@Jac: Welkom thuis weer. :foto:Ja, alles is momenteel rustig met mijn schoonzus. Heeft deze week weer allerlei onderzoeken en nabehandelingen, dus miss komen we dan wat meer te weten.
Roanna : mijn zus is zeer slecht ter been en zit in een rolstoel en daar is Bonaire niet echt geschikt voor :)))) Ze zijn dus in Aruba, waar lange wandelboulevards zijn, op vakantie en vliegen tussendoor die 4 daagjes over
Jac : welkom thuis en wij hebben ook al een paar daagjes de verwarming aan hoor
Trl : een superfijne reis en verblijf want ik denk dat de bus morgenochtend wel vroeg zal vertrekken, ga er van genieten !!!
Dames ik lees even niet mee het is hier zo ontzettend druk met het begin van het schooljaar en ik verzuip in het werk (BTW DAT IS ECHT EEN SUPERGEVOEL). Leerkrachten zijn ontzettend lief. Ik kreeg vandaag zelfs een zakje met 2de hands kledij omdat ik hier nooit kan slagen en bovendien ook geen para te besteden heb en ze me iets nieuws gunden. Allemaal nog in prima staat alleen was de dame in kwestie ontzettend afgevallen en paste ze er niet meer in. Ben er zoooooo blij mee
Jac,welkom terug.
Raak,dank je wij vertrekken morgenochtend om 5 uur vanaf arnhem met de bus.
Mexx,beterschap balen zeg. ook niet fijn om te vliegen zo.
Roanna,lekker geshopt.
Veel plezier TRL!!
Tlr. Heel veel plezier bij micky
Dank jullie wel,rijden nu weg bij hazeldonk.c ligt nog heerlijk tegen me aan te slapen.
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi ![]()
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
MOGGUH
nou ze is nog weg, maar trl staat alweer 2x bovenaan! goed bezig.
hiero kort nachtje. fijn weer hoor… potver
Ikke gelijk op met Rubbie, 5.15 pffff
Niet meer terug gegaan, wat geprut en zo even schapjes…
Vanmiddag werken.
:kus: voor iedereen…
Goedemorgen all.
@Viva: Ja, zijn toch nog wezen tippelen gisteravond. Ze belde aan tegen 7 uur en dan trek ff me gympies aan en kunnen we.
@Raak: Oh, zo ja. Ja, dan is het eigenlijk even een familiebezoek zeg maar, maar toch leuk lijkt me. Ook voor jullie dochter en man toch!
@Bloem: Weer een kort nachtje gehad? Druk gehad of wil die slaap weer eens niet komen?
@Jac: Ja kou he!! Ik heb het ook koud, maar wonderwel hebben wij nog geen een keer de kachel aangehad, maar lopen s,avonds wel dik vest aan hoor. lol2
@Beps: Zo, dat was vroeg. Werkse srtraks.
TRL al lekker in een warme bus onderweg naar Micky Mouse en zijn familie. Leuk, leuk, leuk !!
@Amira: Nou, kijk aan. Weer lekker bezig de hele dag dus geen tijd om na te denken en zelfs niet om bij lezen. goed voor je toch en wat lief van die mensen om nog goede kleding aan jou te geven.
Ik drink ff de koffie op, showeren en vanmiddag weer fysio. Fijne dag all. :dag:
goedemorgen
Bloem : heeft een heel kort nachtje gehad, helaas
Beps : is vrijwillig vroeg opgestaan, lekker wat aangerommeld en strakjes weer werken
Trl : zal nu al wel een eind op weg zijn, hoop Belgie al uit
Mexx : hoop dat je een beetje opgeknapt bent, sterkte straks met het afscheid en veilige thuiskomst
Roanna : jij gister weer lekker getippeld maar wel met dik vest aan
Jemmig meiden… krijg net een telefoontje van mn moeder: mn ‘buurjongen’ 2 dgn ouder dan ik, is gisteravond door een hartstilstand overleden…
Ik zag m nooit meer, weet verder niets van hem, maar je schrikt je een ongeluk!!!
2 dgn ouder, echt dan komt het zoooo dichtbij…
nu te werk
@Beps: Gadverde, gadverde…en dan nog zo jong. Bah, wat hoor je het toch nog vaak zo om je heen. Wat verschrikkelijk voor de familie ook. Wat ben ik dan toch een bofkont, dat ik hier nog mag zitten.
Nou, niet prettig weggaan zo naar je werk, maarja… hier gaat het allemaal weer door, hoe triest ook. Sterkte. :kus:
@beps ja ik had het er net over op mijn werk. dat je zoveel verhalen nu hoort over jonge mensen.
Erg hoor… ook voor zijn familie.
@roanna nog niet de verwarming aan wel dikke vest. nou ik heb beide aan hahaha
@ trl is lekker naar mickey… en dan nog kusadasi in het verschiet. lekker hoor.
@bloem hopelijk krijg je vannacht wel je rust.
Ik ben erg moe. was een pittig dagje! Ik zo plat en weinig doen hahaha zo lekker
fijne avond allemaal!
lekker spaanse les gehad maar denk gisteren iets verkeerds gedaan, mega rugpijn. hectisch ook op 't werk, dus beetje druk enzo. maar gelukkig is het bijna weekend, olé!
@ beps :kus:
Back home!!
nog steeds zo beroerd!! 39,3 koorts en mijn strotje ziet (sorry) helemaal geel! Nu dus mijn bed in… Morgen werken. Laatste dingen afhandelen enzo… Zie wel hoe dat gaat!
Beps; :kus:
Tot snel all! :dag:
Meiden er is een nieuwe server, als er problemen zijn PB me!.,
Ikke thuis
@Mexx: :kuss:
Foutje van mijn kant: geen andere server aar software…
Hier werkt alles prima ![]()
Ik ben wakker, en daar is alles dan ook mee gezegd… lol2