Turkisch Tea Time deel 6 2012

:turkey:Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

goedemorgen, zo te zien werkt hier ook alles prima !
Beps : zo dat is wel schrikken dan he en komt het idd wel heel dichtbij
Bloem : nog 1 daagje werken en dan is er ook voor jou weer weekend !!
Roanna : jij keurig het lijstje geplaatst, bedankt
Mexx : welcome back, beterschap en success met de afronding van fit deep van je leven. Op naar den nieuwe stap !!

pfffff sorry toch problemen, kon gewoon lezen en reageren maar het plaatsen heeft een tijd geduurd, komt vast wel weer goed toch

Net een stukje hier neergezet, verwerkt het antwoord niet.

@Mexx: Welkom terug. Nog steeds zo beroerd, maar als het niet gaat , gaat het toch even niet. Kun je dat van je werk niet even een andere keer doen? Nouja, heel veel beterschap. :kus:

@Beps: Ik had hier net neergezet dat alles hier goed werkte en ik het anders zou melden, maar toen ik op antwoord drukte, bleef die hangen en er stond er niks. Maargoed… even de kans geven.

Ik hoor net dat de I-phone in Nederland vanaf vandaag verkocht wordt en dat mensen er 20 uur voor in de rij hebben gelegen in A’dam. Moet toch niet gekker worden. Hihihi.

Nou, verder niet veul te melden. Zo ff aan de rituelen en dergelijke. Tot ergens weer vandaag. :dag: Hopenlijk komt mijn post nu wel door, anders stuur ik het wel met rooksignalen of met de postduif! Fijne dag All.:dag:

@Raak: Graag gedaan hoor! :wink: Meteen even weer testen of tie ut doet.

Roanna : ik heb Beps al een pb gestuurd met de foutmelding

Vrijdag dus rituelendag ben al lekker op dreef.
Mexx beterschap hoor .
Voor de rest niets te melden. Morgen lekker naar de sauna heb er zin in.

Hier geen problemem op de tablet wordt gelijk geplaatst.
O ja gisteren speciaal oogonderzoek gehad voor de aller nieuwste lensen ik ben geschikt bevonden zal mij benieuwen of ik er aan kan wennen en of ze het lezen nu wel goed op sterkte krijgen, mensen wat een onderzoek was dat zeg gewoon meer dan een uur door allerlei apparaten geweest speiale foto s gemaakt en nu worden de lensen dus helemaalop maat gemaakt. mag wat kosten maar dan heb je ook wat. althans dat mag ikhopen ik wordt niet goed vanb die kloten bril dus dan moet je toch wat. dit zij half harde en half zachte lensen. dus kunnen ze veel beter de sterkte bepalen in de lens. normaal moet ik altijd een compromis sluiten of goed lezen en inleveren op mijn ver gezicht of andersom. jullie horen het wel hoe het verloopt. zal wel moeten wennen aan dit soort lens

Zo hut schoon nu haren in de verf

Heb ik woensdagochtend ook even gedaan. Heb het nu weer een stuk donkerder en dan over een week of 2 ff laten knippen weer.

Hier ook de hut aan kant, zowel boven als beneden, maar mijn HH hulp was er weer, dus dan schiet het lekker op. lol2

Tussendoor me eigen nog even opgegeven voor een kennnismakingsreis naar Eilat bij Corridon, die je kunt winnen. Gambia wilde ik toen niet, maar dit lijkt me wel wat.

Zo even de schapjes weer halen en dan is het alweer bijna weekend.

@Viva: Veul plezier morgen in de sauna. Lekker warm.

:dag:

@Viva: Och, ik lees helemaal over je verhaal heen van die lenzen. Nou meid, als het wat is, gewoon doen en dan horen we jou ervaringen er wel weer over en wie weet denken anderen er dan ook nog eens over om zoiets te doen.

BTW… alles werkt weer prima hier hoor. Nergens last van.

@Viva
Hopelijk is het wat voor je de lenzen.

@Beps
Vreselijk zoiets, zeker als je net zo oud (of jong) bent.

@trl
Beetje laaat, maar vell plezier!!

Viva : ben benieuwd hoe de lenzen gaan bevallen dan he. Ik draag al sinds mijn 11e een bril maar heb er echt nooit last van, nu ook al jaren varilux, J heeft ook compromis-lenzen. 1 is voor ver en 1 voor lezen
Roanna : ben benieuwd of je weer wat wint dan he, mij lijkt juist Gambia zo interessant om eens een kijkje te nemen

en ook hier deed alles het weer normaal :)))

Weer wakker, nieuwe dag! Nu naar t werk

Hier ook aan het werk… Laatste dagje… Wel vreemd hoor!

@mexx
Aparte dag voor je, succes!

1 like

:turkey:Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi :turkey:
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Goedemorgen.

@Mexx: Weer een bietje opgeknapt? Ja, dat is ook best vreemd zo een laatste dag bij je werkgever en vooral als je er ook al best lang bij hebt gewerkt. Had ik toen ook wel. Maarre… sterkte ermee. Op naar een nieuwe begin.

@MK: Bij jullie ook alles goed?

@Raak: Ik ben begonnen met brillen toen ik in de 40 was en het lezen me moeilijker afging. Dus jaren eerst een leesbril, maar wel steeds sterker en toen ik in de 50 werd, moest ik er toch ook aan geloven en heb al jaren, ook een varilux glazen bril. Ik heb er ook totaal geen problemen mee, maar zou alleen wel wat vaker een ander montuurtje/brilletje willen, maarja…een bietje duur. Maar volgend voorjaar ga ik me eigen er even weer mee verwennen hoor. lol2 Btw… ik heb nog nooit lenzen gehad, dus kan er ook niet over meepraten of het wel of niet fijner is.

@Beps: Werkse. :dag:

@All: Heel fijn weekend. :kus:

wat een gedoe maar ik mag er weer op
vandaag een mystery shop dagje, 2x arke reisburo en 1x footlocker. moet nog opschieten ook. verdiend in verhouding qua tijd weinig, maar alle beetjes helpen.