Turkisch Tea Time deel 6 2012

Zijn we er al?

BTW ik heb ook nog een bon van €50 hier in mijn bestand. Even vragen of ik die ook mag inruilen. Is toch weer een paar leuke t-shirtjes. lol2

@amira
Jeetje dat is niet normaal zo’n kind, lijkt me voor iedereen en zeker voor het jonge tje zelf dat hij een ander plekje krijgt.

@trl
Flink getroffen met het weer, C. Heeft genoten en jij ook hoop ik.

@bloem
Weer gelopen en gelukkig weer beter met je heup.

@Viva
Snotterig en koud, het weer werkt ook niet erg mee de afgelopen week.

@mexx
Druk en moe, kost veel energie je nieuw baan.

@Beps
Haartjes weer netjes?

@JAC
Offerte alweer opgevraagd, nog even afwachten dus of de prijs een beetje meevalt.

@roanna
Nog een bon liggen, het begin is er.

@raak
De muzikanten tegelijk naar Bonaire, dat wordt swingen voor jullie.

Ik heb een blaasontsteking, ik had nog hoop het weg te krijgen met cranberry pillen, maar helaas. Nu een kuurtje gekregen, ik hoop dat het snel aanslaat, ik ben er helemaal een beetje naar van.

pfff mk blaasontsteking dat is echt naar ik heb daar vaak last van en heb er echt de pest in

Verder kreeg ik bericht dat men zal proberen het kind te helpen om goed te functioneren in klasverband. Heb geantwoord dat ik dat enkel zie gebeuren met een dwangbuis en een muilkorf en dat ik me niet veilig voel in deze klas en ik duidelijk wil stellen dat ik mijn best zal doen om mee te gaan in hun therapie voor het kind maar dat ik niet het gevoel heb dat ik mijn veiligheid en de veiligheid van de klasgenootjes kan garanderen en dat ik er een punt van maak om dit expliciet te melden en gelijk ook weiger om welke verantwoordelijkheid te dragen van de gevolgen hiervan

Slotje erop, nieuw deeltje!!!