Ik wil eerst even iedereen bedanken die de moeite hebben genomen om mij via mail of sms hun telefoonnummer weer te hebben gegegeven.
Zoals jullie wel weten, ben ik gewoon weer bereikbaar om mijn oude nummer, zo ook weer via de WAP. (gratis) Hihihi. Bedankt! :chin:
@Mexx: Bijna dan. Eindlijk… is het dan bijna zover. Ik wil je nu alvast een hele goede reis wensen en een hele fijne vakantie. Lekker weer genieten van alles, maar vooral weer van elkaar. :wub: Fijne tijd gewenst. :vak01:
@Beps: Je verhaal klinkt als… heerlijk en gezellig op die paar dingen na dan. Voor herhaling vatbaar zeker.
Zo, ik vandaag niets bijzonders. Straks ff wat schapjes doen. Het :zon02: schijnt, was zit in de :was: , dus gaat lekker naar buiten zo en dan vanavond gezellig uit eten in D’ter met de dochter, zoon en vriendin. Zin an.
nou dames ik ben vandaag vingerpoppetjes aan het haken nou wat een k**werkje is dat zeg. Ik heb ook 2 sets nodig mss zelfs 3 dus heb er ni echt zin in.
Mexx alvast een hele fijne tijd met askim…geniet er van.
Hier alles al weer klaar de was ligt weer gestreken in de kast en ik ben startklaar voor de party…
Toko ook weer strak dus gaan met die banaan.
@ beps en viev welkomt thuis
@ viev hoe is het met zijn andere vriendin afgelopen dan? uit het oog uit het hart?. ergens wel schattig. zo de weg kwijt maar wel samen
@ roanna, ik heb nog niet geappt ofzo, maar heb je nu een nieuw nummer of je oude? weet t niet meer
voor de rest ben ik het alweer kwijt. zo sporten, markt, ff wat centen bijelkaar schrapen… pppff wordt er soms wel beetje moe van. maar goed. ouders vandaag voor 1 weekje op vakantie gegaan naar normandië maar met 1 hond, ipv 2. raar voor ze. ze hebben net heel de huiskamer opnieuw geschilderd en behangen, alles van de muren etc, maar de foto (uitgeprint) van Billie is blijven hangen (op een stukje zonder behang) zo zie ik toch telkens dat ze haar echt vreselijk missen.
anyways, of me goes, stukkie fietsen naar de sportschool en de markt want met die benzine prijzen laten we de auto nog maar weer ff staan. en tis droog.
Köfte: Als je aan het begin vh centrum die Turkish Delight shop hebt(waar we elkaar vaak tegen kwamen Mexx) dan loop je langs de hoofdweg richting de zee(dus naar rechts zeg maar) dan kom je bij een parkje. Bijna aan het eind heb je ‘aan de rechter kant vh parkje’ div lokantasi’s. Hij heet iets van Gamish(Naast een waterpijpcafe)… Zalige köftes, maar ook mixed grill of een zalige Sis(Beef/chicken/lamb) en niet te vergeten: Sigara Boregci… JAMMIE… natuurlijk met een Lavas met boter/kaas/eshme vooraf… JAMMIE!!!
Wij waren nog bij TRL om de hoek(Centrum de Doelenstraat) hihi… Hadden ‘haast’ dus geen koffie telefoontje TRL, andere keer beter ;)!!!
De MBT’s zijn failliet. Dus Rubbie opzoek naar partijen. Deze knaap had daar gewerkt, kreeg 4 paar per jaar(had 10-15 paar staan) in Rubbie’s maat… niet ‘helemaal’ nieuw, maar niet te zien dat ze gebruikt waren(geen slijtspoor nog in nog buiten de schoen) en dan per paar ipv €200+ nu voor €37,50!!! Dus Rubbie 4 paar nieuwe MBT’s haha…
Toen boodschapjes, en nu staat Rubbie de vijver eruit te scheppen. De tuin gaat deze winter op de schop. Helemaal straatwerk, lekker kaal, goed voor de hondjes(en dus voor ons haha)…
Nu soepje gekookt, zo de spullen voor de hondenshow klaarzetten en dan zijn we weer klaar met de zaterdag…
Beps,owww jammer zeg dat jullie haast hadden,doelenstraat is een paar 100 meter van mij vandaan… Mbt?? dat ken ik niet.In elk geval was het voor je Rubbie de moeite waard …
Dat parkje ken ik wel zit ook een speeltuintje en er zit ook een school in de buurt. Heb daar ook wel eens gegeten…
We reden gewoon achter langs je huis zeg maar(de ‘doorgaande weg’) Ik zei nog tegen Rubbie: OHHH Is echt om de hoek bij TRL: Waarom nou zo een haast…
JIJ wil de tuin zei hij … ja daar kon ik niets tegen in brengen haha…
MBT zijn die schoenen met die ronde hobbelzolen zeg maar…
hehe beppie ik vroeg me al af wat zijn nu weer mbt’s
Blij dat jullie een leuke vakantie achter de rug hebben
Ik zit al een ganse morgen te haken heb nu 2 poppetjes af alleen nog haar erop en ogen erop maar das voor straks eerst maar een s een blogpostje schrijven
Trl : heb de app ook gekocht, kan helaas wel lezen maar nooit posten pffff
fijne avond bij het voetbal !
Beps : veel plezier morgen bij de show
Mexx : ohhhhhh jij helemaal klaar, ingecheckt en op rij 1, toppie, fijne vlucht en iig veeleer plezier
Amira : aan het haken en tussendoor ff bloggen