Raak,ik kan wel posten,was wel ff zoeken hoor. Nu in trein naar huis en dan c
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
Raak,ik kan wel posten,was wel ff zoeken hoor. Nu in trein naar huis en dan c
ik kan dus ook wel lezen maar niet posten… zo vreemd
anyways
@ mexx heeeel veel plezier! geniet van je vakantie, het mooie weer en uiteraard je askim! have fun :dag:
yep raak net effe een postje online gegooid ondertussen zijn er al 2 poppetjes af en ben ik begonnen aan een kikker.
Raki en Bloem welke versie van de app hebben jullie???
Hebben jullie ook talpatalk? Is een betaalapp maar erg prettig als je op meer fora zit. Soort host zeg maar
Ik heb t aangekaart bij de redactie en zij vroegen dus jullie softwareversie.
Zooooo dit is vroeg. Al broodjes gesmeerd honden uit geweest en nu een koffie. We moeten om 8.30 in Zutphen zijn. Ach alles voor t goede doel lol2
Mexx nogmaals geniet!!!
@beps
Veel plezier.
[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]
[/SIZE][/COLOR]
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Mexx,heel veel plezier samen met je ouders in Kusadasi,en vooral geniet samen met M.
Thanks ladies!! Ik ben er klaar voor, ga zo richting mijn ouders en dan straks… Waaaaaaaaaa… Stuiter stuiter… ![]()
@Mexx: :vak01: :vak01:Goeie reis en heul veul plezier en een mooie vakantie gewenst. Nu is het dus eggie. >>>
@Beps: Heb je mij zien zwaaien vanuit bed daarnet?
Wij zijn niet ver van jou Beps, want wij gaan straks ook naar de achterhoek. Mijn schoonzusje moet weer in de verf en natuurlijk hadden we nog wat Turkije presentjes voor de familie daar. Jullie veel plezier ook en hopenlijk doet Botan het goed. Succes.
Oh meisjes… ik had op mijn oude foon wel de WW app, maar alleen om mee te lezen en ben eerlijk gezegd niet van plan om het op deze foon te zetten. Vind het altijd zo’n priegelwerk op zo’n foontje. Nu helemaal, leuk foontje hoor, maar ook erg compact. Ik doe het wel via mijn compi. lol2
@Bloem: Ik had hier aangegeven, dat ik mijn oude nummer weer kan gebruiken, alleen de gegevens van de vorige foon ben ik kwijt, maar van velen heb ik het nu weer.
Ook dank aan Wendy… waarvan ik vanmorgen haar nummer weer kreeg, maar kon op het fotootje niet goed zien wie het was, maar ben weer helemaal bij. Bedankt daarvoor!
Zo, gisteravond heerlijk Mexicaans gegeten. Heb me laten verrassen hoe dat daar aan toe ging, en eigenlijk erg grappig. Je zegt welk gerecht van de kaart je wilt en lrijgt alles op plankjes en uit pannetjes. Leuk en ook nog lekker ook. ( ik had kipfiletgerecht )
Dames… ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het stralend mooi weer :zon02: en hoorde dat het 23 graden gaat worden, dus vanmiddag vast wel in de tuin bij de familie.
Iedereen een hele fijne dag en geniet ervan nu het nog kan. :kus:
Oh, sorry… vergeten…GOEDEMORGEN ALL. :dag:
Goeiemorgen iedereen
vanacht redelijk geslapen ware het niet dat ik ontzettend raar gedroomd heb maar verder alles prima! Ik ga verder met haken kikker is bijna klaar nog 1 broekspijp dan alles aan elkaar zetten en de oogjes en mond erop naaien. Ik ga gelijk de andere 2 poppetjes opnieuw maken want heb een tweede set nodig voor mijn collega zucht
mogge all, off had vanmorgen om 7 uur al gepost meteen na Beps, zie ik hem nu niet staan
Dus begin maar opnieuw, met aanvulling ![]()
Trl : heb je leuke avond gehad na de overwinning ?? gelukkig kun jij wel posten
Bloem : misschien ligt het eraan dat wij een peertje hebben ?
Beps : succes en veel plezier vandaag bij de hondenshow
Mexx : eindelijk is dan de grote dag aangebroken, lekker samen met je ouders vliegen en als je aankomt weer vliegen maar dan in de armen van M, superveel plezier daar en hoop dat de tijd voorbij kruipt voor jullie :kus:
Roanna : jij lekker vanmiddag in de tuin bij de familie, genieten maar hoor, hier ook een zalig :zon02:
Amira : jij weer verder aan de haak pffff dan kun je nog wel even vooruit he
Voor iedereen een fijne en vooral zonnige zondag, wij gaan naar Schiedam, met mijn moeder naar de verjaardag van haar zus, die 90 wordt :)))
Beps : vergeet dit helemaal want had dat al gepost : ik heb op mobiel versie 2.0 van april dit jaar. Op ipad geen probleem ! maar daar heb ik dan ook niet de mobiele versie op
mogguh
geen idee welke versie ik heb… waar kan ik dat zien? kon voorheen altijd wel replyen sinds een tijd niet meer. nu krijg ik sinds gisteren dat de server nie geschikbaar is… handig
@ roanna kan ik nu appen naar je oude nummer dan? of dat nummer wat je gemaild had?
ikke nog nie helemaal helder. t was stiklaat, slecht geslapen. nu op naar limburg om de colombiaanse wielerploeg te ontmoeten…??? … echt geen idee maar t zal. ik ga wel mee…
@Bloem: Je kunt nu weer naar mijn eerste (oude) nummer bellen en wappen enz. Dat nummer wat ik doorgemaild had, was tijdelijk en dat is het nummer van kokkie z’n prepaid. Ik dacht, dat als ik een nieuwe telefoon moest kopen, ik ook een ander nummer zou krijgen, maar het oude nummer kon gedeblokkeerd worden, alleen was je dan wel je gegevens kwijt, omdat er een nieuwe simkaart inzit.
@Raak: Nog gefeliciteerd dan. Tjeetje… wat een sterk geslacht dan he!! Hopenlijk zit het ook bij jou in de genen en mag je ook zo oud worden en dan natuurlijk in goede gezondheid.
Oh meiden, net op de terugweg naar huis, was ik aan het typen in de auto op mijn nieuwe foon en werd me toch een partij kotsmisselijk. Gelukkig heb ik altijd wel een plastic tas in mijn tas en die kwam nu ook even goed van pas, hoewel er wel wat op mijn kleding kwam en dat zit nu in de was die draaid. Gelukkig nu weer opgeknapt. Kwam denk ik door dat kleine schermpje en kleinere letters. :mad: Moet echt nog wennen hoor!
echo… echoo… wat een rust
wij naar limburg geweest, was schitterend mooi weer. net thuis. gelukkig morgen ook vrij ![]()
@ roanna, ai, dat klinkt niet goed. niet meer doen dus, appen en in de auto rijden…
Ikke de hele dag op show geweest. Hij deed t goed Bokikanoki !
Thuis doodmoe. Rubbie is begonnen de tuin leeg te maken. Vijver is eruit, gat behoorlijk dicht.
Morgen begint t leven weer: morgen beide weer aan t werk.
Die Mexx, die is fijn bij haar M!
Beps : goed zo, alles goedgedaan !
Bloem : jij naar WK geweest en colombiaanse ploeglid ontmoet, leuk toch, mijn neef is ook wielrenner en daar nu deze week ook aan het fietsen
Roanna : jeetje meis, hoop dat je weer opgeknapt bent. Hoop mensen worden misselijk als ze lezen in de auto, iets met horizon enzo. dus volgende keer even recht vooruit blijven kijken dan zakt het weg !
Had me vergist in de leeftijd : ze werd dus vandaag 93 hahaha jaja goede genen, zus van mijn moeder
Jazeker en het is weer superfijn! X