Turkisch Tea Time deel 6 2012

hi girls

tja dat het anders daar is dan hier, dat wisten we wel, maar om het op zo’n manier te brengen… terecht hoor. hoop dat het nu ook klaar is en je verder kunt relaxen

hiero ff gesport, op de fiets, naar de stad, op de fiets en strax naar B. op de fiets, voor drankje en misschien wel dansje. we zien het wel wat de avond brengt.

@Beps: Jee, wat een verhaal zeg. Ja sommigen… zijn echt niet te genieten. Hadden wij er zo nu en dan ook bij zitten. Net of ze al moe van het seizoen waren en dan net doen of ze je niet verstonden. Ja hallo… dikke l*l 2 bier. Meerderen zeiden het hoor.
Je hebt het in ieder geval heel goed aangepakt zo. Is tie nu helemaal?
Nou, geniet nog van je lekkere warme dag/avond.

Enneh…ach ja. Je zit zo weer in je oude ritme. Gelukkig dat het hier nog lekker warm is, hoef je niet meteen zo te wennen. lol2

@Raak: Nou, je boft echt met het weer. Lekker alles en iedereen naar buiten. Niets geen troep binnen.

@Mexx: Heerlijk he dat het voor jou nu ook bijna zo ver is. Is je weer zo gegunt hoor. :wub:

@TRL: Ja, wie weet een andere keer eens naar wat anders, of ook wel weer naar GU, maar dan later in het seizoen.

@Bloem: Goedemorgen. Hihihi. En? Nog leuke plannen voor het weekend? Of op de plaats rust ?

Hier vanmiddag weer even de schapjes gedaan en de folders en krantjes van zowat 2 weken door zitten nemen. Lekker buiten gezeten.
Iedereen een fijne avond verder nog. :dag:

@Bloem: Oh, ik lees het al. Kruispost, maar weet nu je plannen. Heul veul plezier he!!!

@roanna
Welkom terug, erg leuk en gezellig gehad.
Had alleen een paar graadjes minder gemogen.

@beps
Wat een idioot, gelukkig alles toch weer opgelost.

@raak
Veel plezier en wat heerlijk zo’n weertje.

Beps; ja… Losse heenvlucht transavia, losse terugvlucht sunexpress en los appartement via oad… Kregen ook nog 4 gratis kaarten voor adaland, dus dat wordt ook lachen!! En wel netjes van de “roomservice”…

Bloem, veel plezier!

Roanna, weer een beetje gewend thuis?

Mk, jij doet MBA nu toch!? Is dat te doen? Zit over het vervolg na te denken…pdl of mba… :slight_smile:

Fijne avond iedereen! Ik ben kapot, dus ga zo slapen… Maandag bloed prikken voor leverwaardes…

@mexx
MBA is wel vergelijkbaar met PDB alleen een stapje moeilijker. Ook iets meer zelf logisch redeneren. PDL schijnt ook wel pittig te zijn, maar betere kansen op een baan. Je hebt gelukkig nog even om er over na te denken.
Ik ben nu net begonnen met economie.

In principe wil ik beide doen… Maar denk dat ik beter eerst mba kan doen… Zal dinsdag op school eens vragen. Wij beginnen dinsdag dus weer! :slight_smile:

Beps,bedankt. En 2 blikjes cola light van de roomservice… Naam kom jij wel achter denk ik zo…Nu weer genieten. X

Raak,een heerlijk weertje morgen

Bloem,veel plezier in B

Roanna,ja wie weet wat het gaat worden volgend jaar,hahah lees jij de folders van2 weken geleden nog??

Wij morgen denk toch niet naar de waarbeek 1.5 uur rijden met die warmte geen zin in… Dus misschien morgenochtend ff naar de dierentuin en morgen middag maar zwemmen hier op de plaats,buuemans bad staat er nog.

Awh wat was dat lanG geleden
Ben nu wel moe. Bietje dwunk maar was zo leuk
:slight_smile: me blij

@Bloemmie genoten!
@Mezxx en MK: studies beginnen weer
@TRL: is toch ook leuk, gewoon saampjes leuke dingen doen

Wij lekker geslapen, zo maar weer proberen een dag te overleven haha… Huidje vond de zon weer aardig gister, dus vandaag weer even kijken hoe het gaat…

Mis alleen m’n ‘zeedobber’ maatje, Rupsje wil niet…

Mogge
Bloemmie : fijn om te lezen dat je zo genoten hebt, er hangt vind ik ook overal zo’n lekker zwoel 's zomers sfeertje he
Trl : groot gelijk dat je geen lange tijd in de auto doorbrengt, woensdag is het weer herfst pfff
Roanna : jij dus echt weer in je ritme, alle 2 weken oude blaadjes lezen, maar ja je zat toch al lekker in het :zon02: en je kon ook niet whatsappen of onilne op je phone he :frowning:
Beps : ligt al weer heerlijk aan het water, mist alleen haar dobbervriendin haha
MK : jaja zeker mooi weertje, houtjes liggen al te weken en zometeen lekker in de tuin zo’n 300 stokjes saté gaan zitten maken lol2lol2lol2 verwachten ze toch een beetje van ons he, de echte indische saté
Mexx : jij nog aan het twijfelen over je vervolgstudie, eerst maar eens lekker :vak02: vieren, dan op naar je nieuwe baan, is denk ik toch ook wennen langere dagen en dan bekijken hoeveel tijd je over hebt.
Fijne zondag all :dag:

Dag allemaal
hier alles goed. heerlijk weer. geniet op en top. ik ben weer thuis haha
heb een mooie suite gekregen met woonkamer 2 badkamers ed en dat in mijn eentje haha
alles als vanouds. beps je krijgt de groeten van franco!

Dag allemaal
hier alles goed. heerlijk weer. geniet op en top. ik ben weer thuis haha
heb een mooie suite gekregen met woonkamer 2 badkamers ed en dat in mijn eentje haha
alles als vanouds. beps je krijgt de groeten van franco!

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Bloem,weer ouderwets op stap geweest.

beps,is ook leuk om met z’'n 2 dingen te doen,maar heb nu geen zin om 1.5 uur in de auto te zitten… Dus misschien straks ff naar burgers z*o.

Raak,veel plezier vandaag.

Roanna,idd volgend jaar maar weer of misschien volgende week als het weer minder warm is.

Pfff C is de hele week al zo tegendraads,NEE kent hij blijkbaar niet meer.Of het is weer een fase,peuterpubertijd genoemd,of het komt nog doordat hij zijn speen niet meer heeft,of hij merkt dat het bij opa en oma druk is met de verhuizing,of van alles wat…Hoop maar dat het snel weer voorbij is.

Goedemorgen.

@Bloem: Nou kijk aan. Heerlijk weer op de s(w)iertoer geweest. Leuk toch ? Een avondje uitgaan, kan zo soms zo goed werken. Yehhh!!!

@Jac: Ja hoor. Zij wel ! Lekker verwent dus daar. Mag ook wel na zoveel keer daar komen, maar toch leuk dat ze dit voor je doen. Geniet er dus dubbel van.

@Beps: He, wat vervelend van je hubs. Nou, ik zou bijna zeggen… zal ik dan komen dobberen? Maar geniet in ieder geval wel weer van je vakantie, want het is zo weer om. :zon02:

@Raak: Doe ik altijd zo. Avond van te voren het satevlees in de kruiden en en ketjap leggen om in te laten trekken. Hmmmm… heerlijk hoor. Hele fijne dag alvast gewenst. Ben zo blij voor je dat het weer meewerkt op deze voor jou zo speciale dag.
Enneh… ja, ik mis die foon wel hoor. Pfffff…kan nergens nu ff tjekke enzo. :mad: Maargoed, wie weet binnenkort weer.

@TRL: Misschien heb ik niet helemaal goed opgelet, maar het huisje van je ouders is dus doorgegaan? Wat leuk, maar inderdaad dan wel druk nu. Tja, ik denk dan ook wel dat C. merkt, dat er wat aan de hand en even niet de aandacht krijgt wat hij gewent was. Vaak zijn het inderdaad maar faces hoor, dus maak je niet al te veel zorgen.
Nou, neem natuurlijk niet al de foldertjes door… want daar heb je toch niets meer aan, maar zag b.v. mooi boekje van de Ikoja en ook alweer een dik sinterklaasboek. lol2 De folders van aankomende week ook binnen, dus ook vandaag genoeg leesvoer en dat weer lekker buiten. :zon02:
@Mexx: Weer goede plannen aan het maken, maar zou ook zeggen, eerst lekker naar je askim en vakantie houden. Dan je nieuwe baan bij TK las ik. Die zit hier ook op ons WC. Leuke dingen in het vooruitzicht. :cheer:Nog even.

@MK: Ook weer in je oude ritme inmiddels, nu de kids weer naar school zijn? Tja… het gaat ook allemaal zo snel he. Zo gaat iedereen en zo zijn de meesten alweer terug. (met alweer nieuwe plannen)

Nou dames… ik zou zeggen… een hele fijne :zon02:dag en geniet ervan.

Roanna,ja ze hebben het appartement idd geaccepteerd,me moeder had/heeft het er wel ff moeilijk mee gehad,35 jaar hier gewoond dus zal ze wel gaan missen de aanloop van de kleine kinderen uit de buurt. En er was ook nog even twijfel omdat de onderbuurvrouw begon te klagen omdat mijn ouders boven haar kwamen wonen. Haar dochter wilde het ook en is de achterbuurvrouw van me ouders,maar jaaaaaaaaaaaaren geleden onenigheid gehad en praten nu dus niet meer,dus die moeder ging klagen bij de woningbouw heel gedoe,maar mijn ouders hebben het gewoon geaccepteerd.Ze stonde 2de en die achterbuurvrouw 3de . Ik heb gezegd doe het nu nu kan het nog zijn jullie nog gezond en dit is he grootste appartement van het gebouw… :).De andere appartementen hebben een woonkamer van 19 vierkante meter,die van me ouder is 33 vierkante meter.

TRL: met warmte wil ik dat meestal wel lol(airco haha)
Nee zonder dollen, groot gelijk hoor. Ik bedoelde: iets zoeken wat jullue allebei leuk vinden in de buurt.
Wat een toestand dan weer met het huis voor je ouders!!

@Mexx: gefeliciteerd met M!!

Jac: groetjes terug aan Franco

Pfff moeten we zo alweer gaan eten…we denken erover deze over te slaan en straks wat bij de pool aan salade oid te halen…hoe vaak en hoe veel moet een mens eten zeg!

1 like

allemaal goede verhalen. heerlijk hoor…

hier een kater. blegh. slechte wijn

Goedemorgen, een nieuwe dag. Gister een lamp erbij gekocht. Vandaag eigenlijk een plannen, dus we gaan gewoon aan de dag beginnen