Turkisch Tea Time deel 6 2012

Bij mij stond PVV bijna onderaan.

Ik was tot een paar dagen geleden ook zwevend en heb toen ook de stemwijzer gedaan en raad eens… ook PVV, terwijl ik beslist niet op hem zou stemmen, maar waarschijnlijk komen zijn standpunten toch mijn gedachtengang overeen, anders zou ik het ook niet weten.

Wat ook wel frappant was, ik zit op FB op een site speciaal voor Inwoners van A’doorn en daar kwam deze discussie ook naar voren en bij bijna iedereen die de stemwijzer hadden gedaan, kwam de PVV naar voren, terwijl ze allemaal zeiden, nooit op Wilders te zullen stemmen. Wel vreemd dus!

We gaan het zien straks. Jullie mogen best weten op wie ik heb gestemt… op de PVDA en ga ervan uit, dat wie er ook op het pluche komt, zodra ze er zitten, doen ze toch wat ze willen. Maargoed, ik heb in ieder geval wel gestemt.

MK : ziet er een beetje naar uit nu dat ik ga winnen ja :)) maar Roanna en J ook wel hoor
bij mij kwam pvv er helemaal niet in voor, maar hoorde wel dat er rare uitslagen in de stemwijzer zaten en ik heb de kieswijzer gedaan

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

mogguh

druk. doei

@raak
VVD toch weer de grootste, maar gelukkig Samsom ook een hele grote winnaar.
Het is wel een echte eindstrijd geworden tussen die 2. Jammer dat dit ten koste gaat van de kleinere partijen, is ook niet helemaal terecht denk ik. Misschien moeten ze hier in Nederland ook in gaan voeren dat er kort voor de verkiezingen geen peilingen meer mogen worden gehouden.

Zo we zitten er weer klaar voor. Nog 1 dag volop genieten.

Iedereen een fijne dag en bedenk: het is bijna weekend

(Ik zal proberen wat zon in te pakken!!)

Lekker relaxt beps :slight_smile:

Beps : jullie zitten wel lekker daar he, geniet er nog maar van
MK : ik ben er ook wel voor hoor : die peilingen maken dat mensen die zweven toch heel andere, misschien wel onterechte, keuzes gaan maken. Voor het sociale gezicht van Nl ben ik ook blij dat pvda er nu groot bij is
Enne zeer blij dat de Nl Wilders nu eindelijk door schijnen te hebben

Goedemorgen.

Ik ben ook heel tevreden met de uitslag, maar nu krijgen ze alsnog een klus met het formeren. Een mega klus, volgens mij. Maargoed, dat is hun pakkie an en we wachten dat maar weer af.

@Beps en Viva: Jullie beiden… nog een hele fijne warme en zonnige dag gewenst en geniet er nog even van. Goeie terugvlucht en tot ziens weer op het forum, om verder te kletden over ditjes en datjes en weer nieuwe plannen maken voor volgend jaar. :cheer:

Ik ga nu ff met kokkie mee naar het ZH. Controle bij dia verpleegkundige dus …koffie op, wegwezen. :dag: Fijne dag all. Kom nog wel een keer aanwaaien.

Roanna : jij ook blij :slight_smile: succes weer voor kokkie zometeen in het ZH
Beps en Viva : fijne terugvlucht, dacht eigenlijk dat dat pas morgen was :))))

@Beps: Leuke foto. Ziet er inderdaad relaxt uit. Nou, wie weet… :vak02:

@Raak: Ja, is ook morgen, maar ze hebben nog een volle dag vandaag en Viva heeft morgen dezelfde vlucht als wij vorige week en dat is 7,30 uur s,morgens ophalen en wegwezen. Van Beps weet ik het niet precies.

Ik ben weg. :dag:

10.30 uur morgenochtend

1 like

Moguh ladies!!!

Zo mijn laatste 2 dagen voor mijn vakantie zijn aangebroken, zaterdag al lekker vrij… Dus dat komt zeer goed uit!

Gisteravond mijn haar laten knippen, enorm wennen… Het was toch mijn onderrug en nu tot mijn schouders, maar wel lekker licht op mijn hoofd en makkelijker qua “onderhoud”… Dus ikke blij! :slight_smile: Heb nu ook nog meer krullen, dus dat is wel leuk op vakantie straks!

Verder niet zoveel te melden… In totaal dus nog 2x voor en 2x na de vakantie hier werken en dat zit het erop!! Wel raar nog steeds hoor!!

Iedereen een fijne dag!

:dag:

Mexx : ja zal best een dubbel gevoel geven, je hebt het er toch altijd fijn naar je zin gehad tenslotte. Vond de foto voor wat ik er van kon zien leuk uitzien en zeker lekker makkelijk en minder warm voor in de vakantie. Dus ze hebben allebei nog tot morgenvroeg de dames, Viva alleen ff een nachtje overslaan, misschien naar de disco ??? En ja meissie dan ben jij eindelijk aan de beurt

Zo zit het nu… :wink:

[ATTACH]10794[/ATTACH]

Mexx : ziet er goed uit !! Maarre ik vind dat ook nog lang haar hoor :))

Haha ja voor jullie wel… Dit is voor mij echt kort :wink:

Mexx,leuk hoor,maar misschien een foto van de voorkant :wink: