Dan ons Raki!
Gefeliciteerd meis, hopelijk was het een heerlijke dag gister
Het plaatje wat ik toegevoegd heb, zegt precies wst wij hier doen lol2
Dan ons Raki!
Gefeliciteerd meis, hopelijk was het een heerlijke dag gister
Het plaatje wat ik toegevoegd heb, zegt precies wst wij hier doen lol2
@raak
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
mogguh
een nieuwe werkdag. eens zien wat die ons brengt.
@ raak, gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat de BBQ gisteren top was en je heerlijk verwend bent door alles en iedereen. was de sate lekker?
[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]
[/SIZE][/COLOR]
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Raak,van harte gefeliciteerd en ook vandaag een fijne dag gewenst.
hier brak…:mad:
TRL: je moet maar denken: ff volhouden dan Parijs en over 1 mnd zit je al aan de pool!!!
Raak: gefeliciteerd!!! :kus:
Op naar het ziekenhuis, ze gaan weer even tappen… :unibrow:
@raak gefeliciteerd en een fijne dag
Hier ook geen plannen. Warm geen wind maar mij hoor je niet klagen errug lekker ![]()
Fijne dag allemaal
@raak gefeliciteerd en een fijne dag
Hier ook geen plannen. Warm geen wind maar mij hoor je niet klagen errug lekker ![]()
Fijne dag allemaal
Allereerst:
**@Raak: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wij wensen je nog vele goede, zonnige, maar vooral… gezonde jaren toe. **
** :cheer: :cheer: D’r is er 1 jarig HOERA ,HOERA, dat kun je wel zien dat ben jij. :cheer: Fijne dag !**
Goedemorgen.
@Jac: He, wat vervelend voor je dat er geen wind is lol2 maar gelukkig zit je rondom het water, dus zal vast niet zo vervelend zijn.
@Beps: Vermaak jij je daar ook nog streeds? Ik denk het wel he!!! Heerlijk hoor en geniet ervan.
@TRL: Jeetje wat een toestanden om die buren. Nou, goed van je ouders om daar boven te staan en het appartement hebben geacepteerd.
Jij nu brak. Iemand weer aan het spoken geweest vannacht ?
@Mexx: Succes weer. R.heeft hier onlangs ook last van gehad en ook helemaal onderzocht tot aan echo toe en nu op een bepaald dieet en dat werkt wel een beetje. (vetophoping rond de lever)
Verder iedereen…een fijne werkdag weer :mad:. Het normale leven begint weer. Ook hier. Vanmiddag weer naar de fysio enzo.
Tot ergens weer :dag:
Mogge Dames, allereerst allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties en het was een topdag gisteren ! Nu helaas niet want het heeft gegoten, grauw grijs en nat hier bah bah bah maar ja mag de pret niet drukken he
Mexx : sterkte in het ziekenhuis
Trl : pff vervelend, sterkte:kus:
Beps : blijf nog maar even lekker zo liggen dan he !!
Jac : jij ook in de warmte heerlijk aan het genieten
Bloem : saté was zaligggg, de rest van het vlees ook maarre dat was gewoon van de slager he hifi
@Raak: Kijk aan Raak. Die dag pakken ze niet meer af. Het was gister een super zomerse dag. Rondom onze tuin kwamen van alle kanten de BBQ luchtjes op ons af. Ik denk dat de meesten denken… dit kon wel eens de laatste keer van het jaar zijn. Alhoewel… september en oktober geven soms ook nog weleens mooie dagen. Laten we het hopen.
Hier vandaag nog zonnig ( en het is momenteel ook zonnig ) weer voorspelt en ook nog geen regen of donkere luchten gezien.
Zo, nu ff showeren. :dag:
Beps,dat is waar,maar zoals C nu is blijf ik liever thuis…
Roanna,idd 2 uur stond tie aan me bed,en omdat ik op ben toch maar in mijn bed laten kruipen,geen zin in weer een drama s’nachts…
Raak,dank je.
Das een fase TRL. Ze maken t allemaal door. Helaas zijn je ouders nu druk en kun je tegen (bijna) niemand aanleunen(zeg maar). Maar hier zal t heus goed gaan!!!
Sterkte wijfie!!
Ja hier volop zon, weinig wind maar zalig. We houden t makkelijk uit hihi
beps,idd pffff Kom nu op het werk een beetje tot rust,mag ik eigenlijk niet zeggen he…Net met me turkse collega gesproken die heeft een zoontje van net 4 en die herkende het wel…Waarschijnlijk misschien toch wat turks temperament
en misschien de frustratie dat C zijn speen niet meer heeft… Dat was echt zijn 'maatje’als hij moe was,of rustig zat.
Mexx sterkte.
Wie weet TRL, wie weet…gewoon volhouden . Misschirn een knuffel ipv zn speen?
Zoooooo de wind is er weer, en de parasollen niet meer lol2
Beps,zijn knuffel heeft hij nog hoor ![]()
Kijken of die zn speen kan vervangen!!
Nou ja zeg, hebben we toch net pas ontdekt dat je bij de sunset kan lunchen a la carte!! En binnen t allin!!
Die houden we erin lol2
Zo bloed weer getapt… Dat mens heeft me wel echt pijn gedaan maar ja…