Turkisch Tea Time deel 6 2012

Jeee tickets voor Kusadasi binnen… :slight_smile:

Kreeg een reactie van een collega dat me vader was langs geweest. Heb nu maar terug gemaild dat ik me er verder buiten wil houden. Ik moet hier toch me brood verdienen :wink:

Mogge.
Roanna : ben druk met andere dingen op het moment haha, zijn nieuwe kleding gaan kopen want ook ik pas nix meer van vorig jaar en J had ook wat nieuwe dingen nodig (vond hij zelfs) anders vond hij zich zielig denk ik en de kleinkind hier zitten op voetbal en daar gaan we ma, wo en vr naar de trainingen kijken nu het nog lekker weer is en zaterdags naar 2 wedstrijden en zo blijft er van de rest van de week niet veel over. Zoon van de week een avond op visite geweest, bracht een mooi fotoboek van de vakantie in Soanje mee had hij laten maken en vanmiddag komen mijn zus en zwager weer op visite dus idd druk maar wel gezellig druk dus. zo zijn jullie weer helemaal bij :slight_smile:
Bloem : vind het superknap dat je dit laatste jaar zo gedisciplineerd hebt geleefd, met het lijnen en het geld toch een prima resultaat hierdoor kunnen neerzetten, chapeau !!
Beps : lekker aan het relaxen vandaag denk ik
Viva : jij aan de stoute boekjes hihi lekker makkelijk lezen zo toch ! Ik denk dat net als Bloem dat ook niet voor mij is om te lezen. Vanmiddag weer heerlijk oppassen op knuffel. Valt zeker nooit mee om weer in het ritme te komen
Trl : oei boze paps op kantoor geweest, ja is moeilijk voor jou om je hierin te mengen he. Ook ik zou zeggen als ze niets willen dan alles terug in origineel en eruit met alles. Maar als ze alles mogen laten zitten voor niets en het zelf weghalen of laten zou ik daar voor kiezen, lekker makkelijk en een kopzorg minder. Jij alvast heerlijk je tickets binnen, komt het ook weer een stukje dichterbij he

Zo ik weer thuis. Hier alles ok, gewoon de: we-zijn-terug-van-vakantie-blues denk ik…
Was vandaag ffies bij zus, gezellig gekletst.

TRL: ja ik zou me er ook niet in mengen denk ik…
Bloemmie: ik vind je giga knap dat wist je al…

Morgen ook vrij. Nu ff chillen

@ trl heel verstandig om dat soort zaken gescheiden te houden
@ raak wat leuk dat jullie gaan kijken bij de kleinkids, al zal het wel blauwbekken worden nu het kouder wordt

man man, wat heb ik het koud. vandaag pantalon aan, sokken met laarsjes, truitje, trui (dun) en vest en gewoon nog koud! koude handen… etc. nu ook weer… blegh

maar goed, morgen werken, vaccinatie (hopelijk) weer werken en dan weekend :cheer: ik hoop dat morgen dan alles goed gaat.

Bloemmie: SPANNEND!!! Vaccinatie !!!

Ikke te bed…

me too

mogguh

een nieuwe dag, een nieuwe werkdag: vrijdag! bijna weekend

:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden

En de verjaardagen nog …

*13/12 Trl **
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos

02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy

Raak,gelukkig staat dat kantoor op het industrieterrein hier en ik zit in het centrum :wink: .

21 september vandaag start van de herfst volgens mij of heb ik het mis?

Ik nog een dagje vrij. Lig nog lekker in m’n bedje. Boodschapjes al in huis, huis niet veel aan te doen, want vanmiddag ligt t weer vol met blubber(we zijn echt volop met de tuin bezig.
Schilders vandaag met de bovenramen bezig…

Morgen weer werken…

Goedemorgen all. :dag:

@Raak: Tja… dat zijn dan inderdaad alleen maar leuke drukke bezigheden. Leuk om je kleinzoon zo aan te moedigen, zowel tijdens de training als bij de wedstrijden, al zal het binnenkort wel weer blauwbekken worden. Maargoed, daar kun je je weer tegen kleden en ach… jullie gaan tussendoor ook nog even naar de zon en warmte, dus kan je je weer opwarmen.

@Bloem: Sterkte vandaag met de vacinatie.

@Beps: Geniet nog lekker van je laatste dagje vrij.

@TRL: Ik hoop dat intussen alles goed geregeld is tussen de WB en je vader.

Gisteravond nog heerlijk even met een buuf wezen wandelen en dan zie je echt al hier en daar veranderingen van de natuur.

Tsja… verder even niet veul te melden. Vanavond koffiedrinken bij buren i.v.m met burendag. Zij hebben zich opgegeven en konden bij Appie een pakket, weet ik wat, ophalen voor de burendag.

Nu even aan de rituelen. Laterssss :dag: Fijne dag all.

Morge…vrijdag dus aan de rituelen…verder niet veel te melden. Keelpijn en snotterig. Nou ja gaat wel weer over. Nu weer verder aan de sop.

Mogge
Bloem : succes hopelijk met je vaccinatie
Beps : nog even lekker aan het nixen
Trl : zit op een veilige afstand, wordt vervolgd ! Enne ja hoor je hebt het bij het juiste eind : het is officieel herfst brrrrrr
Viva : aan de rituelen en beterschap met de verkoudheid is niet zo gek hoor. Ik zit hier ook snotterend :frowning:
Roanna : tsja we gaan zolang het uit te houden is wel kijken, tussendoor naar de kantine voor soepje of kopje koffie/thee, de jongste moet altijd rond 9 uur 's morgens en dan is het al 2 weken echt laarzen aan hoor, trekt wel op dat natte gras en de 2e moet altijd rond 1 uur en tot nu steeds een lekker :zon02: erbij dus dat is wel zalig. Jij pelan pelan en vanaf al de burendag vieren, dat is normaal toch op een zaterdag ?? Ben heel eerlijk gezegd niet zo’n burenmens. Als ik er geen last van heb dan is het bij mij al snel goed hifi

Roanna,de vloerbedekking op de trap en op de zolder mogen voorlopig blijven liggen laminaat mag zoiezo blijven liggen,plavuizen de gang moeten er wel uit. Mocht de woning niet verkocht zijn op 2 oktober dan krijgt me vader tot 9 oktober de tijd om de vloerbedekking te verwijderen.

Trl : denk dat er weinig kans is deze tijd een huis binnen 14 dagen te verkopen dus schat de kans hoog in dat je vader iets meer tijd krijgt, vind het echt belachelijk dat de plavuizen eruit moeten, vloerbedekking of laminaat kan daar gewoon overheen. Een echte houten vloer alleen niet

Raak,daar houden we ook rekening mee hoor dat het er gewoon uit moet.Die plavuizen zijn niet meer te koop,dus daarom moeten ze eruit… Ach ja Weet je een blokje verder staat een woning die in zeer slechte staat is achter gelaten en daar stonden gisteren gewoon 5 busjes van de woningbouw,want die woning moet hersteld worden dan kan die weer verhuurd worden…Als goede huurder wordt je dus eigenlijk een beetje gestraft…

Spuit gehad. Nu afwachten of ik symptomen krijg
Hopelijk niet. Loop wel verhoogd risico als ik ga met medicatie
Maar voorlopig blijf ik medicijnvrij
De stempel staat igg in mn paspoort en das weer een horde minder

Ook weer wat verkocht. Twee giletjes die echt te
Mooi en duur waren om wegtedoen. Paar euro maar
Maar toch weer een paar euro erbij. Blij.

Nu weer werken. Ciao

@ viva,
wil je mij het bestandje van 90 dagen genevieve sturen…? ik ben nu nog in de grijs serie bezig

Net zitten kijken naar Sterren in Turkije… Niet mijn muziek maar alles opgenomen in en rondom ADR. Erg leuk te zien!!

Hebben wij weer: de honden met de kennelhoest(die niet uit de kennel komt, want das al ‘te lang’ geleden)… Alles hoest en hoest… Slijm opgeven, koortsig… AB kuurtje en hoestsiroop(met een spuitje in de bekkies…)

Morgen weer werken…
Trustee all