Turkisch Tea Time Deel ......21

Roanna: ga je nu niet te snel. Ben net bijgkomen dat jullie in deel 21 zitten:)

haha, en ik ben erop doorgegaan :wink:

Wat ik ga doen?

Zijn eigenlijk niks van plan, maar ik denk een van de dagen een dagje treinen. Manneke gratis en ik met 40% korting. Zal wel 2e paasdag worden, want dan zijn de meeste winkels open, denk ik.

Tuurlijk vind HIJ dat niet erg Bep, als je HEM maar niet vergeet. Toch? :slywink:

@Jac: :lol: :lol: :lol:

@ Beppie: ben jij gelovig of gaje gewoon op van die speciale feestdagen naar de kerk?

@roanna…waar gaan jullie naar toe treinen?

@fransijn…gefeliciteerd met je zoon, maak er een leuke avond van

@cristina…ja is een leuke opleiding…idd alleen soms van die onzinnege dingen zoals een musical…wat er ook bij hoort…hierna nog mijn 4e jaar en dan ben ik klaar…

ik ga ff een half uurtje op de bank…ben zo moe…weet alleen niet waarvan…

Vergeet ik steeds

@Fransijn: Fijne avond bij je zoon…

@Cris: ja ik ben gelovig, en das ook het enige wat ik mankeer… en jij ?? (wat mankeer jij hihihi) Maar je ziet inderdaad dat veel mensen met pasen(opstanding) en kerst(geboorte van Christus) naar een kerk gaan, gelovig of niet…

Zo hubs is thuis, we gaan Dönertje eten, echte van een stok gesneden brood sla komkommer jammmmmiiiieeeee

hahaha, je wilt echt niet weten wat ik allemaal mankeer :wink:

Ik ben ook gelovig, maar ik had op de 1 of andere manier niet verwacht dat jij gelovig was!!
Vooroordelen he ;), ik krijg ze nogal snel. Dat is 1 van de dingen die ik mankeer, maar ik denk dat iedereen daar soms last van heeft.
Kga trouwens niet elke zondag naar de kerk… probeer zo vaak mogelijk te gaan.

Ik ga maar eens eten, douchen, omkleden… tot strakjes en eetze allemaal!

Zo, had ik een hele tekst getypt, is mn verbinding laag en weg is mn tekst !

Kwam hier op neer:

@Cristina: aan Beps mankeert juist héél véél, aan u om het zelf te gaan ontdekken hahahaha (Grapje beps), neej, beps is echt een lieve madam en vind het super dat ze er voor uitkomt dat ze gelovig is !

Zelf ben ik ook gelovig, ik geraak wel niet snel in een kerk, maar als ik ga dan brand ik meestal een kaarsje of zo, gebedje erbij, eventjes stil wezen… Hoe ouder ik kom, hoe meer ik begin stil te staan bij de werkelijke betekenissen van speciale dagen zoals pasen, en dat het niet enkel te doen is om de paaseitjes en de cadeautjes… Begin nu echt door te denken voor wat die dag bestaat… Heb ik vooral beginnen leren in Turkije, als ik zie hoeveel mensen vast aan hun geloof hangen en dat vind ik wel goed… Ben wel niet zo fanatiek maar kom…het is een begin :smiley:
Ik probeer gewoon een ‘goed’ mens te zijn en dat is meer dan alleen bidden of zo. Ik doe het vooral door mensen te helpen en zo…

@ Sev: vind dat je helemaal gelijk hebt!! Ik heb dat ook =D.
Beps is idd lieve dame :wink:

Fijne avond allemaal! Ik ga nu naar n feestje, heb echt lang niet meer gefeest. Al die examens ook…

Morgen laatste dagje, daarna weekend voor iedereen !

vandaag om 10.45 moest ik afrijden en ik ben in de 1e keer geslaagd!!!

zode ju wat is het weer snel gegaan. Mijn eerste 4 weken stage zitten er op. Nog 16 weken te gaan. Heel misschien ga ik een dag meelopen op een management hbo toerisme opleiding. Zo kan ik zien of bepalen als de vervolg opleiding wel bij mij past. Als ik het wil dan kan ik het in 3 jaar doen ipv van 4 jaar ;). Dit heeft te maken met mijn huidige opleiding.
Ik heb echt geen idee wat ik van een hoge school moet verwachten.

Zo mijn lange weekend is begonnen. Yoepie

@ turkije-fan…gefeliciteerd!!
thuis…werk…nog 8 uur…werken…zucht. het was echt een gekkenhuis vandaag!! jeetje mineetje he!

Turkije-fan,gefeliciteerd en nu lekker toeren

@Turkije-fan. Ja, ook namens mij van harte, met het in 1x halen van je rijbewijs. Knap hoor!

@ Bloem: Zijn de banken morgen open dan? Of alleen het CC? Ik heb jaren terug zijdelings ook bij dè bank gewerkt, maar we waren met goede vrijdag altijd vrij.

Ik heb er nu niet zo opgelet of dat de banken morgen open zijn, omdat ik tegenwoordig alles via telebankieren doe.

Poeh zeg, nou dan heb je nog wat tegoed dan, als je morgen wel moet werken. Nou, geniet in ieder geval van de rust die je nu even hebt. :wink:

@turkije-fan…proficiat!! goed gedaan

@cristina…veel plezier…feest er maar lkkr oop los

@beppie…ohh lekker doner!! ik wil ook!!

moest eigelijk gaan trainen vandaag…maar mn half uurtje op de bank is wat langer geworden…
mamz komt kwart over 8 binnen van t werk en toen schrok ik wakker…
training al voor de helft voorbij…ben toenet maar even gaan zeggen dat ik in slaap gevallen was…
alweer erg lomp…heb het idee dat dat ook maar 1 iemand kan gebeuren.

Ik weet het al! Heb even op de website gekeken en zag dat de banken dicht zijn morgen.

Meisjes, nog een hele fijne avond verder. :wink: Voor straks alvast weltrusten.

al onze banken zijn dicht, maar de meeste mensen weten dat niet, daarom moet ik werken… ze verwachten echt zo veel telefoontjes, echt niet normaal… hopelijk valt het mee, maar goede vrijdag is de aller-, aller-, allerdrukste dag van het jaar voor ons… en het was al zo druk de laatste tijd… maar goed. ikke ga dus ook lekker slapen, moet morgen fris en fruitig zijn!

heb zojuist alles bijgelezen wat is er weer veel gepost zeg

@turkije-fan: gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs