Turkisch Tea Time deel 6 2012

ja ben sneller dan ik dacht, ga nu meteen checken

owh… lekker gegeten trouwens. gisteren pompoen pasta schotel (zonder pasta) en vandaag gegrilde pompoen in een jasje van amandelmeel, kruiden en knoflook, met een stukkie vis. echt een aanrader. voel me helemaal herfstig

@ roanna en nog geslaagd met shoppuh?

mmhh… hij doet t weer maar kan nog steeds niet reageren via de app

TSsss ikke kan ook weer alles…

Ik weer thuis!! Heerlijk gewerkt, ben pas zaterdag vrij… Dus mag nog 3 dagen!!

Ook vanavond weer naar school geweest, dus mijn hoofd stroomt over!!

Ciao!

Goedemorgen dames
Bloem : you got mail :slight_smile: hoe was het gisteravond geweest ? ben beetje nieuwsgierig he :slight_smile:
Je eten klinkt overheerlijk, kun je dan echt zo van genieten he, gezond en toch zoooo heerlijk
Beps : gelukkig bij jou ook alles weer werkzaam
Mexx : klinkt alsof je het gelukkig prima naar je zin hebt, houden zo !

mogguh

@ mexx kan ik me voorstellen. doe vooral rustig aan daar waar het kan
@ raak, mail… waaro dan?? zal eens ff al mn mailadressen afgaan…

en date was wel gezellig, hij had alleen trekjes (tourette) en ik weet niet of ik dat ga trekken zeg maar… maar goed, weer werken

Nou een heel verhaal hier neer gekwakt, foetsie…ik wilde een emoticon erbij doen en alle tekst weg. dus maar weer overnieuw beginnen.

Bloemmie leuke date gehad helaas tourette in het spel…tja hoe leuk is hij.
Beps doet alles het weer.
Mexx helemaal happy op het werk, leuk voor je meis.
Tlr. leuke foto’s van disney maar wel schreewend duur he.
Roanna nog wezen shoppen??
Hier is het mega herfst regen en wind, jippie maar niet heus, daar heb ik zo’n hekel aan he.
Gisteren knuffeltje gehad, en even verwend…nieuwe schoentjes en pantoffeltjes…ach moet kunne
kon in turkije niets leuks vinden dus hier heeft ze veel meer aan.

Enne de eerste 2,5 kilo is er al weer vanaf nog 7,5 te gaan…:cheer:

**Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:
**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Bloem,leuke date,maar leuk genoeg??

Mexx,hoofd loopt over nog ff en dan een dagje vrij. Heb je nu een contract met meer uren?

Viva,idd schrikbarend duur,is eigenlijk niet leuk meer. Jij knuffeltje lekker verwend moet kunnen toch en nu zijn de schoenen in deze maat nog te betalen,hoe groter de maat hoe duurder merk ik.

Nou ook in maatje 21 vind ik ze schrikbarend duur 59,95 voor een paar schoentjes…die van mij zijn goedkoper. hiihihihi

Bloem : sorry, was nog vroeg he en ik was ook met me mail bezig, maar jij hebt een pb :tongue: Oh dat is dus een moeilijke beslissing he, kan me voorstellen of je je afvraagt of je daar mee wilt doorgaan
Viva : zie je wel, gaat goed emissie !!! Hier ook butweer hoor. Tuurlijk mag dat verwennen, ik kan het na bijna 14 jaar nog niet laten, breng altijd wel iets mee :slight_smile:
Trl : jammer dan he dat alles zooooo duur is. Ik ben niet zo van de pretparken maar J is er al wel 2 x met de kleinkids geweest. Vond alles ook belachelijk duur

Viva,ja is ook duur,maar goede schoenen voor die kleintjes is ook een must. Ben voor C zo rond de 100 of meer kwijt.

Raak,ja zeker,hoorde van een jongen die er nu voor de 40ste keer was dat je jaren geleden niet eens je eigen drankjes en eten mee mocht nemen,nu is dat wel zo. Hij koopt het nu altijd bij het treinstation scheelt een stuk zei hij.

Goedemorgen.

Nee, heb niets gekocht bij die (bagger)bouwmarkt. Sorry dat ik het zo zeg, maar dan denk ik, blijf bij je spullen waar je voor was/bent en ga niet proberen assecoires te verkopen, want wat ik wel leuk vond, hebben ze bij de Actiones wel 3 x goedkoper en verder had ik toch even nog geen bouwmaterialen nodig. :biggrin: Dus waren er zo weer klaar en toen terug naar de dealer en werden daar nog even vermaakt met een … echt waar… buikdansere en dan ook nog op Turkse muziek. Bleek de Ki*dealer die er ook bij in zit, bij de beste 5 qua verkoop te horen en zij dit aangeboden kregen en wij allen, ook de klanten, baklava aangeboden kregen. Heb het wel genomen, maar … brrrr… mierzoet. Nie lekker dus, maar hou er toch zoiezo al niet van.

@Viva: Leuk he spulletjes kopen voor het kleine grut. En ach ja… ze groeien zo hard, hebben dan regelmatig wat nodig en daar zijn dan ook de oma’s en opa’s voor zo nu en dan.

@Beps: Mooi dat alles weer werkt. Als je ook bedoelt op de phoon, nou ik doe er eens geen moeite voor op 'm erop te zetten. Op de vorige pfoon had ik 'm wel, maar kon toen ook alleen maar meelezen. Thuis ook alles werkend nu van de KP*?

@Mexx: Fijne berichten van je nieuwe werk. Mooi toch!!!

@Bloem: Kijk, toch nog onverwacht een date, alleen… een met een tikkeltje tourette. Tja, daar zit jij waarschijnlijk ook weer niet op te wachten, alhowel die persoon er ook niets aan kan doen, denk ik dan. :o

@Raak: Onze auto had nu z’n eerste beurt, na bijna 15.000 km en er waren verder geen opmerkingen, dus alles ververst en nagezien en kunnen weer een jaar zorgenloos (nouja) rijden, want krijgen dan gelijk een pech onderweg pasje mee. Altijd wel een veilig idee, alhoewel wij zoals je wel weet, nooit grote afstanden rijden. Maargoed, ik zeg altijd maar… alles wat je krijgt, hoef je niet te kopen. Hahahaha.

@TRL: Ohhhh… voor jou schiet het ook op. Heerlijk idee zeg en het is er nog zo lekker warm.

Onze buuf is gister terug gekomen van 1e keer Turkije en zegt niet, dat ze nooi meer zou gaan, maar hadden het zo slecht getroffen met het 5* sterren hotel. Moesten vaak zelf de tafels afruimen als ze wilden eten. Nergens geen bestek, nergens geen kopjes . Alles moesten ze zelf halen en doen en velen had een klacht ingediend en de (nieuwe) manager zei, dat het (ongemotiveerde) personeel moe was. Pffff… en daar hebben ze dan zoveel geld voor neergelegd bij HI. Nou, ik zei tegen haar, ik zit meestal in mindere sterren en stukken goedkoper, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nu hadden ze van andere Turkijegangers de tip gekregen, om eens een keer richting Kusa te gaan. Oh ja… en dat winkelen he. Hebben ze zich vreselijk aan geergerd, want het scheen nu daar weer echt te erg te zijn, Tja… ik denk… einde van het seizoen en moeten waarschijnlijk van hun spullen af. Hihihihi. Ik ben daar onderhand nu aan gewent en loop lekker door.

Zo, heel verhaal weer. Hebben jullie wat te lezen en anders doorscrollen. :unibrow: Fijne dag all

Roanna : goed zo, auto kan er dus weer tegen en als er eventueel wat gebeurt : gewoon een telefoontje. Was wel weer ff gezellig dan he buikdanseres en muziek en baklava, kan niet op. Ik lust ook geen baklava hoor. Bouwmarkten, tsja in de slecht economie proberen de zaken van alles om te verkopen dus hun filosofie is waarschijnlijk : terwijl de mannen rondkijken kunnen de vrouwen ook snuffelen en willen ze niet meteen weg. Vaak werkt het wel zo en bij jou dus niet, gewoon snel samen weg :slight_smile:
Wat een jammer verhaal van je buurtjes, vooral tuurlijk na al jullie positieve verhalen over Turkije. Ook wij hebben dat, in de 18 x dat ik geweest ben, nog nooit meegemaakt

Ook hier nog nooit meemaakt, in geen 25 jr zeg maar.

Btje stil hier. Zit prima in m’n vel, maar heb eea te overdenken. Als alles normaal gaat krijgen jullie vd week meer te horen(hier of via FB)
Vandaag en morgen nog werken dan weekend. Zaterdag H jarig.
Maar goed, Rubbie thuis vandaag dus we hebben net boodschapjes gedaan. Hij druk n de tuin. Alles gaat eruit, dan na de winter alles glad straten zodat de hondjes de ruimte hebben.

Op m’n huisjes doen

Mensen wat een weer, echt niet normaal. Het komt de hele ochtend al met bakken uit de lucht.

@bloem
Een date, een klein ongemak, tja.

@roanna
Auto weer voor elkaar. De buren hebben het echter niet getroffen, dat mag toch niet bij een 5* hotel lijkt me.

@viva
Knuffel weer lekker verwend, heerlijk toch als het kan!

@raak
Steeds te vinden langs het voetbalveld, de kinderen boffen maar met opa en oma.

@beps
E.e.a. te overdenken, we horen het wel als je het kwijt wilt.

@trl
Mooie foto’s gezien, C. heeft echt genoten zo te zien.

Hier alles zijn gangetje, leren, lezen, werken, kinderen en ga zo maar door. Hopelijk klaart het een beetje op, M. heeft handbaltraining vanmiddag, de laatste keer buiten. Sinds kort zingt ze in een kinderkoortje en zaterdag zingen ze in de kerk. Oja, G. heeft zijn strikdiploma gehaald deze week :wink:

:dag: Zo even tijd om hier te posten… Heb nu pauze en zit even boven achter de pc… Daar mag het wel :wink:

Ben lekker druk bezig dus vermaak me hier prima! Veel aanloop van klanten en dat was ook precies wat ik miste!

Bloem: jammer van het tourette… Mijn vriendje vroeger had dat ook, en dan kan best heftig zijn!

Viva: jij knuffel weer even verwend, moet kunnen he!! En goed bezig met het afvallen! Ik moet eigenlijk ook weer beginnen, maar heb er nog niet echt motivatie voor!

Roanna: mag ik vragen in welk hotel je buuf zat? Want dit kan echt niet! Ben wel benieuwd!

TRL: Jullie een fijne tijd in Disney gehad? Tickets voor TR had je ook al binnen toch?

Beps: rustig aan, we merken het wel als je er klaar voor bent!

Nou ik ga even mijn broodje opeten en dan weer aan de bak!!

:kus:

Mexx,ja tickets naar Turkije heb ik binnen hoor :slight_smile: . Ja hebben het heel leuk gehad in Disney,maar heb nog wel een mailtje naar O*D gedaan over de hostess in de kidsbuss.

MK,strikdiploma??? doen ze dat bij jullie nog? Hoor hier overal dat ze dat niet meer doen op school .

@trl
Ze doen er niets aan op school, alleen als je het kan (thuis geleerd) dan mag je het laten zien en krijg je het diploma.

@Mexx: Dat hotel heet Royal Asarlik Beach in Gumbet. Moest 5* voorstellen. Zij (mijn buren en kennissen van hen) boeken altijd via *-reizen en dit was een reis van HI/Arke. Moet je maar eens op Zoover lezen en dan met name de laatste 3 berichten. Van hun staat er nog niet bij, maar ze gaan hun bevindingen ook op Zoover zetten. Hun bevindingen kloppen precies met wat deze mensen ook op ZV beweren en dat hadden ze nog niet kunnen lezen, want zij zijn net gister terug gekomen en hebben geen social media mee op vakantie, dan alleen een simpele telefoon.

@MK: Mijn kleine neefje heeft ook net voor de vakantie z’n veter diploma gekregen. Hier en daar doen ze het nog wel.