als een bok op een haverkist bij gaan zitten maar ja dat ben ik heā¦zoonlief is wat meegaander denk ikā¦een bouwfout is de oorzaak van alle ellenden, Damber werkt bij de geschillencommissie en die heeft ook gezegd je moet er een zaak van makenā¦dat winnen jullie op zekerā¦de stadverwarmingsleidingen liggen zonder beschermbehuizing in de betonnen vloer en dat is gaan lekken. pfffffffff murphy??? ik hoop het niet.
Pfff wat een kl*te weer zeg⦠Gelukkig nog een paar dagen en dan mogen C en ik genieten van de zon (sorry dames )
Raak,hoop dat je een beetje droog kan staan bij de voetbal.Zal wel een drassig veld zijn.
Beps,hoe is het nu,nu je een nachtje heb geslapen nadat je gehoord heb dat je het traject in mag.
Zo gisteravond even wezen kijken voor een halfhoogslaper voor C,even goed nameten of het past in de lengte op zijn kamer,zal erom hangen denkā¦Hoop het wel want dan kunnen daaronder ook mooi wat spullen staan.Hij heeft nu nog een juniorbed van 150cm bij 70 cm,misschien dat hij met een groter bed 200cm bij 90 cm wel in zijn eigen bed blijft.