Turkisch Tea Time deel 6 2012

Ja, ik ook, dank zij jou. Inderdaad… de gasten en de muziek ook niet mijn keus, maar het was wel leuk en erg herkenbaar om weer stukjes uit de omgeving en het hotel te zien. Ik heb wel even genoten hoor! Waarvoor nog dank. Leve de wapjes!

@Raak: Nou, hier overlopen we elkaar ook niet. Integendeel zelfs, maar als iemand uit de straat hier moeite voor doet en allen uitnodigd, vind ik het wel even de moeite waard en daarna weer iedere zijn eigen weg hoor! Plus… zo hoor je nog weleens wat, want zo kwam ik te horen… dat een van de buren gaan scheiden, een andere hartproblemen heeft enz, enz. :wink: Niet dat het zo belangrijk is, maar sommigen wonen hier al jaren net als wij en dan is het wel fijn, dat je er iets van af weet.

@Beps: Och jee. Nou, daar ben je mooi klaar mee dan. Jij ook beterschap met de beestjes dan en werkse morgen weer.

@TRL: Jee, wat een toestand dan nog he. Het ene mag wel en het andere weer niet. Pffff…wat je zegt, als goeie huurder word je gestraft. Achterlijk eigenlijk!

Nou dames… weltrusten voor zo. :slapen:

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Mogge all,
Beps : beterschap met de honden
Roanna : tuurlijk als je uitgenodigd wordt is een feessie altijd leuk en de nieuwtjes ook. Ik hoor die wel want woon achter aan de straat en als ik er door ben gelopen weet ik ze al :slight_smile:
Oh jeetje nou mijn muziek ook absoluut niet dus niet gekeken, zal dan morgen toch maar ff uitzending gemist kijken want die omgeving is wel leuk om te zien :slight_smile:
Me off to the football, fine dag all :dag:

Morge meiden. Hier snotter de snotter.
Beps lekker dan alle honden ziek das niet zo mooi…is dat een foutje van het pension of pech?
Raak geniet van de voetbal.
Ik zo naar paps en schapjes doen vanavond visite morgen een feesr in soest dus weekend weer vol geboekt. Hub bij zoon aan de klus dus annie heeft de dag voor zich alleen.

Vette pech!!! Ligt niet aan pension…

Druk aan het werk, kouder dus DRUK!!!

Mogge all.

@Raak: Tja… zo kun je het ook bekijken en ik denk ook wel dat het hier zo komt, omdat we wel erg op elkaar wonen. Nouja, jij kent ons straatje, maar ik ken ze ook wel hoor, waar sommigen niet eens weten wie de buren zijn. Ach en het was maar een paar uurtjes. lol2
Jij ook veel plezier bij het voetballen. Gelukkig is het droog, zonnetje erbij( althans hier) een beetje goed kleden, zo nu en dan ff de kantine in, moet te doen zijn.

@Viva: He, gatsie dan. Toch nog naweeen van de hitte waarschijnlijk en wat denk je van die airco’s in het vliegtuig. Ik was blij dat ik mijn fleecejas in mijn handtas had, want ik bevroor zowat op de terugweg en ik had het voordeel dat we hier gelijk weer in de warmte kwamen. Kon je toch ff wennen, zeg maar. Veel plezier vandaag met je al je bezigheden. :dag:

@Beps: Hopenlijk gaat het vandaag wat beter met de hondjes en voor jou… werkse. Tja, sommigen zullen de kachel al wel weer aan hebben en komen dan weer de mankementen tegen.

@Bloem: Oh, vacinatie gehad… voor? Heeft het met je vakantieplannen te maken, of gewoon die je altijd al kreeg?

Ik kreeg trouwens daarnet mijn nieuwe compi heel niet opgestart. Windows zus en zo en ging systeemherstel uitvoeren en toen bleek dat het niet hersteld kon worden. Wilt u de pc toch opstarten? Tuurlijk!! En nu doet ie ut weer gewoon. Vreemd.

Bedden aan het verschonen, straks ff schapjes doen, morgen een klein feestje bij de zoon, waar het oudste meisje teenager is geworden en zo komen we het weekend weer door. Fijn dag all. :dag:

mogguh
:dag:

Zo de dag zit er bijna op…
Morgen weer en dan 2 dgn vrij lol2lol2 heb het ZOOO hard nodig lol2

Wat irritant, steeds op reageren drukken,…

Goed ik ga naar bed, morgen vroeger beginnen, het is zo druk dat we overlopen van de storingen…

Tot morgen allen :dag:

:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Beps,werk ze maar weer. Ik kan gewoon snel reageren…

Zooo wat een rust…

Ik weer op t werk…

Goedemorgen.

Tja…oook niks te melden. Zo showeren en dan op naar een verjaardag voor een paar uurtjes.

@Beps: Werkse.

Reageren? Gewoon op de knop hieronder. lol2 Geen probleem.

Fijne dag all, wat jullie ook gaan doen en tot laters. :dag:

mogge
Ook hier geen problemen met het reageren :slight_smile:
Beps : werkse, hondjes alweer wat beter ?
Roanna : fijne verjaardag straks, heb idd heerlijk in het :zon02: gezeten, tot 5 uur toe zelfs
Viva : veel plezier in Soest vandaag
Ik hier strakjes visite dus zo ff boodschappen doen, fijne zondag all :dag:

Wilde naar de bioscoop vanmiddag met C,maar de films draaien alleen in 3d en C wil die bril niet op…

Honden nog steeds zeehonden geluiden…

mogguh

beetje kort en verrot geslapen. nu fotoos kijken in B.

@ trl balen… ook niet als ie daardoor de helft van de film maar kan zien…?
@ beps owh irri, blaffende honden ok maar van die hese hoesten, niet fijn… helpen de medicijnen?

voor de rest weet ik t ff nie meer nie… nog ff wakker worden

Bloem,nee zelfs dan niet hahah eigenwijs he…

Zo, wij ook weer thuis van de verjaardag. Wel veel kindjes die erg luidruchtig waren, maar hebben het overleefd. lol2

@TRL: Oh, wat een klein eigenwijsie dan he. Maar als je het zo schrijft, moet ik er best wel om lachen, al zal jij dat niet zo ervaren. Hihi.

@Beps: Lekker paar dagen vrij en hopenlijk worden de hondjes ook weer snel beter, want dat lijkt me ook naar om aan te horen, terwijl ze er natuurlijk ook niets aan kunnen doen.

Verder iedereen zo z’n ding doen las ik.

@Wendy: Voor julie is het (bijna) zover. Jullie eerste minivakantie met z’n drieen. Heel fijne week gewenst en geniet met je gezinnetje. :vak01:

@All: Fijne avond nog. :dag: