Turkisch Tea Time deel 6 2012

Das raar… net gereageerd, en nu staat er niets…

@Mexx: Raar hoor, maar goed: JIJ hebt weer werk…;)!!!

@Bloemmie: Mysterie shoppen: SPANNEND!!! :)!!!

Zo, da’s ff wennen zeg. Maarja… zal ook wel weer goed komen. Even de smiley’s zoeken. Oh, hier. :dag:
Huh? Hoe kom jij aan die smiley dan? Nouja… zal wel weer aan mij liggen. Oh, ik zie ze al.
Hij doet ut in ieder geval.

Fijne avond. :smiley:

zo ben aangemeld geraakt hehe wat is dit wennen zeg
vandaag ouder leerkracht overleg op school onbetaald dan nog pff daar word ik dus niet vrolijk van
maar goed beppie las je berichtje op de vorige pagina dat is inderdaad erg schrikken

weinig spannends aan hoor, heb het eerder gedaan. die bij reisburo’s waren wel erg leuk, heb wel zin in een vakantie gekregen :slight_smile: hgahahaha maar nu erg veel werk om verslag te maken. maar goed, alle beetjes helpen. heb net nog een topje gekocht voor het uitgaan vanavond dus alle beetjes extra zijn welkom :slight_smile:

gatver dit is ff wennen, kon er vanmorgen niet op, ben nu pas thuis
Mexx : hoe was het afscheid ? geloof graag dat dat een vreemd gevoel geeft en nu verder he :kus:
Bloem : goed bezig geweest en strakjes lekker uitgaan, have fun !
Amira : mocht vandaag een dagje gratis en voor nix werken, nooit leuk he
Roanna : ik heb wel lenzen maar draag ze eigenlijk nooit, ben die ijdelheid voorbij :stuck_out_tongue:
Was vandaag hier een herlijk weertje, lekker genoten, voetbal geweest, terrasje gedaan, naar de bios en daarna ff ergens hapje gegeten
Morgen moet/mag de kleine J de vlag bij Willem II dragen, dus we gaan naar Willem II - PEC Zwolle morgen:cheer:

leuk raak!

ik zit ook te denken aan lenzen. wel vanuit ijdelheid. twijfel of ik vanavond met uitgaan mn bril opdoe. zie erg weinig mensen met bril tijdens het uitgaan… maar zonder zie ik zo wazigjes… hahahah

zo… alle verslagen ingevuld. wel grappig om twee reisburo’s te doen, kun je ze goed vergelijken. de een kwam aanzienlijk beter uit de bus dan de andere.
toch… ik zou echt nooit nooit nooit bij een reisburo boeken, sorry mexx, no offence maar er wordt maar naar 1 datum gekeken, naar 1 optie. ze kunnen echt totaal niets vergelijken en alles duurt echt mega lang (bellen met boekingslijn, 6 systemen open) maar goed… dit was dan ook niet een reisje naar turkije maar dan nog. wel inspiratie opgedaan hahahahah

goed ik ga douchen. handjes zijn net ijsblokjes.

@Bloem: Dat mystery gedoe, doet mijn (nieuwe) schoondochter ook erbij, maar dan als mystery guest bij restaurants. Krijgt ze bonnen en wat geld voor. Nou, om het er zo even bij te doen, nooit gek, lijkt me. Fijne avond straks en enjoy.

@Raak: Nou, dat zijn toch leuke bezigheden. En morgen ook nog naar het stadion. Trotse oma en opa hoor. :thumbsup:
Ik heb ook vanmiddag nog een poosje op mijn bankje voor tussen de schuurtjes, heerlijk in het zonnetje de foldertjes zitten doornemen. Heerlijk was het vandaag.

@Mexx: Ja, was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe je dag vandaag geweest is. Hebben ze er nog wat aan gedaan zeg maar? Heb je nog wat aardigs/cadeautje meegekregen ofzo? Was het emo?

Bloem, ik voel me niet aangesproken hoor, maar ga er wel heel even op in. Het ligt echt aan het reisburo waar je komt hoor, ik persoonlijk zal voor mijn klanten namelijk altijd ook de omliggende data’s nakijken en ook verschillende opties. Maar dat kost inderdaad tijd, we kunnen niet met 1 druk op de knop een hele ingewikkelde reis laten berekenen maar dat kan een klant zelf op internet ook niet. Natuurlijk een reisje naar Turkije is zo nagekeken, dan is maximaal een paar minuten werk.

Ik zie dat je bij Ark* geweest bent en die zijn gericht op Ark* verkoop en doen dit ook voornamelijk, dus daar zit een groot verschil in met een onafhankelijk reisburo zoals waar ik gewerkt heb en ook weer ga werken… Wij hebben veel meer middelen en mogelijkheiden als dit soort kantoren… :wink:

Anyway ook no offence naar jou hoor, begrijp je mening maar er zijn dus ook kantoren die heel anders werken! :wink:

Nou ladies mijn dag was ok, heel stil… Bazin is op vakantie dus mijn collega en ik hebben een gebakje gegeten (zij heeft ook een nieuwe job) en verder niks haha… Had al een kadootje gehad en over 2 weken gaan we nog uit eten…

Emo… Nee eigenlijk niet… Heb genoeg tranen erom gelaten! :wink:

Nou mexx het oude is nu zo goed als afgelsoten nu op naar iets nieuws en insh’allah beter.

Amira, insallah kiz! :slight_smile:

mogge
Beps : waarom staan er nu plots engelse woorden in deze nederlandse site zoals : by ? als iemand iemand schrijft, of : viewings ?? of search treaths of wat denk je van rectoren auto-saved content. Dit vind ik persoonlijk zo vreemd : alles half, of je benoemt alles in het engels of alles in het nederlands. Kun jij aub eens navragen wat hier de gedachte achter is. Mij komt het over alsof ze alles copy/paste van een ander forum hebben gepakt

raak ik vermoed dat het komt omdat ze nog niet alles in de sw hebben aangepast. Je moet dit namelijk op heel veel verschillende plaatsen gaan doen en het is niet altijd makkelijk te vinden. Met de tijd zal dat allemaal wel in orde komen denk ik.

Ik heb zo iets raar meegemaakt. Deze morgen om 6u kregen we telefoon van mijn man zijn broer volledig over zijn toeren hij scheeuwde dachten we annem oldu. Dus wij dachten dat mustafa zijn moeder overleden was. 2u later belde zijn moeder ons op. Het bleek dus dat zijn grootmoeder dus anne anne overleden was. Vreugde en verdriet allebei samen in een verweven zo ontzettend raar. Ik ben er echt ni goed van

:turkey:Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Goedemorgen.

Wat een mooie dag weer. Hier schijnt weer heerlijk het herfstzonnetje en het belooft een mooie dag te worden.

@Raak: Ik moet ook nog steed wennen hoor. Zou het wel prettig vinden als je de grote van het lettertype zelf kan aanpassen, zoals op sommige fora. Maarja…even een kans geven. Die Engelse termen waren me eerlijk gezegd nog niet zo opgevallen, maar dat zou ook aan het gebruik van je browser of welk systeem je gebruikt, kunnen liggen. Denk ik, want heb er geen verstand van.

@Mexx: Oh, zo ja. Nouja… van de week nieuwe ronde, nieuwe kansen en wens je hierbij nogmaals succes.

Verder even weer weinig te melden. Ga proberen te genieten van de mooie dag. Iedereen een fijne zondag nog. :kus:

1 like

@Amira: Och jee, dat moet zeker weer schrikken zijn geweest. Gelukkig, wel tussen haakjes dan, is het niet je schoonmoeder, maar hoe triest ook, grootmoeder. Blijft ook verdrietig, maar toch anders en dat het even schrikken was… grrrr, zo vroeg op de ochtend .Wel gecondoleerd hoor.

Amira : oef snap dat jullie schrokken van het telefoontje en dan daarna zijn moeder zelf aan de telefoon, zeker gemengd gevoel dan maar oma is toch iets verder weg, evenzogoed altijd een verlies. Gecondoleerd voor jullie
Roanna : lekker genieten van de dag, vind dit altijd een extraatje zo laat in het seizoen, fijne zondag ook voor jullie

Nou wennen kan ik ook niet haha…

AE: Jemmig wat een schrik!! Vreugde en verdriet: Dus gefeliciteerd dat het niet je schoonmoeder is, en sterkte met het verlies van Oma…

Hier te werk…mooi weer, veel collega’s maar niets te doen :slight_smile:

Geen klachten tot nu toe over de nieuwe software.
Ik ben erg moe en kan mijn gedachten er niet bij houden. mijn winterdip komt vroeg dit jaar… :frowning:
Iedereen een knuff van mij. hopelijk krijg straks meer puf

TSSSS JAC!!! je bent net terug van vakantie… winterdip… jouw lijf zit nog VOL zon .:wink: