JAAAAAAAAAAAAAAA, IK HEB GEBOEKT!!! (Dansende Banaan!!!) M.Irene: 10 april - Side
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
MarMiere011: 22 mei Ortakent!!! :finger:
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
@Miere011: Gaaf zeg! Nou heerlijk vooruitzicht weer hoor! :biggrin:
@Bloem: Nou meid, werkse morgen. Ik zal aan je denken. Moet zelf ook een paar uur werken, maar ik denk dat nog niet de helft in het gebouw zal zijn. Maargoed, je hebt luxe paarden en werkpaarden. :unibrow:
Iyi aksamlar,
Kom net van turkse les, volgende week alweer de laatste van dit seizoen. Maar in september gaan we gewoon door!
Hey Miere, leuk dat je geboekt hebt! Tis nu dus definitief begrijp ik! Echt zo gaaf en wie weet kom je die week nog ff langs bij mij in Marmaris?!
Wil iedereen even een heerlijk en mooi Paasweekend toewensen. Ik moet zelf werken, vroege diensten en maandag een late dienst. Tsa, gaat allemaal gewoon door in de gezondheidszorg hé! Maar tussendoor ga ik nog wel even genieten van het mooie weer wat ons beloofd is en zondagavond ga ik samen met m’n dochter uit eten.Want manlief en zoon zijn dan naar België voor de Ronde van Vlaanderen (wielrennen).Vinden ze leuk…!
Dus lieve mensen, geniet van de komende dagen.
@roanna: nee helaas ben bang dat ik mss woensdag pas iets hoor, zeg mss want mss zegt ie wel helemaal niets je weet maar nooit. morgen werken, zaterdag werken, eigenlijk maandag ook maar heb vrij kunnen krijgen ivm hardloopwedstrijd
:o Bloem: Sterkte vandaag… Denk aan je als ik in de sauna zit :wub: :o
Denk doe het in haar kleurtje is het een echte oppepper…
Zo meiden de doner was weer zaaaaliggg…
Ik ben er weer achterlijk vroeg bij maar ik wilde nog wel ffies met hubbie bijkletsen.:hihi: Zo naar de sauna dus…en morgen de boodschapjes in huis halen en dan zie ik wel weer
mogguh en tot vanavond!! enneuhm…jullie weten het he? mij niet bellen vandaag! ahhahaa prettig paas weekend!! hoor net dat het schitterend weer gaat worden!! dansende banaan!! owh en mierre…goed man! misschien kom ik ook wel en gaan we samen een dagje naar crazy!! hahahaaa
Zo ik ben terug. Moest tot half 4 werken maar het was rustig en ik heb mooi uurtjes opgenomen LEKKER!!!
Eventjes mijn mail gechecked en ik ga straks naar dorp.
Verder eigenlijk weinig nieuws.