hahah Beps,had ik je ook kunnen vertellen ![]()
Was dat er verleden jaar dan ook?? MANNN lekkere dingen
Even egoā¦
Ik heb weer een nieuw foontje hoor met gewoon mijn oude nummer, maar natuurlijk wel een nieuwe simkaart, zodat ik dus alle telefoonnummers kwijt ben. Ergste is⦠de meeste nummers van jullie heb ik ook niet elders, dus als het jullie uitkomt⦠zouden jullie mij je nummer willen doormailen of hoe dan ook. Moet het toestelletje nog wel even onder de knie krijgen, maar dat zal toch niet al te moeilijk moeten zijn. Ik ben 'm nu eerst aan het opladen en wil nog het een en ander erop zetten, zoals FB en Whatsapp en dergelijke. Dat werkt nu even nog niet, maar ga er straks even mee aan de slag.
:dag:
Roanna: je hebt mail!!
Zo lekker tukkie gedaan. Zo maar eens douchen en een hapje eten hihi
zo ben terug sinds gisteren verhaal volgt nog was erg leuk
raak happy b-day
Ik ben doodmoe na eerste dag school
Zo zeg, ben echt niet vooruit te branden haha.
Goed de doucheā¦
zo de werkdag zit er weer op
lekker aan het koken, vanaaf lekker relaxed
Ohhhh meiden zo lekker gegeten!!!
Kippe dƶner!!! Dikke buik nu hihi
En t is nog steeds warm pffff ben ook nog niet bruin te heet!
Is het echt nog zo warm?? Ohhh ik verlang naar die zon!!! Ok ok⦠En naar mijn liefste!! Een klein beetje dan he⦠![]()
Het is echt 33-35 Gr. elke dag.
Onrustige nacht. Te moe om te slapen. Zo maar ontbijten dan
ugh hier ook, geen oog dichtgedaan. nu fysio. twijfel om daarna wat uren te snipperen of werken en dan vroeg naar huis/bed. kijk t wel ff aan
[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]
[/SIZE][/COLOR]
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog ā¦
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Beps,vorig jaar geloof ik niet,maar in mei wel. Zo was het vorig jaar ook niet tot 2 uur in de disco all incl was en dat is nu ook.Dus mocht je nog een nachtelijk drankje willen ![]()
Twee uur :retard: :retard: dan slaap ik toch lol2
Ben al bijna bejaard lol2!!!
Nu weer op t gras. Half 10 en zie nog rustig 30 bedjes vrij!!!
Heerlijk zo rustig wakker worden hihi geen drukte om je heen
Beps,misschien als je een keer niet kan slapen ;)⦠Oww lekker nog zoveel bedjes vrij.
Goedemorgen.
@Beps: Nouja⦠dat zijn nog aangename temperaturen. Vorige week was het echt en ik overdrijf niet, ( vraag het aan Viva ) zo dagelijks tussen de 40 en 47 graden met weinig wind. Echt te warm, maar Viva vind het heerlijk, mede ook omdat zij altijd aan zee liggen. Maargoed, ik klaag niet hoor, want vind dat we ons er goed doorheen hebben geslagen. lol2
Meisieā¦geniet nog even de laatste paar dagen. Hier is/wordt het herfst deze week.
@Bloem: Dār gaat even iets niet goed daar bij jou? Ook aan rust toe? Sterkte.
@Mexx: Alweer een dagje dichterbij. :wub:
@TRL: Vannacht rustig geweest?
@Amira: Ook voor jou weer de dagelijkse dingen begonnen. Gelukkig maar weer dan he!!
Verder iedereenā¦alles goed daar? :dag: Allen weer druk met werken enzo?
Ik weer een dag als alle andere denk ik. Fijne dag all. :kus:
mogge
Beps : heerlijk he 's morgens die rust, daarom sta ik ook altijd vroeg op, kan daar zo van genieten, ook gewoon om de dag weer te zien beginnen :))
Bloem : succes weer bij de fysio enne rustig aan maar, zou vandaag vroeger stoppen, je bent nu toch al op weg en kun je niet echt relaxen als je weet dat je toch zo weer moet gaan werken lijkt mij
Roanna : hier ook kalmpjes an, heb net gewerkt maar je moet het niet overdrijven tuurlijk he ![]()
:dag:
Mexx : :dag: begint het al meer te kriebelen ?? ik ben al jarig geweest en dan schiet het altijd op he !