@Beps, :biggrin:
@Cristina, ik zocht ff een goed plaatje voor iets van school…
@Sev, ja raar kind!
je kan een mailtje krijgen he, als er gereageerd wordt op je topic…heb verder geen idee waar het over gaat maar toch…wilde het ff vermelden…
Bloem dat vind ik juist zooo irri… Ik had dat laatst ingesteld… Zonder dat ik daar erg in had, mn hotmail volledig vol met meldingen… BLEhhh
:dansende banaan: ik ben terug uit school…!!
tis idd heerrlijk tuinb weer beppie;)
@cyn…wat wil je met een marmot…?
@mk…idd verrassen lijkt mij ook veel leuker!!
@sev…heeft t eten gesmaakt?
@cristina…ik doe SPW
tis heel erg maar de rest ben ik alweer kwijt…sorry…jullie zijn allemaal even belangrijk hoorz;)
We konden niet op internet. Ja, nu pas.
Maar ga nu naar m’n jarige zoon.
Prettige paasdagen allemaal.
Nog maar 23 dagen:wub: :wub: :wub:
@ beps…:biggrin: wie is er blond?? en @ fransijn, gefeliciteerd met je zoon!! hebben jouw ‘kids’ vakantie komende week??
@Filiz: heeft gesmaakt dank je, maar een turkse is nog beter ! ![]()
@ Filiz: Ooh, okee, ik vermoedde al zoiets in die richting. Bevalt heteen beetje? Hoeland moetje nog?
@ Fransijn: gefeliciteerd met je zoon. Maak er een leuke avond van. Tis lekker weer dus das mooi meegenomen.
@ Cyn: ik dacht dat je een echte wou. Misschien verjaardagscadeautje ofzoo…
Ik ben een filmpje aan het bewerken en het is echt saahaaaai!
@ Bloem: dat doen ze toch altijd automatisch tenzij jij je afmeldt? Ik heb me geprobeerd af te melden maar tis geloof ik niet helemaal gelukt, ik krijg nog steeds elke dag dertig mailtjes.
oke stelletje kletskousen!!!
Wat is hier gebeurd hebben jullie allemaal spraakwater in genomen of wat?
hahahahhaha
Ga proberen bij te lezen. Lekker weertje he enkel jammer van het windje
Oja, over dat rare topic… Die twee, Aileen en Missmariska reageren heel vaak vlak na elkaar, ook al in ‘Bruiloft in Mangavat’ ofzoo… daar praten ze ook slechts 2 minuten na elkaar. Denk wel dat het dezelfde zijn
Waarmee een mens zich dan al dan niet bezighoud, 2 personages… Mss kan Hans het nagaan…
@Jac: jaaaaaaaa ze zijn dan eindelijk op gang gekomen, enneuh…ben jij niet op weg naar Turkije ?
De wind is hier volledig weg en het begint echt héél erg warm te worden weer, zàààààlig !
Meiden, ik zal wel weer een muts zijn… maar ik vind dat we moeten stoppen over wat er wel of niet aan de hand is…
Zijn de “twee” er maar één dan geniet ze nu giga… is ze niet waard dan…
Is het niet zo, en zijn het aparte mensen wil ik met 1 van de 2 niets te maken hebben, zou voor mij een reden zijn me ver van dit forum te houden…
Ik vind het de energie niet waard…
helemaal mee eens Beps,geen aandacht meer aan schenken.
Sorry :crybaby: ik vond het gewoon zo raar, dubbel en wat nog meer en versta gewoon zo een dingen niet…
was niet speciaal voor jouw bedoelt hoor Sev,maar in het algemeen
I know, maar ik ben ermee begonnen, dus het spijt me dat ik er van begonnen ben…
Geen probleem, maar ik vond het gewoon onzinnig daar teveel aandacht aan besteden…
Goed, morgen goede vrijdag… Ik heb wel vrij, zou eigenlijk naar de kerk, maar heb een afspraak gemaakt om naar de sauna te gaan…ach dat begrijpt God ook, dus dan maar lekker ontspannen maar.
Pasen bij ons 3 diensten in de kerk(anders kunnen we alle gasten niet kwijt) ik ga wel een van de 3!! En verder ga ik dan dus mn verjaardag vieren
Wat gaan jullie doen???
Sev: dat maakt toch niet uit, het is gewoon raar en ik snap wat je bedoeld.
Maar goed gisteren was ik eventjes in Turkije. En over 25 daagjes zit ik er echt.
Ik heb net geteld nog 12 daagjes werken.
jippieeeeeeee :dansende banaan:
Goedenavond dames.
Ik ben weer helemaal bekomen van gister. Heb de hele dag in de hoek gestaan. :so: :drugged:
Nee hoor, lekker gewerkt, toen even op kraambezoek bij een collega. Thuis gekomen, had manneke het eten al klaar en nu ff tijd voor mezelf.
Ik moet trouwens ook gewoon morgen werken. De helft bij ons is wel vrij, maar we verwachten toch ook niet veel bezoekers/gasten morgen. Dus moet te doen zijn.
@ Fransijn: Gefeliciteerd met je zoon en nog een fijne avond.
Fijne avond nog allen. :biggrin: op naar deel 22.
Bep: lekker hoor een dagje sauna en natuurlijk begrijpt HIJ het.
Ik moet morgen nog werken tot half 4. En daarna weekend dan ga ik genieten van het hopelijk mooie weer.