wat een klote site zeg. wennen is altijd weer lastig… zullen we het daar maar op houden…?
@ mexx laatste werkdag gehad en op naar de volgende. maandag beginnen of niet? en je hebt helemaal gelijk hoor, moest ook die buro’s doen en dan kijken ze naar hun eigen aanbod hoor, niets mis mee, maar ben er verbaasd over hoe weinig service ze leveren. beiden wisten niets van de reis, in de gids bladeren, is dit wat? prijs erbij zoeken en klant kan boeken, klant krijgt exact wat ie aanwijst/vraagt, dan denk ik: dat kan ik zelf ook. maar goed, geldt niet voor elke reis en elk buro en je hebt natuurlijk andere voordelen door bij zo’n buro te boeken, meer nee, voor mij was het weer een bevestiging dat mijn soort reizen goed bij mij passen. gelukkig passen die buro’s weer bij andere mensen.
@ amira gecondoleerd
heb nix van de dag meegekregen, beetje zonde, wel des te meer van de nacht. heb een top avond/nacht gehad :biggrin: ook wat waard.
als er 1 artiest is die ik nog wel een keer live zou willen zien, is het pink wel. na jaren concert stilte heeft ze weer een tour. a’dam alweer uitverkocht… waarom weet ik dat soort dingen nooit bijtijds… jammer…
mexx veel succes vandaag
ik vertrek nu ook nr werk geen zin in ogen rood van het huilen en te weinig slaap voel me nog steeds beroerd en er spookt vanalles door mijn hoofd dat er ni door moet spoken
Jeetje wat k*t zeg deze site vind het vreselijk maar goed het zal wel weer wennen, dat was ook al toen de kleur veranderde. Maar voorlopig vind ik het dus helemaal niets:mad:.
Amira gecondoleerd hoor, begrijp ik dat je geschrokken bent…maar toch veel sterkte
Bloemmie brabantse nachten zijn toch lang hihihihilol2
Mexx heel veel succes vandaag bij je nieuwe job:wereld:
Ik een heerlijk weekend gehad, werkelijk waar echt genoten.
Vrijdagavond plotseling uitgenodigd bij vriend om te komen kaarten.
Zaterdag de hele dag in de sauna vertoeft, met een drijfsessie en massages en toen nog heerlijk gegeten.
Gisteren bij zoonlief even naar het klusteam gekeken, en daarna nog naar het restaurant geweest. Al met al
dus heerlijk relaxed.
Maar vandaag is het weer maandagochtend…bloody monday dus…en de shakes staan weer op het menu.
Alle vakantiekilo’s gaan er weer vanaf…dus weer 10 kilo te gaan zeg maar. bah…maar goed het is niet
anders…levenslang hebben we nietwaar. dus we gaan er weer voor.
Ik heb het lijstje voor vandaag nog maar even gedaan, want miss wil TRL nog even rustig aan doen, na haar leuke weekend Disneyland.
@Viva: Klinkt allemaal weer leuk jou weekend. En och, jou nu een beetje kennende, krijg jij die kilo’s er zo weer af, net zo makkelijk als ze er waar aan kwamen. Je moet per slot van rekening ook genieten van het All Inn en de leuke weekendjes, want dat is er vaak de rest van het jaar niet bij.
Ja, is wennen hier he!!!
@Mexx: Ben benieuwd vanavond hoe het is gegaan en wat je ervan vind.
@Raak: Jammer van het verlies van Willem 11, maar ik neem aan dat de rest heel tof is geweest, want daar kwam je toch voor.
@Bloem: Hmmmm… lekker dan, weer geen warm water en je had het al zooo koud.
@TRL: Leuk weekend gehad? Ik las al het een en ander op FB en dat klonk goed.
@Beps: Zo, weer extra werken, dus de pot weer vullen. :nod: Hoezo KPN? Ga je weg bij UPC?
Verder iedereen…werke weer en een fijne dag verder. Hier een gewone maandag net als anders. Hihihi.
Trl : weer terug van een zalig weekend, nu even wat werken en dan weer weg, heerlijk vooruitzicht dus
Beps : bedankt voor de info
Bloem : een heerlijke zaterdagavond/nacht gehad, dat heeft iedereen af en toe zoooo nodig he
Amira : dat klinkt allemaal absoluut niet positief :kus:
Viva : jij heerlijk van de sauna genoten en ook de rest van het weekend was toppie, nu weer aan de shakes, oeps 10 kg bijgekomen ? Gelukkig ben je sterk genoeg om ze er weer af te krijgen. You go girl ! :kus:
Mexx : superveel succes met je nieuwe baan
Roanna : lijstje geplaatst maar verder nog niet gespot, zit al in het :zon02: denk ik
Wij gisteren naar het voetbal geweest. Voor de kleintjes zo spannend op dat grote veld en al die supporters die klappen, heel leuk om te zien. Daarna op terras nog wat gaan drinken maar moesten met eten helaas naar binnen want daar werd het toch te koud voor.
Dames ik vind deze site ook helemaal nix meer, post alleen hier nog heb geen zin meer om rond te kijken, jammer :frown:
Roanna : dus toch weer tegelijk gepost hifi, mijn antwoord heb je dus al gelezen nu he
Bloem : oeps geen warm water, had ik nog niet gelezen, jesses en dat is op de maandagmorgen vooral geen pretje he
Beps : jij nog steeds aan het wachten op de KPN, pffff
Ik lust die smaken ook echt niet, mierzoet, ik bestel trouwens al 1 jaar lang alleen maar lime, de rest lust ik niet en zelfs lime vind ik nog zoet maar blijf het echt wel gebruiken, gaat goed, iedere maand nog steeds een heel klein beetje naar beneden, nu - 33 en zonder al te veel moeilijke momenten, dus : toppie toch
Ja wij zijn weer terug,nog niet bijgelezen,maar zie dat er weer het een en ander is verandert,moet daar heel erg aan wennen,vond de vorige mooier en fijner…
Wij hebben heerlijke dagen gehad in Disney leuk om een keer geweest te zijn,maar wat ontzettend duur daar zeg.We hadden op de heen weg ook de kidsbus,maar wat een tegenvaller was dat,stelde niks voor,en daar maakt O*D dan zoveel reclame over… De hostess aan boord viel ook tegen nog geen woord van welkom,slechte informatie. Op de terug weg rijden we een parkeerplaats op zegt ze nou hier gaan we even eten,dat kondig je toch wat vroeger aan zodat mensen kinderen eventueel wakker kunnen maken,want we mochten absoluut niet in de bus blijven.Gelukkig zat het restaurant dicht zodat,kinderen die sliepen nog even de tijd hadden om wakker te worden. Bij hazeldonk geen woord van afscheid,ook geen woord van welkom gehad heeft haar naam niet eens gezegd.
Cedric heeft zich prima vermaakt in Disney…Zaterdag was het wel ontzettend druk hele lange rijen maar dat mocht de pret niet drukken.
Ga vanaf morgen weer meelezen …
Ja we zijn UPC totaal zat. Na een grote update een poos terug hier steeds storingen en tv storingen…
dus vast voorbereidend op glasvezel over richting hen, en dan straks overstappen daarop
Wachtrn op de monteur. Hebben elkaar net gemist aant was even in de fabriek en telefoon op kantoor laten liggen. Maar goed. Net ff getest en nee nog steeds geen warm water.
En t uitgaan was gewoon leuk hoor niets bijzonders gebeurd of meegemaakt. I wish. Wat dat betreft is het nog steeds just me hoor. Helaas soms.
@trl klinkt weinig positief qua hostess maar gelukkig wel leuk gehad in t park. Duur hoor ik wel meer… Alsof het allemaal nog niet duur genoeg is
Vandaag nog ff gauw getankt voor de lagere prijs. Andere stations hadden de 2%btw (=5ct) er al bij zitten maar 1 nog niet. Dus tja. Ff wat peut erin
Beps : dan snap ik dat je het goed zat bent en over wilt stappen
Bloem : uitgaan, ff lekker lol maken en aan niets hoeven denken is toch ook leuk en heb je ook gewoon nodig. De rest komt echt als het jou tijd is vanzelf wel op je pad hoor
Ik hoor ook overal prijsverhogingen van 5 cent maar als de btw met 2 % verhoogd wordt is het echt maar max 3 ct, maw er wordt gewoon weer eens dik verdiend aan een btw verhoging van 2 % wat op zich bij een alleenstaande neer mag komen op zo’n 50 euro per jaar op je totale uitgavepatroon