Turkisch Tea Time deel 6 2012

@bloem
Gezellige avond gehad.

@trl
Leuke dagen gehad in Parijs, jammer van zo’n hostess.

@amira
Gecondoleerd.

:dag: eerste dag zit erop!! Leuke meiden, en lekker aardig wat dingen te doen!! Echt fijn!! De manager gaf me meteen een zoen toen ik binnen kwam, dus was erg welkom!! Hihi…

Nu lekker op de bank, want serieus… Ben brak!!

:kus:

@ raak, je hebt gelijk, het was 3 ct. maar toch

ppff de maandag voorbij hoor, wat een buddag zeg. heel de dag druk geweest en het idee nix bereikt te hebben. nu lekker pompoenschotel aan het eten en strax spaans leren.

@beps: en heb je al KPN??? Wij wel en wij zijn er blij mee… We hebben er nog geen 1 keer uitgelegen. Dus heerlijk. Wij hadden ook eerst UPC.
@bloem: was de pompoenenschotel lekker? Veel plezier met je spaans!
@mexx: leuke eerste dag gehad! En wat een welkom!
@trl: terug van disney! Leuke foto’s gezien! Op naar 9 oktober!

Ik wat problemen op het werk wat veel energie vreet…
All een fijne avond!

Ik nog op het werk, zo naar huis. Pfff enerverend dagje…

Nu even wachten, en dan… Morgen weer …

:kus: voor iedereen

Mexx een leuke nieuwe werkomgeving dus.

mijn ww app werkt niet meer meer mensen daar last van?

yuphij doet t gewoon niet, bij niemand niet… baal baal

@ mexx fijn welkom en intensieve 1e dag. nog maar een paar te gaan…

Ze zijn er van op de hoogte, er wordt aan gewerkt…

nu naar bed…

mogguh

gelukkig: warm water, meteen mn haren gewassen, blegh, was nodig. hahahaha
weer een dagje werken

:turkey:**Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

**Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:
**Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Goedemorgen piepels.

@Bes: Nou, hopenlijk heb je bij de KPN dan meer succes, alhoewel ik daar ook andere verhalen van hoor en dan met name in de achterhoek bij de familie. Maargoed, ik ben toen over gegaan voor de kosten naar UPC en mag eerlijk zeggen, ze liggen er met het internet weleens uit, maar heb nog nooit zonder tv gezeten, dan als er een stroomstoring was en dan had iedereen geen tv. Hiervoor had ik alles los via KPN en dat beviel ook goed, practisch nooit storing, maar wel een stuk duurder. Ik kan me voorstellen, dat als je geregeld storing hebt, dat je er dan klaar mee bent. Hopenlijk heb je er nu meer succes en plezier van.

@Mexx: Oh, mooi zo zeg. Dat is toch een goed teken om zo verwelkomt te worden. Ze zijn denk ik blij met je.

@Bloem: Gelukkig maar weer. Het warm water werkt weer. Ook zo wat. Je kunt er bijna niet buiten, want om nu met koud weer te moeten douchen…brrrrr.

@Jac: Klinkt niet leuk van je werk. Kom je terug van je vakantie en kun je gelijk weer volop aan de bak en dan ook nog met problemen. Sterkte ermee.

Verder weet ik het ff niet meer… straks ff met kokkie mee. De auto moet een servicebeurt hebben. De 1e keer trouwens in 3 jaar en kunnen er op wachten, maar gaan dat uurtje lekker ff snuffelen bij een grote bouwmarkt ernaast.
Fijne dag all. :dag:

@Roanna: we zijn nu net zoveel kwijt als bij UPC maar gratis bellen, en we kunnen wat dingen makkelijk aan en uit zetten! Ach gewoon niets bijz zeg maar hihihihi

Zo een bakkie doen bij een kennis, en dan werken.

Mexx: weer werken??

mogge, nog net :))
Roanna : met auto weg voor 1e beurt, moet altijd 1 x in de 3 jaar he of 20.000 km, zal best allemaal in orde zijn, ff lekker in de tussentijd shoppen
Beps : jij gezellig een bakkie aan het doen voor je weer moet gaan werken
Mexx : leuk onthaal zeg, zo te lezen komt dat best helemaal goed
Bloem : ohh heerlijk he weer je haren kunnen wassen met warm water, hoe gaat de spaanse les ?
Ook hier doet de app het idd niet, maar kon al nooit reageren, dus nu als die het weer doet misschien wel :))

Men zegt dat de app weer werkt, al spreekt men over ‘via Talpa’.
Ik heb nog niets gecontroleerd…

Bepsn: hij doet het maar ik kan nog steeds niet reageren

Heeee hij doet het:))))

En op deze app ook, me happy !!!

owh dat hoop ik ook dat ie t weer doet, maar geen tijd om te checken
heb ineens een date vanaaf. wilde juist een avondje thuis blijven, net wezen sporten, nu gauw eten en douchen maar goed, voor spontane plannen maak ik wel een uitzondering :wink:

Bloem : have fun !!! enne met die app komt het wel goed :slight_smile: