mogge
MK : zeker superleuke foto’s !
Hier schijnt een flauw :zon02: en de wind is weg dus wordt straks takken opruimen en andere rommel en dan de bladzuiger zijn werk laten doen, had J gisterenochtend net gedaan, jaja en zo kom je de dag wel door he :))
Goedemorgen.
Ik kreeg net een smsje van de buuf, dat ze in de bus op weg naar het hotel in Gumbet zijn en het er al lekker warm was. Heb even terug gesmst, dat ik heeeelemaal niet jaloers was. :mad: Hahahahaha. Zal mij benieuwen hoe ze Turkije gaan vinden, want het is hun 1e keer.
Nou, verder weer een dag als alle andere denk ik. Vanmiddag even voor controle + een gaatje naar de TA, maar dat vind ik niet zo erg.
Hier valt het wat takken op de weg nog wel mee, maar de tuin ligt wel vol bladeren, dus heeft kokkie weer even wat te doen.
Fijne dag all… en tot ergens weer. :dag:
Zo nieuwe nagels, J&H op de koffie gehad. Zo een koken(wat later vandaag omdat J&H kwamen)
@Roanna: ja zo jaloers ben ik ook haha… Al vond ik te weer vandaag heerlijk!!
goedemorgen
Oeps niet veel om op te reageren en hier ook niet zoveel te vertellen behalve dat ik er zo vandoor ben, ga lekker in de stoel, tot laters !!
mogguh
hier ook geen nieuws. sorry! hahahah
@ amira, echccoooooo echhoooo… ben je er nog? alles goed?
[COLOR=darkgreen]:FRANCE:Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney :FRANCE:[/COLOR]
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
Hier ook niet!!
Straks werken…
Goedemorgen.
Tja… hier ook niks te melden. Zo showeren en koffievisite en dat was het wel. Ik denk dat iedereen een bietje in de wintermodus/slaap gaat.
Wacht maar als straks de boekingssites en de gidsen weer komen. :cheer: Genoeg stof om te beppen.
Fijne dag all. :dag:
zo, ik ben er ook weer even, was weer heerlijk kan er even tegen nu :))
tsjonge wat hebben we weer een nieuwtjes te vertellen allemaal he haha
Mijn zus komt vandaag aan op Bonaire voor 4 daagjes, ben benieuwd maar hoor dat pas vannacht of morgenvroeg lol2lol2
Hey hey meiden, ja idd stille tijd hier, maar ja iedereen moet wennen aan het herfstweer…weet zo ondertussen echt niet meer wat ik aan moet trekken, wat in de ochtend lekker is, is in de middag veel te warm en andersom…
Tja vakantie, zou zo terug willen, maar helaas de koek is op, en de pot is leeg.
Nou ja gaan we zaterdag maar lekker naar de sauna, heerlijk even massages geboekt, en een drijfsessie en dan lekker eten en relaxen maar…heerlijk…zo kan je dus ook de warmte opzoeken.
Beps hoe gaat het met de hondjes zijn ze nog aan het hoesten.
Raak lekker in de stoel das ook fijn, ff tijd voor jezelf zeg maar.
Roanna nog aan de wandel geweest…
Mexx wanneer kom je weer terug, je zal het wel heerlijk hebben gehad met askim…en nu aftellen voordat askim hier komt.
Bloemmie al weer wat beter in je velletje of nog niet.
Tlr. nog wat gehoord van het huis van paps en mams mogen ze het nu laten liggen of niet?
Wat een iniminie lijstje hebben we he.
Viva,ja plavuizen in de hal moeten eruit en de vloerbedekking op zolder en de trap mag blijven liggen,maar al het huis 2 oktober niet verkocht is moet het er alsnog uit… Nou het huis is nog steeds niet geadverteerd dus dat tie verkocht zou zijn 2 oktober is klein.
Viva : ja was zeker ff genieten :)) jij zaterdag ook veel plezier
volgens mij komt Mexx morgen weer terug en dan mag Trl heerlijk gaan genieten bij Disneyland en dan sta alleen ik voor dit jaar nog maar in het lijstje
is zeker niet veel he
Hoesten hier(gelukkig) bijna over.
Hier ook duidelijk de winterblues…
Raak,ik sta er ook nog een keer in voor dit jaar ![]()
Mazzelaar zeg tlr. O fijn geregeld dan bij de wb.
Hier nog een zeehond
Het zit er inderdaad weer op, lekker om naar huis te gaan! Ben sinds gisteravond zo ziek als een hond, keelontsteking en eerder deze week al een blaasontsteking! Dus lig met koorts in bed, leuk zo je laatste dag samen! ![]()
Het is hier inderdaad heel heet, alleen s.avonds niet… Brr
Vlieg morgen om vier uur. Dus morgenavond weer thuis!
Tot snel!
En Trl, heel veel plezier in Disney!!!
Trl : oeps jouw reis naar Kusadasi helemaal over het hoofd gezien, maarre gelukkig mogen jullie ook nog naar de zon :))))
Mexx : ook langs hier : beterschap hoor !
Daar ben ik weer!!! hahaha
Vakantie in ADR SUPER SUPER SUPER!!!
Vele leuke verhalen gehoord over de sterren in turkije hahahaha
Daarna duitsland ook lekker warm daar 23 graden en toen hier in nederland koud koud koud brrrrrrrrr. Zou zo weer terug gaan echter heb de jackpot ook niet gewonnen helaas.
Nu weer druk aan het werk ![]()
Xandor was boos toen wij hem ophaalde, maar wat wilde je ook hij was de king met acht loopse vrouwtjes! hahaha
Nee vond het niet leuk. Hij werd losgelaten omdat hij nog onder de fohn stond liep ons alle straal voorbij. Toegesproken door de fokker ging hij zitten om de riem om te doen. Hij in de auto ik mee om te betalen zie ik toch puppies. Tja zei ik nu moet ik eerst knuffelen hahaha
Ik ga naast Xandor zitten doe zijn autogordel om, vanwege verplichtheid in duitsland. Hij gunt me geen blikwaardig.
Net voor de grens werd hij onrustig dus gestopt en hem laten plassen. Nog steeds geen contact met hem totdat ik Xandor aan de baas geef en wegloop richting toilet en toen blaffen en piepen… ik kom terug en daar is hij hoor vol blijheid, krijg kusjes pootjes alles kan ik van he, krijgen. ![]()
@mexx: beterschap
@beps: stomme kennelhoest…maar gelukkig knappen ze op
@roanna: fijn dat je goede berichten heb van je schoonzusje
Ik ga de verwarming aan doen…
@TRL: Jij ben nu als eerste weer aan de beurt. Morgen gaan jullie al weg naar Disneyland Parijs. Lekker hoor, al ga je dan niet naar de warmte, maar naar een heeel leuk park, voor jong en oud. Heel veel plezier en een goeie en leuke busreis met de kidsbus. Ja toch? Wat zullen C, jij en je moeder denk ik genieten. :cheer: :foto: :vak01:
@Mexx: Tsss… tis toch wat. Ga je maar zo kort en dan ook nog de laatste dagen ziek. Heel veel beterschap en toch een goeie reis gewenst. Wel thuis. :dag:
@Viva: Nee. Deze week nog niet getippeld. Miss straks en anders in ieder geval vrijdagavond. Jij ook nog steeds beterschap.
@Raak: Wat leuk voor je zus. Nou, zal haar vast wel bevallen, maar wel erg kort he!! Jij ook al niet veul te vertellen? Nou, ik eigenlijk ook nie zoveul. lol2
@Beps: Collega’s van jou al een paar dagen in de buurt gespot voor de onderhoudsbeurten. Ja, ja. Overal zie je ze staan, alleen zijn wij dit jaar nog niet aan de beurt.
Wij waren vanmiddag even een poosje naar de stad geweest. Even naar de Oction en al die ander goedkope drogisterijen en weer van alles en nog wat gekocht voor een habbekrats. Da’s leuk winkelen. Even bij BB koffie met wat erbij gedaan en toen weer naar huis. Lekker zo nu en dan en het was ook niet zo druk, dus dat winkeld prettiger.
Fijne avond all. :dag: