Turkisch Tea Time deel 6 2012

Fijn mexx dat je het zo getroffen hebt met je nieuwe baan.
Mk g. Zijn strikdiploma goed hoor:-) .
Nou ik moest mezelf ook wel weer motiveren hoor mexx. Maar ga wel weer ff streng. Maar valt niet mee. Fijne is wel dat ik wel gelijk resultaar heb dat motiveert dan wel weer even.
Zo net bericht van de opticien paslenzen zijn klaar morgen middag dus een afspraak ik ben benieuwd.

hi ladies

ppfff zo druk op t werk, maar eerder beginnen want krijg t allemaal niet meer in die acht uur gepropt. ook ff balen voor het een en ander, dus heb weer wat te overdenken

@ mk klinkt druk maar wel leuk
@ mexx klinkt goed, en druk is leuk
@ beps :hug:

en tja de tourette… ergens vind ik het sneu, kan er nix aan doen en ik ben wel van iemand een kans geven, aan de andere kant denk ik: beetje kieskeurig zijn mag best en ben zelf geen sociale instelling dus waarom het mezelf moeilijker maken dan nodig? dat is toch met dat daten, als iemand niet perfect is, next. … maar goed we zien wel hoe het loopt

vanavond weer bodybalance. fff druk allemaal maar het sporten schiet er wel bijin, dus woensdagavond wil ik wel bijhouden

Testing testing. Jippie hij doet t!!

1 like

MOOI!!!

Ikke op het werk, en ben morgen overdag de p**melpunt haha…
Dus om 23 uur naar huis, en om 8 uur weer fris en fruitig achter de telefoon :)!!!

Nu even ontspannen op het werk lol2lo2

Roanna, royal asarlik beach kan ik me al niet voorstellen als 5* maar het zou kunnen dat hij zo in de gids staat… Jammer dat het nu zo slecht is, klanten van mijn oude werk zijn daar een keer of 5 geweest…

Meiden ik duik mijn bed weer in! :dag:

mogge, wat een butweer :frowning:
MK : jij gezellig druk. G alvast zijn 1e diploma binnen he !
Bloem : jij kan ook weer mobiel meekletsen :slight_smile: Moeilijke keuze meis maar soms moet je voor jezelf kiezen :kus:
Beps : jij al fris en fruitig om zometeen weer achter de telefoon te kruipen
Viva : logisch toch dat je er weer even in moet komen en zeker een stimulans dat het goed gaat. Succes met het passen van je lenzen, ik ben eens benieuwd. Ook vragen of je even naar buiten mag lopen, stoepje op en af enzo
Mexx : ik heb ook genooooten van Ronaldo hahahaha

**Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:
**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

mogguh

hier ook slecht weer, dus maar weer met de auto… :slight_smile:
fijne dag allemaal

Viva : logisch toch dat je er weer even in moet komen en zeker een stimulans dat het goed gaat. Succes met het passen van je lenzen, ik ben eens benieuwd. Ook vragen of je even naar buiten mag lopen, stoepje op en af enzo

raak ik moet er om 2 uur zijn, dan zetten hun ze in, dan een uurtje weg en om 3 uur onderzoek ect. dit zijn de nieuwste lenzen die er zijn, de buitenkant zacht en binnenin vormvast, ook nog eens multifocaal…ik ben idd ook benieuwd.
Ze kunnen deze lenzen precies op je oog maken, dat hebben ze dan ook gedaan. Dus iedere hobbel of bobbel op je oogbol is meegenomen in deze lens…en hij is kleiner als zachte lenzen, maar groter dan harde lenzen dus…we wachten af.

Zo meiden wat een kloten weer zeg, tot op mijn huid toe nat geregend en ik ben nog wel met de auto, maar het kleine stukje van de parkeergarage naar de voordeur van de school een plensbui, heb nog gewacht maar na 10 minuten werd het nog niet minder dus toen maar een sprintje getrokken.
Idd het is weer wennen hoor, maar vandaag is dag 4 en dat is de laatste moeilijke dag, merk nu al dat het makkelijker wordt…dus we gaan stug door…ach ja afvallen is een veldslag maar slank blijven een 80 jarige oorlog hihihihihi.
Beps jij morgen het haasje…fijn dan.
Bloemmie druk druk druk, en ook nog de bovenkamer op volle toeren.
Roanna heb er wel van gehoord dat hotel, maar ben er zelf niet geweest, maar wel belachelijk dat er geen kopjes zijn,
oke bij gu had je af en toe geen glazen bij de zwembadbar omdat die werden gewisseld met het restaurant, maar ja dat
was alles, zodra je bij een tafel kwam die vol stond, braken ze hun nek om de boel op te ruimen…Lieve lieve Mevlut…en Bathi.
zo vandaag weer een half dagje aan het werk…en dan weer weekend, met 2 verjaardagen en zondag komen de werkbijen in aktie, bij zoon en schoondochter is de vloer eruit geweest ivm lekkage, nu wordt hij weer opgebouwd en geschuurd…pffffff enig idee hoe hun hut eruit ziet, juist ja…een grote chaos…dus zondag gaan we soppen en weer inruimen. Ze zitten al 6 weken in de pestzooi. Zijn ook al toen wij op vakantie waren bij ons in huis geweest, nu is schoondochter haar vader op vakantie en zitten ze in haar ouders hun huis.

Goedemorgen all.

Inderdaad… wat een kalote weer. Ook hier. Onze zoon kwam net nog even wat warme kleren ophalen, want die heeft zijn jaarlijkse uitje met alleen de jongens (ondertussen vaders met een paar kids) van basketball, naar Texel. En het is of de duvel ermee speelt, ze hebben bijna iedere jaar dit weer en ze gaan al jaren. Maarja…ze hebben van alles bij zich. Honderden films en heel veul spelletjes enzo, dus vermaken doen ze zich zoiezo wel.

@Viva: Heel veel succes vanmiddag en ben ook wel benieuwd hoe dat is. Heb er weleens over gehoord.
Enneh… nee, zeer zeker hadden wij dit niet in GU. Ik heb daar zoiezo geen klachten over, dan dat ene kereltje bij de poolbar wat soms irritant kon doen, maar zoals de verhalen als die van mijn buren,… herken ik niks.
Wat een narigheid dan daar bij je zoon en schoondochter. Gelukkig dat ze zulke goeie helpende handjes hebben, die voor ze klaar staan.

@Raak: Ja, Ronaldo heeft zich weer eens goed bewezen. Super was hij weer.

Verder sluit ik me even aan bij jullie updates, want heb verder niet veul te melden. Vanmiddag weer fysio.
Iedereen… werkse weer en tot ergens weer. :kus:

@Mexx: Het schijnt ook echt van de laatste maanden zo te zijn in dat hotel. Mijn buren waren ook best wel een beetje afgegaan op revieuws die er al stonden en die waren over het algemeen zeer positief. Maargoed… weer een ervaring rijker en als ik het goed begrepen heb, gaan ze met dit alles nog even terug naar hun reisbureau.

1 like

Roanna,balen voor je zoon om altijd dit weer te hebben,maar gelukkig vermaken ze zich wel.

Viva,zeiknat geregent van een klein stukje niet fijn. En vanmiddag de lenzen halen ben benieuwd.

Werd me net via fb gevraagd of ik een ps3 wil meenemen voor iemand naar Turkije,krijg ik daar geld,nou mooi niet…Ga niks voorschieten en al helemaal geen ps3

Volgens Zoover is het een 4 sterren :)!!

Hier irritant weer haha…
Dus ook lekker druk, al 3 uur om in 15 minuten haha…

@Viva: Ik vandaag aan het werk. Gelukkig overdag te werk, anders had ik vanavond tot 23 uur gemoeten hihi

Dat klopt Beps, maar ze adverteren in de gidsen met 5*. Zelfs bij Corridon. Maar dan nog, voor 4* vind ik dit ook niet kunnen. Tja… en mijn buren zijn van die mensen die halen eerst de gidsen bij *-reizen, gaan dan met vrienden om de tafel, kijken de reacties op Zoover, die toen nog aardig positief waren en gaan dan naar het reisbureau ( niets mis mee ) om te boeken. Dit hadden ze dus niet kunnen weten, maargoed… ik vind het alleen jammer dat hun eerste indruk van Turkije niet zo positief is, want natuurlijk is het niet overal zo.

Zo, dan gaat de tijd bij jou wel snel. lol2

Hier kruipt de tijd…pffffffff geen zin meer, warm hier binnen 25,9 graden…

@TRL: Nou, geef je groot gelijk. Alleen het gesjouw ervan al en dan maar afwachten of je het geld werkelijk terug krijgt. Als het nu om een hele goede bekende gaat, waar je het zeker van weet, maar niet zo maar voor iemand.

@Viva: Lekker toch, vooral als je al last hebt van opvliegers. Nee hoor… nou, nog effekes toch. F. zit nu in GU toch? Heb je al wat van 'm gehoord?

Roanna,idd en nadat ik zei dat ik het niet meenam,ben ik gelijk verwijdert van fb hahaha dat zegt al genoeg.

Hier kruipt de tijd ook voorbij pfffffffff net maar even een broodje gegeten bij me mams en C wel handig nu ze om de hoek wonen hahaha. C heeft besloten dat hij niet meer naar judo wilt :disgust: helaas. Maar ja kan hem ook niet dwingen.Wel wilde hij nog de groene en oranje slip halen,maar toen ik zei dat hij dan wel moest gaan hoefde dat ook niet meer,dan wilt hij liever zijn zwemdiploma halen zei hij …