Turkisch Tea Time deel 6 2012

Beps : veel plezier en heerlijke wijntjes proeven hmmmmm
Bloem : leuk om te lezen dat je het gisteravond naar je zin had en bijna een heerlijk :zon02: weekend dus nog even doorbijten, het laatste daagje met je dubbele baan
Mexx : werkse en superveel plezier vanaf
Trl : het waren 17.000 mensen met een turks paspoort dus denk ook nog wel wat nederlanders met een turkse achtergrond :)))
AE : veel plezier, zijn je ouders dan niet bij jou geweest of heb ik dat gemist ?
Roanna : welkom thuis !

Raak,klopt maar dat zijn ook turken :slight_smile: :wink:

TRL: hahaha ja dat zal vast wel!! Nou we kunnen ze hebben! :tongue:

Bloem: ga vanavond naar Nederland-Turkije in de ArenA! :slight_smile:

Raak: thanks! :slight_smile:

@Mexx: gaaf!!! Va Batihan naar Selcuk naar Sirince 21 lira pp en ongeveer 1 uur onderweg
Wij lusten wel wijn hihi maakte de terugweg nog leuker

@Bloemmie eerst naar Efese museum. Rubsje keek ogen uit.
Btje boel tipsy terug uit Sirince.

Nu bleh warmmoe. Ff languit maar en douchen

Beps: enkele reis 21tl?

Nee retour. 2,75 naar t centrum, 5 naar Selcuk en dan 3 naar Sirince. En dan weer t zelfde terug :slight_smile:

1 like

Top dankje!!! :slight_smile:

Kan er geen auto voor huren zeg maar… Zijn nu uit…Pffff hihi lekker tukkie gedaan en straks denk ik eten in t centrum…

Lees net dat Roanna flink vertraging had, geland om 15.15 ipv 12.30…
Welkom terug meis xxx

Lees net dat Roanna flink vertraging had, geland om 15.15 ipv 12.30…
Welkom terug meis xxx

Dat klopt helemaal.

Maarre…goedeavond. We zijn er weer. Waren om 6 uur terug in A’doorn, omdat ik nog even een formulier heb gevraagd en ingevuld en afgeleverd voor de gevonden voorwerpen NS. Toen bij de BK gegeten en toen op ons gemakkie naar huis met de trein, die dit keer wel stampend vol zat, maar wij konden nog lekker zitten. lol2

Koffers al uitgepakt, wasje draait en hang ik zo nog buiten, want ik heb het mooie weer echt meegenomen. Heerlijk. Heerlijke vakantie gehad, leuke mensen ontmoet en natuurlijk Viva en familie. Fijne tijd gehad en veel gelachen… maar ben ook wel weer blij dat ik thuis ben. Maar… ehhhh…alweer plannen voor volgend jaar hoor. Waarheen weten we nog niet, maar het is weer zo goed bevallen.

Zo, meiden… tja… die tijd van de tena’s en onzin… ik mis het ook nog zo vaak… Gewoon over niks lullen, soms alleen maar om een deel vol te krijgen en dan zei Beps de volgende dag… niks om op te reageren… en dan lag ik alweer dubbel. Goeie oude tijd. :tear:

@Bloem: Goed bezig las ik.

@Mexx: Mag binnenkort op vakantie en zo naar voetbal.

@Beps: Lekker genieten daar. Heerlijk hoor. Enneh… ik herken wat in je verhaal hoor over… het lekker weer eens even met z’n beidjes op vakantie zijn.

@ Rest van jullie meiden… ik heb jullie gemist… maar had daar niet een al te beste verbinding, dus soms alleen wat via FB. Maar… IK BEN ER WEER. :cheer:

Ga nu lekker ff bakkie doen en voetbal lijken. Fijne avond all en tot morgen. :kus:

Oj ja… en Gazipasa… een echte aanbeveling. Mooi, modern, lekker snel en niet al te groot. Mocht ik weer die kant op gaan, zeker weer via Gazipasa.

welkom terug roanna, klinkt als een topvakantie en blij ben dat je het weer zo goed gehad hebt :slight_smile:

Dank je wel Bloem :chin: en natuurlijk alle andere dames die me weer welkom thuis wensen.

Inderdaad Bloem het was echt weer de moeite waard en die 11 dagen vlogen om en dat terwijl wij eigenlijk nergens zijn geweest dan, alleen lekker luieren, een bietje zwemmen, darten en aquagym met het animatie team, een bietje shoppe en wandelen zo s,avonds en natuurlijk weer heerlijk eten en verder niets doen. ( ja, veel gelachen natuurlijk) Echt een luie vakantie geweest. Nogmaals… heerlijk tijd gehad.

Zo, onder het voetbal ook even nog mijn mail tjekke, want dat heb ik daar ook niet gedaan. Weltrusten all. Tot morgen weer. :dag:

Roanna,welkom terug,fijn dat je kan je terug kijken op een super vakantie en de plannen voor volgend jaar al klaar :wink:

Mexx,succes in de Arena.

Beps,lekker tipsie geworden en Sirince en nu lekker eten in het centrum,daar zullen ze ned-tur ook wel op hebben staan :slight_smile:

Klinkt goed Roanna!!

Voetbal gewoon hier(Batihan!) tv in de lobby(bij de bar) of op je kamer. We hebben t laatste gekozen, kan Rubbie met z’n klepdoos

Tot morgen meiden!

Roanna : gelukkig weer veilig terug na een superleuke vakantie, goed zo
Enne Dames : we hebben weer eens gewonnen, feessie voor Mexx !!

En wat heet hahaha…l het begon in de trein er naartoe al… Die turken zijn echt gek haha. Halve trein zowat gesloopt was af en toe echt bang dat ik een zooitje glas in mijn nek zou krijgen…

Rondom de arena was de sfeer goed, lekker mannen gekeken… :stuck_out_tongue:

Tijdens de wedstrijd genoten van de turkse sfeer vooral… De nederlanders waren een beetje doods.l. Rond de 86ste minuut weg gegaan om de metro gewoon in te kunnen dus de 2-0 gemist… En nu lekker thuis en op naar bed!! :dag:

Sorry even ego!

Mogge,
ga om 8 uur naar voetbal van de kleinkind kijken, is nu nog lekker weertje voor he :slight_smile:
Fijne dag all :kus:

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Mexx,live genoten van het foto en de lekkere mannen…In de 86ste minuut weggegaan,dus een doelpunt gemist,bij ajax wordt je dan uitgefloten als je eerder weggaat hahaha… :wink: