Roanna,wel een goede nachtrust gehad,maar heel stom werd wel chaggie wakker…
TRL: heb jullie tickets binnen voor Disney… Komen per post jullie kant op!!
Jullie mogen je melden om 4.40uur… hihi
Mexx,leuk,ik hou de brievenbus in de gaten
…Mooie tijd toch hahah
Geland en we wachten op de bagage!!
Ze liggen in de bus hoor!
Beps: welkom terug!
“Uitslag” van bloedtest weer binnen… Pfeiffer heb ik wel gehad, maar ze weten niet wanneer… Dus zou het kunnen zijn… Leverwaarden hebben ze niet getest dus moet na de vakantie weer terug… En mag dan voor CRP, BSE (nee niet de koeienvariant) en Leukocyten… Pffff zo blijf je lekker bezig!
Zo meiden nu even hier,…ja weer terug “zucht” zou zo weer rechtsomkeer maken wat een koud prut weer hier.
Vanmorgen om 5.30 uur opgehaald als 2e de bus in toen naar paradiso daar kwam de bus vol op 2 mensen na, die hebben we toen daarna ongeveer 100 meter verderop opgehaald. Om half 7 al op Gazipasa helemaal geweldig, als eerste bus aangekomen, dus door de rontgen en gelijk ingecheckt op rij 2…toen weer naar buiten daar heerlijk een dik uur gezeten, broodje gegeten en lekker in het ochtendzonnetje zitten genieten, toen naar binnen. Vlucht op tijd binnen, dus wij met een kwartiertje vertraging vertrokken. Een hobbelige vlucht veel turbulentie maar om even over 12 keurig geland…om kwart voor 1 in de auto en om half 2 thuis. Vrienden die al dinsdag terug waren gegaan ff een bakkie komen doen. Nu dus de koffers uitgepakt, opgeruimd was nummer 1 al gestreken in de kast, nummer 2 in de droger en nummer 3 in de machine, al gegeten ook.
Dus weer helemaal back to earth. hahahah. Een heerlijke vakantie gehad, bloedje heet weer, alleen de laatste 2 dagen was het 's avonds wat minder warm. Lekker bijgekomen, alleen het slapen is nog steeds drama (denk de overgang).
Wie kan mij ff een update geven zodat ik weer bij ben met alles, morgen feest van hubs zijn werk dus we kunnen er weer tegenaan. Met paps alles goed, heeft een nieuwe vriendin. Damber werd gebeld in de vakantie of we daar toestemming voor gaven, ook de zoon van die vrouw is het gevraagd, ze zitten hand in hand in de gang hihiihihi…laat maar gaan hoor.
Dank jullie wel voor de lieve smsjes…mk en Beps…hihihihi Beps wij hadden vanmorgen al heel vroeg contact hihihihi
Ach ja je was toch wakker haha
Ik doe straks verslag, nu ff genieten van de honden en een hapje eten,…
@Viva: Welkom terug. Dan had je bijna dezelfde route met de bus als wij. Hij ging die heuvel op, ik dacht mijn heer, waar gaan we nu heen, maar naar Paradiso dus en later nog ergens bij de grote weg en toen naar Gazipasa. Oke, wij met wat meer vertraging, maar wat een verademing he dat vliegveld. Je mag/kan zo weer in en uit lopen met je papieren om ff te roken enzo.
Bij ons was het precies hetzelfde. Zo klaar met alles. Kon ook kiezen waar ik wou zitten. Gelukkig hadden wij totaal geen turbulentie, maarja… je kan ook niet alles hebben he. lol2lol2 Telefoonnummer van jou heb ik niet meer, dus kon je ook niet smsen of wappen. Kan trouwens pas sinds vanavond weer wappen. Maargoed meid, je bent er weer… moeten we het maar weer even mee doen. We hebben het heel gezellig met jullie gehad… en naturlijk ook al die anderen. Nu weer sparen… althans… ikke. lol2 Groetjes thuis en aan die pletie en z’n vrouw. :dag:
@Beps: Ook welkom terug. Nou, jij bent aardig mee blijven beppen tijdens je vakantie dus weet al zo’n beetje hoe jullie het hebben gehad. Nu weer op voor volgend jaar? Geniet nu eerst maar even fijn van je beestenspul. Die zullen jou en je hubs wel gemist hebben en andersom.
Iedereen een heel fijn weekend. Wij gaan morgen met ons gezin uit eten in D’ter. Aangeboden door zoon en vriendin. Hou ik ook wel van zo nu en dan hoor. Hihihi.
Doegie :dag:
@Mexx: Dus je bent nog niet veel wijzer geworden van al die testen"? Nou, dan toch eerst maar lekker op vakantie gaan en na de vakantie weer verder zien. :kus:
@viva
Welkom thuis, valt wel tegen hè het weer hier.
De wassen draaien alweer en morgen meteen een feestje.
Bloedje heet gehad, maar gelukkig kun je er goed tegen.
@beps
Jullie ook lekker uitgerust en nu weer een heerlijk onthaal van de honden. Dat komt wel leuk thuis toch.
@mexx
Schiet nog niet erg op met je bloeduitslagen dus. Maar straks eerst lekker op vakantie, nog een paar dagen werken en dan je nieuwe baan.
Viva : welkom thuis en alweer volop aan de gang :)))) Paps een vriendinneke
Beps : ook welkom thuis en ook jij al druk in de weer maar dan met de hondjes
Mexx : tsjonge schiet zo echt niet op he met die testen pfff
Mogge
Mexx : had je al een prettige vakantie gewenst op FB maar zie hier nu dat je morgen pas gaat ??
Zo… weer wakker…
Heenvlucht heel ‘veel’ tegen gezeten: Eerst kwamen we aan op P3 voor smartparking: VOL! Moesten naar P4(kom je dus langs…) Goed voor je dat bericht hebt ben je al 15 min verder, 5 min terug rijden, 15 min in het rijtje voor je erop mag… als er zo een rijtje staat is de bus ook iets die je naar schiphol moet… daar stonden dus zoveel mensen dat er 2 bussen aankwamen en er nog mensen bleven staan die niet mee konden…
Goed…(geen stress we zijn altijd RUIM op tijd…): Inchecken… ruim 3 uur vtv op schiphol, maar Pegasus vond iets meer dan 2 uur vtv de balies openen genoeg. Sta je ruim 1 uur(bijna 1,5 GRRR) maar goed… dus dan op een holletje door…niet kunnen lunchen wat we van plan waren maar gelukkig hadden we genoeg brood mee
Verder alles prima verlopen, waren de laatste uit de bus, en daar kregen we een heerlijk koud schoteltje met een soepje en brood. Kamer prima dus… genoten!!
Niet veel veranderd, maar drukker dan verleden jaar. Maakte niets uit voor het liggen en de bedjes
Niet veel gedaan, paar keer naar t centrum, ZALIGE köfte gegeten daar(jaja Bloemmie Daar…) en naar Sirince geweest met de dolmus. Schitterend nog steeds, wijntje gedronken(kan he als je met de dolmus bent) en het museum…
Terugreis prima gegaan, allen ja, je zit aan Long Beach dus als een vd eerste gehaald. Om 6.15 in de bus en om 7.30 reden we Kusa uit…PFFFFFF ok, het zei zo…
Bakkie gedaan bij mn ouders, thuis de koffers afgezet(was aan gezet haha) en de honden gehaald!!!
EEN FEEST!!! Wat waren ze blij ons weer te zien… En ohhh was was Botan veranderd… Gegroeid, plast met zn poot omhoog(ook tegen struiken ed) vacht voller geworden… Hij wordt GROOT(volwassen hihi)…
Ook de poezen waren 's avonds thuis dus… heerlijk kunnen slapen in mn eigen bedje… en zo de schapjes ed.
Mexx: Ik meld me straks nog ff ;)!!! Maar OHHHH Wat ben ik ‘jaloers’ zeg maar…
[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]
[/SIZE][/COLOR]
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
@mexx
Heel veel plezier en geniet van elkaar!!
Viva,heerlijk genoten en alweer helemaal in ritme van de dagelijkse dingen en vanavond een feestje veel plezier.
Beps,ook weer lekker thuis en ook genoten zo te lezen,alles nog goed gekomen daar? Waar eten jullie altijd Kofte dan?
Mexx,morgen is het dan eindelijk zover… Joehoeeeee alvast heel veel plezier en voordal genieten.
Ik zou vandaag een foto camera ophalen,maar elke keer als ik wat afgesproken heb met die persoon komt er wat tussen dat hij niet kan,nu dus weer dus maar gemaild dat ik ervan af zie.
Vanavond waarschijnlijk naar me cluppie.
Thanks ladies!! Ga pas morgen rond 12 uur naar schiphol hoor, dus jullie zijn nog niet van me af hoor hihi…koffer is klaar, alleen nog wat laatste dingetjes doen…
Mijn haar zit in de verf, ben benieuwd wat eruit komt haha… Heb weer een keer Aubergine gekocht, dus ben benieuwd! ![]()
Vanmiddag nog even naar mijn werk om in te checken, heb geen printer haha ![]()
Tot later lieve meiden!!
Beps: waar eet jij kofte!?? Ik ook willen! ![]()
Nou dames ik red het wel alleen slapen lukt minder. Gisteren ook nog eens stroomstoring nou daar word ik dus niet vrolijk van want dan heb ik geen internet geen tv geen niks en zeker als het 's nachts of 's avonds gebeurd is dat gewoon niet leuk
Mexx morgen is het zover ik wil je alvast een fijne reis wensen