Turkisch Tea Time deel 6 2012

:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Wendy,heel veel plezier met zijn 3tjes in het heijderbos,lekker genieten.

Roanna,idd een eigenwijs…Ik moet soms ook me lachen in houden hoor… Heel moeilijk

mogguh

weer een nieuwe (werk)week…

@ wendy veel plezier! geniet ervan

mogge
Wendy : fijne vakantie !!

Goedemorge.

Hier momenteel ook niets te melden. Nouja… mijn overbuuf gaat morgen heel vroeg met een leuk gezelschap voor het eerst naar Turkije. Ze gaan naar een 5* resort in Gumbet en daarom alleen al… zou ik zooooo mee willen gaan. En nog ruim 30 graden daar. Heerlijk hoor.

Fijne dag all en voor de werkenden… werkse weer. :dag:

Wendy en J GENIET!!! Veel plezier!!!

Wij wakker wat aan het rommelen…

Iedereen succes vandaag ik kom niet opgestart, zo maar eens op weg richting de boodschappen

hier ook aan het rommelen geweest, heb het warm, :zon02: schijnt, waait superhard en het is benauwd !!

Ik vind t giga benauwd!!! Loop zonder jas rond, en zweet nog

Morgen even mn nagels in de avond laten doen, 1 afgebroken en dit keer zitten ze minder goed(kan ook aan mij liggen!)

Hey Hey meiden, hier is het ook zo warm, maar ook storm en af en toe mega plensbuien…nu nog steeds snotverkouden. Bah…wil ook weer terug naar turkijke, volgende week gaat collega naar grand uysal…ik ben echt niet jaloers hoor…
net hier de halve tuin kapot gewaaid, mijn scherm ligt om en de plantenbakken, helaas is hubs nog niet thuis en alleen krijg ik die potten niet omgedraaid, dus maar ff wachten tot hij thuis is.

Wendy geniet er van he lekker dobberen in het zwembad met de kleine hummel.

Hier binnen super koud en als je naar buiten gaat, spaans benauwd en vies klam warm met ook hier harde wind. Regen nog niet gezien vandaag, maar wel dreigende wolken.

@Viva: Och jee, dan gaat het er zeker hard aan toe daar bij jou.

Nu volop de :zon02: Je kan er geen touw aan vast knopen.

Ik droom van de hoofdprijs in de loterij… stop ik acuut met werken en zit daar VAAK… in TR bedoel ik haha,…

Nu aan de boerenkool

Beps : mag ik dan met je mee want inmiddels is het hier een soort van gaan stormen en zit ik te sterven van de kou :(( eet smakelijk alvast
Viva : bij jou zo te horen ook beslist geen lekker weertje
Roanna : bij jou staat ook inmiddels de zon niet meer heb ik gezien
Dames : wat een mopperkonten zijn wij eigenlijk he, denk dat we allemaal maar moeten gaan emigreren :))))

haiiillloooo

hiero klaar met werken, komt steeds vaker voor dat het laat wordt. maar niet erg. leuke nieuwe projecten. kon vanochtend ook niet opstarten… hahaha duurt steeds langer. heb met half duitsland ruzie gehad hahahah

anyways
hier ook zo koud! hoe moet dat straks toch? panty, wollen sokken, hoge laarzen, wollen jurk, tshirt en top aan, jasje eroverheen… had het ‘net’ niet koud, en dat met 20 graden buiten. ook gisteren: 2 vesten en 2 paar sokken aan, koud dat ik het had.
maar goed, klaag klaag, hier vette storm, net geen dikke tak op mn auto maar er netjes naast… pfew gelukkig.

@Wendy
Veel plezier op vakantie!

Net even een paar fotootjes op FB gezet, maar jullie hadden ze al gevonden zag ik :smiley:
Wat een weer, echt vreselijk die storm, echt herfst.

@bloem
Vervelend altijd weer die geldzorgen, maar je doet het prima hoor!

wat een mooie foto’s MK! leuk hoor. ze lijkt op jou. hij ook, maar anders. lekker stel samen hoor

en bedankt

ik ga slapen. te koud

Ja koud is het(blijkbaar, ik loop nog in leggings en op slippers…)
Baasje belde al: morgen weken??? Jammer, afspraak… Zal vrijdag wel extra moeten denk ik

Even Bones afkijken en naar bed

@MK: ja lekker stel ist! En je ziet dat ze goed gecombineerd zijn zeg maar lol2

mogguh

:dag:

Mogguh terug :dag:

[COLOR=darkgreen]:FRANCE:Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney :FRANCE:[/COLOR]

Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **