Turkisch Tea Time deel 6 2012

Dit is de gemiddeldedagtemp Roanna. Gelof vast dat 40 hier ook gehaald wordt, zo niet hoger!!

Ja t is relatief rustig… maar langzaam begin ik de honden te missen(stomme doos die ik ben… ga ik 3 wkn mis ik ze ook 3/4 dgn van te voren hihi)

Roanna,jij zat in het zuiden he daar is het altijd een paar graden warmer ;)… Rustig wel,maar om 12 uur kroop hij toch weer bij mij in bed,heb het maar zo gelaten,want had geen zin in strijd heb me nachtrust ook nodig. Slecht slecht slecht ik weet het

Het niet slecht, het is een keuze!
Nadeel is gewoon dat hoe goed ik ook begrijp dat je je nachtrust nodig hebt, het NU 2/3 wkn volhouden s en je daar levenslang nachtrust door heb.l…(en tussendoor zorgen voor regelmatig een oppas voor 1 nacht…)
Maar slechts, nee…onverstandig misschien :wink:

Zo weer ff de zon in, nu wordt hij weer lekker…

Vanavond nog een keer in t dorp eten.

@TRL: misschien een klein matras achtig iets naast je bed… Je mag bij mama komen slapen maar op je eigen bed… Dan ist minder aantrekkelijk(hoorde veel vriendinnen dat altijd doen)

Vakantie gaat hard…te hard…
Morgen gaan we even op de markt kijken en dan weer nietsen haha

Nou dames de eerste dagen hakken er aardig in maar het is erg leuk heb veel voor te bereiden dus ik post later wat meer

mogguh

zo was het 6.00uur en kon ik nog een half uurtje slapen, en zo was het ineens 7.15 en was ik alweer te laat… :s

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Zo weer op t hok. Rupsje een boze vogeltjes tshirt gekocht…
In 1 uur weer op de terugweg.

Nu lekker op de bedjes…

mogge, vandaag allemaal gaan stemmen ! wordt spannend
Beps : ligt al uitgestrekt na het shoppen op een bedje
Bloem : oeps dan toch nog verslapen
Mexx : bijnaaaaaaa

Beps: zo dat doen jullie snel!!! Ik heb ook een boze vogeltjes shirt voor M. gekocht… Hij noemt mij altijd zijn angry bird… :wink: Geniet vandaag!

Goedemorgen.

@Beps: Nuhhhh… ben niet jaloers hoor dat jij al op een bedje ligt. Echt niet. lol2 Kokkie had had voor zich zelf ook wel iets van 5 t-shirts gekocht. Kunnen die ouwe weer de zak in. Geniet nog ff daar, want hier schijnt dan wel het zonnetje, maar moet (bijna) wel de handschoenen aan. Hihihi.

@Mexx: Oh meid…vind het zo spannend allemaal voor je. Nog heeel even maar. >>>

@TRL: Ik heb dat ook gehad met onze dochter vroeger. Die is geloof ik wel tot aan de kleuterschool tijd snachts bij ons in bed gekropen. Ik merkte het alleen vaak niet eerder, dan als ik s’morgens wakker werd, lag zij weer tussen ons in, maar het heeft zich eigenlijk vanzelf opgelost. Maar ik begrijp, dat als je zelf de volgende morgen weer moet werken, je je rust wel nodig hebt. Komt vast wel goed, alleen … je zit er nu even mee.

Oke… verder niet veul te melden. Kom vast nog wel ff langs ergens.
Fijne dag all. :dag:

Ach ja Mexx… Je kent t allemaal wel, goed bedoelde rotzooi haha!! Rubbie heeft iets met de fokkervrienden met “boze vogeltjes” (zo zegt hij t ook altijd. Vriendin pieste in dr broek!)

En ff op en neer met de dolle mus en 1 uur later ben je klaar hihi…

@Raak: Ik ga zeker straks ff stemmen en spannund… zeker. Ik heb gisteravond nog het laatste debat gezien… en ik denk, dat ik er nu wel uit ben. Ik was tot gister echt nog zwevend… We gaan het zien vanavond. Hihihi.

Stemmen, ik ben nog steeds zwevend… dus weet nog niet wat ik doe…

Ik blijf zweven hihi, weet niet wat ik stem(puber stemt voor ons, en heb alleen meegegeven wat NIET te stemmen)

Ik ben vanmorgen vroeg al geweest.

@mexx
Misschien nog even snel de kieswijzer.

@trl
Wij hebben ook wel eens zo’n periode gehad, ze waren toen zomaar bang om alleen te zijn. Erg lastig als je zelf niet aan je nachtrust komt, maar het gaat vanzelf weer over.

@Beps
Jullie genieten nog volop lees ik.

hier ook wezen stemmen, was rustig, ben benieuwd wie er hier vanavond blij is :)))

MK: al een paar keer de stemwijzer gedaan… Zal maar niet zeggen wat er uit kwam hihi… Dus daar stem ik zeker niet op :wink:

@raak
Jij denk ik.

Mexx,pvv zeker??? Iedereen die ik spreek heeft bijna de pvv op de stemwijzer als uitkomst…en zijn toch wel gevarieerde personen…