Turkisch Tea Time deel 6 2012

Ik vind dat ook “stom/dom” want juist het laatste stuk waren ze zo een t pushen… Maar het is een keuze idd…

Hier weer lekker op t gras. Om 8/8:30 nog volop plek ook bij t zwembad( blijf t heerlijk vinden voor/na seizoen.

Gister zalig gegeten. Eerst in Sirince wijntje met sigara boregi’s en en salade. En een stuk güsmle(of hoe het ook geschreven wordt)
Gisteravond nog maar eens sigara’s daarna ikke köfte Rupsje een pizza. Ohhhh we gaan vd week nog wel een keertje!

Iedereen weekend. Voor allemaal een :kus: hersenen op vakantiestand dus helemaal leeg lol2

De reden dat wij eerder weggegaan zijn is omdat wij vrijwel bovenaan zaten, tweede ring en wij geen zin hadden om in een volgepropte metro/trein te zitten… En daarbij moest mijn vriendin ook nog met de bus naar huis die niet de hele nacht rijdt…

Zonde? Ja wellicht, maar wij waren voor de grote uitstroom weg, en dat is ook erg veel waard voor mij! :wink:

Ieder z’n keuze toch. Ook wij hebben met de EK op de bovenste ring gezeten. Was idd druk. Maar we hadden een wedstrijd ervoor gezien dat mensen weggingen op 0-0 en het toch nog 2-0 werd. Sindsdien blijven we sitten(helaas is de Nederland-supporterskaart(of zoiets) van vriendin verlopen en gaan we niet zoveel meer)

Pffff was het weer afzien vandaag hihi

Goedemorgen.

Ja, da’s weer ff raar wakker worden. Moet zelf weer de alles uit de kast halen en ontbijt natuurlijk niet zo luxe. lol2 Maargoed, went wel weer.

@Beps: Wij hadden de eerste dagen nog Hollandse schoolkinderen in het hotel en toen die weg waren… inderdaad, wat een rust. Dat is inderdaad het voordeel om buiten om de vakantie’s te kunnen. ( we worden oud ) hihihi. Maar zoiezo gaan we een volgende keer toch wat later in het seizoen, want ik vond het echt te warm daar en ik klaag heus niet, maar de volgende keer toch liever wat koeler. Maargoed, heerlijk bij de pool, onder een parasol was het goed toeven. Ook niet verkeerd hoor. ( zijn geen strandmensen )

@Mexx: Toch een mooie wedstrijd gezien en ik las …mooie mannen gekeken. Hahahaha.

@Raak: Leuk joh. Het weertje ook nog mee, dus dat komt goed.

@TRL: Echte voetbalfan dus. Echt tot het laatst blijven zitten bij je cluppie. Hihihi.

Zo meiden. Gisteravond de :was: nog aangezet en hangt nu buiten te drogen. Koffers gisteravond al uitgepakt en zo weer naar zolder. Ben nog nooit zo snel geweest. Op voor een volgende keer.

Iedereen een fijne dag verder nog. Het ziet er prachtig uit, dus ga nog even nazomeren hier. Heerlijk. :zon02:

Wij ook niet Roanna, ook wij onder de sol op t gras.
Hier altijd lekker met windje. Gister weer zo een trouwerij, dus nu uitzicht met tafels, stoelen en strikken…

ben weer thuis, ff tussendoor de schaapjes en dan naar de volgende wedstrijd :slight_smile:
Beps : weer zo’n rotdag voor de boeg :))))
Mexx : gisteren helaas de 2-0 gemist wel wel op tijd het stadion uit, enne mooie mannen gekeken lol2lol2
Roanna : al weer helemaal in dr eigen ritme, was aan, ophangen, ontbijten maken, koffers wegwerken en dan de schaapjes weer, zo ben je snel weer aan vakantie toe
Trl : gaan jullie nog wat leuks doen met dit mooie weertje ? zit om 8.15 al in het :zon02: hahaha

Er zat toch een mooie man schuin achter ons… damn… :wub:

Ach lekker kijken kan geen kwaad hihi

mogguh :dag:

Ok vervolg 2 op het cola light verhaal: ik wederom in t restaurant om 2 cola light, heeft hij niet, laat t niet aangesloten slangetje zien. Met dat ik zeg dat hij dat eerder had moeten zeggen brult die knul: en dan loop je toch lekker weer naar m’n chef kan mij niet schelen…
Ik van: zeg rustig zegt hij t nog een keer met erbij: but I do warn you!!!
Ok maat vol, richting chef vh restaurant…ik laat me niet bedreigen!
Lang verhaal kort: knul ontslagen, krat Pepsi max bij de bar gebracht en een hoop commotie(zeker toen Rubbie hoorde dat ze me bedreigt hadden, zooo daar ging t bloed van koken!!!)

Nu weer rustig op t bedje… Nou rustig…pfffff vind dit soort dingen echt niet leuk…

Wat een idioot zeg!!! Jeetje… goed dat je direct naar zijn chef bent gestapt! Zulke debielen hebben ze niks aan!!

Was de eerste keer, toen ik erachter kwam hoe ze cola light ‘maakte’ naar de receptie gestapt. Die belde met de chef. Ik denk nu meteen de chef maar hihi

Straks ook maar ff langs Rianne. Heb er nl. een butgevoel over.

Beps,zijn ze in elk geval gewaarschuwd voor jouw :wink: nee hoor leuk is het niet natuurlijk.Doe Rianna de groetjes…

Raak,nog geen plannen. begin van de avond naar vrienden .Morgen nog geen plannen,zit te denken aan de waarbeek,maar wordt wel warm …

Roanna,de dagelijkse dingen weer. Alanya was de hele zomer al super warm,misschie volgende keer ietsje hoger ; )

Ze hoeven niet gewaarschuwd te worden ik ben helemaal niet uit op ellende.
Maar zo wil ik door niemand behandeld te worden en dan zeker nie door een snotaap.
Pfff vind t nl helemaal niet leuk vol me echt klote. Onrustig en van slag
Geloof niet dat dat hoort als je vakantie hebt.

Roanna hier ook heet(volgens weer online maar 1/2 graden minder dan in Alanya) maar hier altijd een behoorlijk windje. Zalig!!

Nou vanavond wederom een trouwerij geloof ik want alles wordt opgefrist en opnieuw gedekt.

@Mexx: nog 1 weekje!!! Je gaat toch naar Golden Moon? We kwamen er op de aankomstdag nog langs hihi. Moes me inhouden je niet te sms’en hihi

Ja klopt… :wink: Wij gaan naar GM :tongue:

Maar niet je vakantie laten verpesten door zo een malloot hoor!!! :kus:

En komt M dan naar jou??

M. pikt ons op op de airport… Hebben geen transfer :wink:

Beps : oei, je niet uit het veld laten slaan hoor, gewoon denken : ik weet zeker dat HIJ fout is eigen schuld dikke bult. Manieren moeten aangeleerd worden en soms zijn ze dan nog hardleers he:mad:
Ik alle boodschappen in huis, morgen huis en tuin vol, geven traditioneel een familie bbq met mijn verjaardag. Normaal ben ik nooit zeker van het weer, nu wist ik het al lang van tevoren dat het HEET werd :)))))

Nou ff met Rianne gekletst… Nou ja even haha. TRL: groetjes terug.
Ze schrok ook van het verhaal. Ik weet natuurlijk weer geen namen(niet op de bordjes gekeken) maar ze gaat t oppakken(en ik ga namen achterhalen)

@Raki: gezellig!!!
@Mexx: das ook heerlijk!!!(Zo geboekt? Losse vlucht en acco?)
@Bloemmie?? Beetje bijgetankt vandaag??
@Trl: veel plezier
@Roanna: weer een btje gewent terug zijn???

Zo douchen en ff filmpje kijken hihi

En toen werd er aangeklopt: en stond er een ober met 2 blikjes cola light met excuuskaartje. De betreffende persoon us er nu 2 keer op aangesproken, en nu is het klaar!!!

Douchen!!!