Goedemorgen vanaf het grasveld!
Reageer vanmiddag uitgebreid maar we zijn volop aan t genieten!
mogguh
weer een nieuwe werkdag. kon er moeilijk uitkomen. zo moe. wel 1 uur gesnoozed. nu naar t werk.
[SIZE=3][SIZE=5][COLOR=darkgreen]Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi [/SIZE]
[/SIZE][/COLOR]
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Bloem : werkse vandaag, wel nog even lekker nagelegen !
Beps : jij al het ontbijt op denk ik zo en nu de :zon02: in, lekker genieten
Mexx : yoehoe, jij staat bovenaan !!
Beps,al lekker vroeg op het grasveld,heerlijk…
Bloem,gelijk heb je,ff bijtanken.
Ja heerlijk. Leven begint langzaam. Gister een tijdelijke kamer gekregen. In t nieuwe gedeelte met het zwembad voor de deur. Groot maar das ook alles. Vanmiddag naar t hoofdgebouw, krijgen safe gratis voor t ongemak. Gisteravond nog een koude schotel mezes gekregen. Erg lekker en netjes.
Ja genieten ist. (lekker ego hihi)
Beps : keertje ego mag best hoor !
Beps,oww dat zijn wel mooie kamers …Mag je daar niet blijven
.
Beps: goed aangekomen!! Zag de foto op fb… Zucht… Ziet er goed uit!!
Ik zo even naar de dokter nieuwe aanvraagformulieren voor bloedprikken halen en dan vanmiddag even een paar uurtjes werken voor mijn collega… ![]()
Tot later! :dag:
Ik wil er ook niet blijven. Bedden breed, wat meer ruimte maar niet 300 extra waard(dat moesten we bijbetalen om in t nieuwe deel te slapen
We gaan zo verhuizen. Meld wel waar we heen gaan
beps,oke dacht misschien kan je nu gratis of goedkoper ![]()
Geniet ervan beppie
Aangezien mijn zoomfunctie van mijn fotocamera het niet meer goed doet,heb ik op mp geboden op een andere nu kan ik deze ophalen,maar heb gevraagd of ze kunnen versturen dat kan ook. Ik vroeg of dit aangetekend kan,wist degene niet wat ik bedoelde… Begin nu te twijfelen of ik het moet doen… Camera is al van mp gehaald,terwijl ik nog niet betaald heb… Maar ja ff op en neer naar eindhoven is ook geen optie.
Wat voor camera zoek je? En wat voor prijs? Ik heb nog wel een mooie Lumix liggen… ![]()
Had nu geboden op een panasonic lumix tz18 voor 80 euro,maar als ik de aanbiedingen van anderen zie liggen zijn de prijzen van die een stuk hoger… dus vertrouw het niet helemaal.
Volgens mij heb ik ook de lumix 18… zal ik vanavond thuis even voor je kijken? Ik ben namelijk wel te vertrouwen ![]()
Mexx,graag… Ik hoor het wel ![]()
Komt goed! Weet vrijwel 99% zeker dat het de 18 is
App je vanavond als ik thuis ben… Wordt wel pas na 21.30 denk ik ![]()
oke is goed. thanks
Er zijn manieren om de verkoper te controleren mss even googelen op die verkoper zijn naam en op oplichting dan weet je al iets meer. Verder ook het serienr vragen. Er is namelijk een website waar je kan controleren of het niet om een gestolen product gaat adhv serienr