Ga genieten haha… Zon bij je ventje en in Turkije…
Wakker nog in bed. Moet straks werken…
Ga genieten haha… Zon bij je ventje en in Turkije…
Wakker nog in bed. Moet straks werken…
:NETHERLAN[COLOR=“DarkGreen”]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
[/COLOR]18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedemorgen.
Mooi lijstje… maar ik sta er nog niet in helaas, maar zijn anderen aan de beurt.
@Raak: Kijk aan, nog ouder. Mooi hoor om zo oud te mogen worden, tenminste als ze nog goed van pas is. Enneh…ja hoor, ik ben weer helemaal opgeknapt. Ik zal je tip onthouden.
Verder… voor sommigen van jullie… Viva, Beps… een zware eerste werkdag. Wat zal dat weer wennen zijn na zoveel tijd thuis en in de warmte van de warme oorden. Ik denk aan jullie hoor. Echt waar. :kus:
Natuurlijk ook al aan die anderen die moeten werken, maar nog wat in het vat hebben zitten, zoals TRL. :cheer:
Fijne dag all. :dag:
mogge all
Mexx : heerlijk aan het genieten
Beps : aan het voorbereiden op 1e werkdag, nooit leuk
Viva : zit alweer achter dr bureau
Roanna : jij komt ook nog wel in het lijstje hoor
hi ladies
lekker nog een dagje vrij. ook nodig ook want moet echt wat dingen doen in huis!
Zo, wat ik nu weer gehoord en gelezen heb vandaag.
Hier in de straat, maar dan op nummer 5 is afgelopen nacht ingebroken en is er een laptop, een tas en de hond met papieren gestolen. Het moet toch niet gekker worden. Die mensen zijn ten einde raad en hebben zelfs op MP al een advertentie gezet voor eventuele opkopers van een hond. Het gaat om een Engelse Stafford, als ik het goed schrijf. Een gewild soort hoorde ik. Het was ook op tv GLD. Vind het zo sneu voor die mensen, al ken ik ze niet persoonlijk, maar het komt zo wel weer heul dichtbij.
Rare mensen lopen er toch rond op deze aarde. :beef:
Btw… het lijstje klopt volgens mij ook niet helemaal. Als je pas in 2013 weggaat, sta je volgens mij nu eerst onderaan. Ga ff zien of ik het voor mekaar krijg op mijn nieuwe compi. lol2
Zo weer thuis van m’n eerste dag! Pfff. Valt altijd weer tegen…
Roanna: wat een toestand zeg!! Wn. Die dieven kunnen niets met die hond! Gaan ze er mee fokken of dekken van een teef kunnen ze geen stamboom aanvragen want daar staat natuurlijk: GESTOLEN …
Arme eigenaren…
:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
@Beps: Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar het is het gesprek hier in de straat. Rare lui he!!!
Tja… dat was weer wennen zeker he!! (werken) Maar meestal na een dag of 2 heb je vanzelf het ritme weer te pakken. Poe… even niet meer aan denken. Maargoed, de pot moet weer vol. ![]()
@TRL: Je kunt het laatste lijstje weer overnemen hoor. Ik heb het even gecorrigeerd.
@ roanna bah, inbreken en die spullen meenemen is al horror, mensen zijn in je huis geweest, je bent echt alles kwijt enzo, maar de hond??? wtf?!? maar ook wel raar dat die papieren zo voor het meenemen lagen dan? of die inbrekers wisten waar te zoeken… tskkk doe je toch niet.
@Bloem: Precies!! Dat zeggen wij als buurtbewonners ook. Het moet haast een bekende zijn geweest als alles zo voor het rapen lag, maar dat weet ik dus niet precies.
Roanna,bedankt voor je oplettendheid … Jeetje zeg dat is ook wat dat ze een huisdier meenemen,zijn geen leuke dingen
:dag: hier alles goed, gaan vandaag een boottocht maken!
Iedereen een fijne dag! X
Goed te horen Mexx… Maar ehhh 7 uur op in je vakantie?? Of ehhhh nog niet geslapen???
Veel plezier: goed smeren hè ![]()
Ik al even wakker… Last van m’n knie. Ach krakende wagens hè…
Straks werken en dan 3 dgn vrij hihi Hard aan toe lol2
mogguh
weer een normaal tijdstip. altijd zo oneerlijk, je slaapt het beste/lekkerste als je er weer vroeg uitmoet
@ mexx sow beetje vroeg of wat?
@ beps is het nodig denk je?
:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Mexx,jij bent vroeg in je vakantie… Veel plezier op de boot en je goed in laten smeren. Ga je met de big baba?
Allereerst:
@Wendy: :cheer: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren toegewenst samen met je gezinnetje. Ook voor vandaag een fijne dag gewenst met hopenlijk heel veel presentjes. :cheer:
Wendy,van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst.
Goedemorgen.
@Mexx: Leuk, leuk, leuk. :cheer: Veel plezier en blijven genieten he!!!
@Beps: Ja, dan ben je er nu wel weer aan toe. Poe hee… 2 dagen werken en dan weer vrij, maarja… kan je knie even rusten.
Ik ben trouwens de fysio aan het afbouwen met voorlopig nog maar 1x per week.
Verder even niet veul niet te melden. Alhoewel, eigenlijk wel, want kokkie’s zusje uit Twente in ernstig ziek, maar dat vertel ik nog wel een keer.
Iedereen een fijne dag. :dag: