Turkisch Tea Time deel 6 2012

Moet toch eerst naar Selcuk dan naar serince… Een Turks half uurtje lijkt me hihi

Ja dat dacht ik al haha :wink:

hehe beppie ik dacht het gaat hier deze week stilliggen want beppie is met vakantie maar zelfs vanop vakantie blijf je een wereldwijzertje

Zo hoort t AE! Haha.

Goed de “dames” hebben een te rood kleurtje!! Rubbie was weer helemaal eigenwijs haha
Dus morgen parasol en lekker(nog) minder doen lol2

nou ik vind het heel gezellig om hier jouw updates te lezen hoor

Weet je AE vroeger(hihi nou ja 4/5jr geleden) toen was t zo druk hier dat je in de ochtend soms 10 pagina’s “onzin” moest doorlezen waar je continue van bleef lachen.
Ik mis dit(en onze Toos veel te vroeg overleden) nog elke dag…

Dit is slechts een klein topje.
En ik deel t graag met m’n vriendinnen in m’n compie!!

Die goede oude tena-tijd! :slight_smile:

tja mijn vriendin vanop een ander forum is hier ook een tijdje mod geweest in het turkije gedeelte maar is ermee gestopt omdat het te druk werd maar ik dacht al hmmm zo druk is het hier niet :smiley: maar wel heel gezellig. We zijn ook maar een klein groepje he dan wordt er ook minder gepost

hai ladies

dit meisje is eventjes helemaal gelukkig. voelt alsof ik niet alleen zojuist de puzzel heb gekocht, maar ook een plekje gevonden heb om em in huis te gaan leggen, die 10.000 stukjes puzzel… wat was het leuk. weer iets nieuws leren (alleen het alfabet hoor… hahaha) was erg leuk. ben blij. wil dit vasthouden.

en… bijna weekend. nog 1 dagje werken. nog 1 dagje iemand anders z’n werk doen en dan weer mijn eigen ding doen… awhhhh

@ beps draai je weer om het palmboompje heen of waar lig je?
@ mexx heeft M. strax wel wat vrij?

de rest :dag:

Lig iets naar achter 1 boompje.
Vanavond ben ik ontploft: vroeg cola light. Kreeg half soda half cola: was ook light!!
Je zal diabetes hebben!!!

Nu filmpje kijken

@bloem
Het begin is er.

@Beps
Lekker relaxen en genieten.

@trl
Toch maar zoeken naar een andere camera, het moet natuurlijk wel een beetje veilig lijken.

Expeditie Robinson weer begonnen, vind ik toch wel weer heel leuk om te kijken.

Bloem: jaaaa elke dag is hij vrij!!! :slight_smile: gelukkig!! En succes met spaans, mooie taal! Ik vond het makkelijk om te leren, mijn examen afgesloten ooit met een 9,2 :slight_smile:

Beps: die turkse logica soms…:s

Bloem,leuk dat het nu al bevalt.

Beps,hahaha had je wel willen zien…

Mk,idd kan beter op safe spelen

Ik vertrek nu nr çirvril ouders gaan vandaag nr antalya en nemen daar morgen bus nr çivril meeting met schoonouders spannend
See you back on monday want daar is geen internet

Veel plexierAE!!

Wij vandaag naar Selcuk en Sirince met de dolmus. Autohuur erg hoog dit jaar. Gister allebei wat verbrand dus een mooi moment voor een dagjeeruit.

Iedereen vandaag nog even volhouden, bijna weekend

@Roanna en Kokkie: goede reis en wel thuus xxx

AE veel plezier!!!

Beps; jullie ook!!! Ik hou van Sirince!!! :slight_smile: alleen niet van wijn haha… :stuck_out_tongue:

Iedereen een fijne dag, ik vandaag werken tot 17 en dan naar Amsterdam!! Super gaaf! Zin in!!

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Beps,fijne dag.

Mexx,alvast veel plezier vanavond,zal vast een heksenketel worden,hoorde dat er veel kaarten (17000) aan turken zijn verkocht.

Amira,veel plezier,dus je ouders gaan voor het eerst je schoonouders ontmoeten,leuk.

mogguh

@ beps goed plan met de dolmus, lekker wijntje drinken! hahahah
@ mexx wat ga je in a’dam doen dan?
@ AE veel plezier !