Turkisch Tea Time deel 6 2012

Zo, zijn er weer en alles voor zover dan… goed. Ze was tevreden.

@Mexx: Lijkt me ook een beetje dubbel allemaal. Maarja… je gaat nu eerst lekker vakantie houden en de zorgen opzij zetten en heerlijk van alles een vooral van je :wub: genieten.
Ik vond je foto op FB ook leuk, maar ik dacht dat je echt kort bedoelde, maar dit is ook heel mooi en toch een stuk makkelijker.

@Raak: Nee, Viva hoeft geen nacht over te slaan. De schematijden zijn 6 uur in de ochtend opgehaald worden met de bus bij het hotel en dan om 9.30 uur vliegen, maar in ons geval wat vertraging.

Wij werden om 7,35 uur opgehaald met de bus, dus konden nog even ontbijten in het hotel. Kijk, als alles volgens schema gaat en dat weet je bij corridon maar nooit, dan heeft Viva wel een kortere nacht, maar hoeft geen nacht over te slaan.

@Beps: Oh, jij ook op tijd weer terug dus.

Zal voor jou doen best kort zijn dan, maar ik vind het nog wel aardig lang, maar wel mooi hoor! :thumbsup:

Ja we landen rond 13 uur op Schiphol. Is ook prima. We zeggen altijd: 1 reisdag heen en 1 terug. Soms heb je mazzel en krijg je een reisdag terug hihi

Wij worden om 6.10 opgehaald. MAAR Viva nog eerder lol2!!! 5.30 hihi…
Koffers zover klaar. Nog lekker een bakke en dan zo eten.
Vanavond gewoon doen wat we altijd doen en dan “iets” eerder op lol2

Tot morgen…

Beps: geniet van jullie laatste avondje!!

1 like

En hier dan een foto van de voorkant… :tongue:

Beps : fijne laatste avond daar in de warmte !
Mexx : staat je echt leuk, lekker fris koppie !

2 likes

Staat je echt goed!!!

1 like

Nou dames ik ben hier nog maar even wat minder. School is druk en vermoeiend maar erg leuk. Morgen heb ik een dagje vrij en dat ga ik gebruiken om vingerpopjes te haken. De reden dat ik zo moe ben is minder maar ga het toch even delen want het moet me van mijn hart. Dinsdag na mijn laatste post hier ging ik lekker vroeg naar bed. Helaas werd ik een paar uur later wakker door een schreeuw en een plof en daarna gekrijs. Helaas was van ons gebouw een 16jarig meisje naar beneden gesprongen vanop de 12de verdieping wegens als ik het begrepen heb slechte resultaten van een test. Haar boeken heeft ze mee naar beneden genomen. De gil van haar moeder die bleef krijsen gedurende wel een half uur tot de ambulance kwam die haar verdoofde krijg ik niet meer uit mijn hoofd. Ik schrijf het dus nu een beetje van me af want ben behoorlijk ontdaan.

Das echt heftig AE!!! Zulke dingen duurt heel lang voor ze een plekje krijgen!!!
Heel veel sterkte

@Beps: Ik weet niet of je het nog leest, maar een fijne laatste avond nog daar in Batihan en een goede reis terug. :vak01:

@Mexx: Jee…mooi zeg. Staat je inderdaad een stuk frisser. Mooi gedaan zo. You looking very good!!!

@Amira: Oh, dat lijkt me verschrikkelijk om dat mee te maken. Gaat niet uit je gedachten he ? Dat zal moeten slijten denk ik. Onze zoon woont sinds kort ook in een flat van 12 verdiepingen ( hij woont 1 hoog ) en daar gebeurt het ook regelmatig. Traumatisch hoor. Sterkte ermee en als je even geen zin en/of tijd hebt, hebben we daar alle begrip voor. Wel fijn voor je, dat je dag weer een beetje inhoud heeft nu.

@Bloem: Verder alles wel goed daar?

2 likes

Mexx,staat je goed hoor,echt leuk.

Beps,fijne laatste avond.

Viva,jullie ook fijne laatste avond.

Amira,pffff dat is ook niet niks zeg… Hoop dat van je afschrijven lukt

Ik vanavond de skeelers uit de schuur gevist,C wilde nog een keer bij opa en oma slapen,want hun matras ligt op de grond dat vindt hij wel wat… Dus ik 20 minuutjes geskeelerd maar dat viel wel ff tegen.

2 likes

@TRL Als wij ( de buren en ik ) s,avonds wandelen, zien we ze ook regelmatig voobij komen en dan zeg ik altijd tegen de buuf… zou ik ook best wel willen, maar ben er al wel een beetje te oud voor. lol2 Hier kan je echt zo’n rondje de Maten doen op de skeelers, omdat we vlakbij die ringweg wonen. Ik ben gisteravond nog ruim anderhaf uur wezen wandelen en dan zoeven ze je voorbij.

Ga je het wel weer een keer proberen na vananvond?

Roanna,ik zou het wel vaker willen doen ja,maar helaas heb ik niet elke week oppas… Me ouders passen op de dinsdagavond ook al op…

hallootjes… ppff lange dag

zat om 18.15 nog op mn werk en toen gauw naar huis gesjeesd, auto gepakt en naar spaans. was net een beetje te laat, maar kon nog niet. maar goed, nu 4 dg vrij. jeaaahhh

@ amira, sow, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. kun je er met je man over praten? hoe was je bezoek van ouders aan schoonouders?
@ cyn vind het leuk staan maar vond dat lange haar ook prachtig. je hebt zulk mooi haar dus whatever, t staat je goed :slight_smile:
@ beps + viev, goede terugreis
@ roanna lekker tippelen, kan nog niet he? t wordt al wel een bietje fris
@ trl je kunt ook skeeleren achter zo’n wagentje he? maar daar is c. misschien te groot voor. misschien hij op de fiets en jij op skeelers ff een rondje?

zo… ikke weer helemaal geïnspireerd :slight_smile: lekker spaans geleerd. sta ook van mezelf te kijken, na de les gewoon op twee meiden afgestapt en een praatje gemaakt. 2 jaar geleden zou ik dat NOOIT gedaan hebben. nu wel. me happy.

2 likes

@ roanna, bedoel natuurlijk dat tippelen nog NET kan, ivm kou/warmte etc. niet *niet *dus… anyways, bedtijd.

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

mogguh

lekker vrij, relaxed wakker worden, zo ff naar de sportschool voor bodybalance, ff rondje langs de banken en dan verder beetje aanmodderen vandaag :slight_smile:

Goedemorgen all
Viva : welkom thuis
Beps : welkom thuis
Bloem : lekker in het velletje na de spaanse les zelfs zomaar een gesprek begonnen, you go girl !
Trl : lekker op de sceelers gestaan, helaas niet zo vaak mogelijk. Nog even en C kan gewoon met je mee
Roanna : vind het knap hoor dat jullie toch steeds een heel eind gaan wandelen, goed bezig !
Amira : jeetje dat is serieus om mee te maken zeg, duurt lang eer je dat kwijt bent. Mijn dochter heeft het ook meegemaakt toen ze op de RUG zat, in de studentenflat, ook na slechte resultaten bah, sterkte ermee he

Goedemorgen.

@Bloem: Geniet van je vrije dag en doe wat je moet doen, want daar zijn vaak die vrije dagen dan ook weer voor he, om overal achteraan te moeten.
Ja, nu tippelen we nog in het licht, maar als het weer donkerder wordt ook hoor. Hebben we zo’n fel hesje aan en tja… erop kleden natuurlijk. Bah, niks aan, weer de kou in. We gaan alleen niet tippelen als er sneeuw en/of ijs ligt.

@TRL: Ja, natuurlijk dat is ook zo. Maar wat die anderen al zeggen… heel even wachten, kan hij met je mee. Hihihi. Moet hij het wel leuk vinden natuurlijk. Had hij nog leuk bij opa en oma geslapen? Jij een goede nachtrust gehad, neem ik aan?

@Raak: Ach ja, zolang ik het nog kan en volhoud, tippel ik maar, want verder zit er hier ook niet veul beweging in. lol2 Daarbij, ik vind het nog steeds fijn.

Nou Beps en Viva hangen al bijna in de lucht denk ik. De heenvlucht van Viva vanmorgen is op tijd vertrokken, dus wordt om 12.15 uur hier terug verwacht en niet lang erna denk ik die van Beps ook.

@Beps: Welkom terug. :foto:

@Viva: Welkom terug. :foto:
En voor Mexx weer een stapje voor uit. :cheer:

Verder iedereen… een fijne dag. Hier ziet het er niet zo fraai uit. Wel droog, maar somber en harde wind. Ik ga zo maar weer eens aan de rituelen. (kuisvrouw nog vakantie) Tot ergens weer. :dag: