Wendy ook hier: gefeliciteerd!!!
Roanna: das vreselijk!! Sterkte voor alle familieleden, en voor Kokkie en jou natuurlijk
Wendy ook hier: gefeliciteerd!!!
Roanna: das vreselijk!! Sterkte voor alle familieleden, en voor Kokkie en jou natuurlijk
Mexx : heel fijne dag vandaag maarre gezien het tijdstip van posten denk ik dat je alweer terug bent van de boottocht ![]()
Roanna : jeetje wat een rotnieuws, weet het van ons toen er ingebroken was, bah bah bah en een huisdier : dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Geen goed nieuws dan voor de zus van Kokkie, veel sterkte voor jullie allemaal
Beps : nou poeh 2 dagen gewerkt, zou ik ook aan vakantie toe zijn hoor, straks weer lekker 3 daagjes vrij :))
Bloem : jij in de weekenden minder slaap maar als je moet werken……
Wendy : van harte proficiat met je verjaardag, maak er een superdag van
Zo weer te werk… even ‘volhouden’ en dan heb ik 3 dgn vrij haha
Trl haha ja inderdaad!
Net terug heerlijk genoten maar warm oh zo warm! Mijn gezicht is zo rood als de Turkse vlag haha… Zo weer naar de stad voor diner! Lekker!!!
Morgen naar de familie! Spannend!! :kus:
@wendy
Van harte met je verjaardag, een fijne dag en dat wordt vast smullen met zo’n mooie taart.
@roanna
Een inbraak is al vreselijk maar dit is echt bizar.
@ wendy: gefeliciteerd met je verjaardag! prachtige taart
@ mexx owh me loves boattrips! BOATTRIP!! do you wanna go boattrip
awh goede herinneringen :biggrin:
@MK: Nou, zeg dat wel. Maar ik kan melden… dat ik net gelezen heb, dat de hond waarschijnlijk weer uit zich zelf terug is gekomen. Andere buren hadden hem ik dacht vannacht om half 1 buiten zien lopen en bij hen aangebeld en toen bleek de hond helemaal afgepeigerd en smerig te zijn, maar hij was het wel. Die mensen en vooral de kids waren dolblij, las ik. Dus wel een inbraak gehad, laptop en tas weg, maar de hond, hoe precies is de vraag, is terug.
En even voor allen… mijn schoonzus uit Haaksbergen heeft waarschijnlijk al vele malen een tia gehad. Daar heeft ze vorige week een onderzoek voor gehad in het ZH en moest nadien gelijk blijven en heeft met spoed een pacemaker gekregen.
Op zich zeg je… nou dat valt dan nog mee, ware het niet, dat ze zelf niet weet wat er met haar gebeurd is. Ze is zoiezo een dag of 4 kwijt en wist na de ingreep nog steeds niet waarom ze in het ZH lag. Ze is helemaal de weg kwijt en valt nog steeds weg. Ze is nu even bij mijn andere schoonzusje in de achterhoek, om bij te komen van alles, maar het gaat helemaal niet goed.
Zo’n sterke vrouw, die altijd voor alles en iedereen klaarstond. Zelf heel veel meegemaakt heeft ( 3 vd 5 kinderen verloren) nog volop in het leven stond, is gewoon nu aan het aftakelen. Ze was al wel vaker gevallen, tot blauwe plekken aan toe, ook toen ze 2 jaar geleden met ons naar Spanje ging, maar altijd doordat ze was gestruikeld zei ze, maar blijkt achteraf al die toevallen te zijn geweest.
Zo zielig. Maarja… ze moet eerdaags weer terug naar de cardioloog en neuroloog, want haar andere kids zijn het er niet over eens , dat ze weer zo vroeg en in zo’n toestand naar huis is gestuurd. Afwachten weer dus!!
Zo, weten julie een beetje wat er speelt hier.
Mexx,met foto eko??? Hoe is het verder?
Roanna,heftig zeg,maar fijn dat het nu beter gaat met haar.Sterkte. Mooi dat het hondje weer terug is.
@roanna
Dat klinkt niet goed allemaal, ik zou als kind ook niet gerust zijn. Ik denk dat er nog wel meer onderzoek nodig is. Sterkte voor haar!
@ all,
dank voor jullie felicitaties, heb een gezellige dag gehad en de taart was heerlijk…!
@Wendy: Klinkt goed. Tja… de eerste keer als moeder jarig. :cheer:
Nou meiden, nadat ik hier het bericht over mijn schoonzus gepost had, ging de telefoon en raad eens… ? Ja, zij was dat. Gisterochtend een nacontrole gehad en na dat alles goed bij/afgesteld was vertelde ze, is ze nu weer een beetje bij de tijd. Heeft sinds gisterochtend geen flauwtes meer gehad en wilde even wat tips van mij, (mag ik wel wandelen enzo?) omdat ik ook een ICD/pacemaker drager ben. Ik was zooooo blij haar stem te horen, want alles wat ik wist, was via de mail met haar jongste dochter en dat klonk zo triest en dat was het zeker ook wel, maar hopenlijk helpt de pacemaker haar en knapt ze toch goed op. Ik hoop het!
Weltrusten voor zo. Lucht zo op, om even weer goede berichten te kunnen schrijven.
Voor zo :slapen: weltrusten all. :dag:
Gelukkig weer wat positiever!
Klinkt erg goed Roanna!! Erg fijn voor haar en iedereen!
Ikke te bed. Tot morgen…3 dgn vrij!!!
@ roanna :kus: voor de nare berichten en fijn dat je haar ff gesproken hebt en er zelf een beter gevoel bij hebt. hopelijk knapt ze verder op
@bloem
Heb je nog wat kleding kunnen verkopen?
Roanna : gelukkig nu wat positievere berichten gekregen van je schoonzus en bij de buren ook goed nieuws dat de hond weer terug is
Beps : geniet van je 3 vrije dagen !
Bloem : wilt ook wel weer een boottripje ![]()
Wendy : fijne verjaardag gehad en de taart heerlijk gesmaakt
Jac : welkom terug voor eventjes
mogguh
ugh kon mn bedje niet uitkomen.
@ mk ja in totaal wel iets kwijt, maar heb nog steeds heel veel. afgelopen weken nix meer verkocht, moet alles weer opnieuw erop zetten maar denk dat ik het wegdoe.
aan de ene kant kan ik elke euro goed gebruiken maar heb geen zin in 15x mailen voor een truitje van 3.50. maar goed, heb het momenteel niet in de portemonnaie en zelfs niet op de bankrekening, dus tja… ff aankijken nog maar
bedacht me wel dat ik mn cursus spaans natuurlijk ook van de belastingdienst kan aftrekken. samen met de studie kom ik makkelijk boven de drempel uit, dus heeft het dit jaar nog zin.
:NETHERLAN[COLOR=darkgreen]Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg:NETHERLAN[/COLOR]
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
En de verjaardagen nog …
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Woww Bloem,waar eet je dan?? Klinkt niet positief.