Turkisch Tea Time deel 6 2012

hoi ladies

weer thuis… ppfff wordt echt drukker en drukker en dan 2 banen doen… ben er echt zoooo klaar mee… ugh. nog ff-kes volhouden

anyways

@ trl bij twijfel niet doen! zou trouwens altijd kiezen voor DHL, veel goedkoper dan de post, maar als de verkoper niet weet hoe of wat… misschien ff bellen als je het echt niet vertrouwd, vaak prik je er zo doorheen. en anders vind je wel weer iets anders… toch?

@ amira nog iets lekker gekookt?

Eergisteren een lekker rijstschotel op zijn amira’s supersimpel maar wel lekker
Gisteren mercimek çorbasi maar op zijn amira’s :smiley:
Lijkt meer een dikke pittige tomatensoep maar wel lekker.
Ga straks alles invriezen want volgende week begint school dan is een goeie maaltijdsoep wel handig om 's avonds snel te maken

Amira,heb gegoogled maar niks gevonden.

Bloem,heb inmiddels gemaild dat ik het niet doe,het is ook wel heel goedkoop voor die camera als ik zie wat anderen vragen…

Trl : zie er in Eindhoven 1 te koop staan op marktplaats teab, nickname is een hondenras, dezelfde ???

Raak,ja dat is hem,heb hem afgezegd dus zal hij er weer op staan,bod is nu al hoger.

mogguh ladies

weer een nieuwe dag. zal weer een drukke worden dus tot laterssss :dag:

:turkey:[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]:turkey:[/SIZE][/COLOR]

Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije

Goedemorgen allen

Camera via MP tricky als ze niet eens weten wat aangetekend is

Mexx nog ff hè!!!

We genieten. Heerlijk weer. Het is wel vol en dat merk je altijd alleen bij t diner. Ach dan eten we iets later of bij anderen aan een tafel binnen. Neem ik m’n wijntje of cocktail wel in t barretje lol
Tot later!

Mogge
Beps : super aan het genieten ondanks een vol hotel :))
Trl : groot gelijk dat je afgezegd hebt, zou het ook niet vertrouwen

beps,dus nog steeds druk,dat hadden wij ook ja,dat het zo druk was bij het eten…Hoe is jullie andere kamer? Rianna al ontmoet?

Raak,idd vond het wel vreemd gaan,zie dat het hogere bod nu ook verwijdert is.

Beps: jaaaaaaa nog maar even… Maar hoop voor jullie dat het nog wel even een tijdje duurt :wink: :kus:

TRL: groot gelijk meis, en gewoon een nieuwe bij de kijkshop ofzo kopen? Is dat geen optie?

Iedereen een fijne dag vandaag! :dag:

Mexx,ik wil wel weer een panasonic tz dus gewoon nog even wachten…

Mm ja snap ik!!! :slight_smile:

Hmm denk dat mijn gevoel wat betreft de camera juist was,gisteren stond er een bod van 92 die vanmorgen weg was,in de ochtend stond er een bod van 50 die nu ook weer weg is en steeds staat de camera er wel opnieuw op …

Nee Rianne nog niet ontmoet maar ik ben daar ook niet mee bezig
We liggen, zonnen wat(niet te veel ik verbrand best snel) en…en…en slapen haha. We hebben t blijkbaar nodig.
Ook gewoon lekker met een bakkie of frisje over van alles en nog wat kletsen.
We merken toch dat we het erg druk gehad hebben met veel dingen en we nu ook samen weer even op een lijn komen. Er staat eea te gebeuren(komt ook nog wel bij jullie) maar daar is wel wat praat en denkwerk bij nodig.

Kortom we hebben een prima tijd saampjes
Rustig nog ff genieten. En dan een bakkie met een stroopwafel op de kamer om een uurtje of 5-6
We hebben t slecht!! lol2

beps,heerlijk toch… zo komen jullie weer lekker uitgerust thuis,maar dat duurt nog even gelukkig,nu vooral genieten.

Thuis thuis thuis…wasda??? Haha nee daar denken we even niet aan
(al kreeg ik nog wel een mooie foto van t kleine ventje via de app, ben dan wel weer benieuwd hoe hij t doet…)

Beps: klinkt heerlijk hoor!!! :slight_smile: Mochten jullie nog naar Soke gaan… M. werkt momenteel daar in een restaurantje… Yeni Dogan Pide… :wink:

Wie weet Mexx. Denk t niet. We willen met de dolmusjes naar Serince(nog aan t zoeken wat t snelst/makkelijkst gaat)

Dolmus is een half uurtje vertelde M. mij gisteren… Maar ik vraag me af of dat de turkse 30 minuten zijn :wink: