Turkisch Tea Time Deel ......21

:ninja: :ninja: :ninja: ik weet van nx :ninja: :ninja: :ninja:

*** dansende banaan*** nog 15 uur werk en dan 72 uur weekend *** dansende banaan***

Jammer dat die dansende banaan van WW is :frowning: Is hier het meest gemiste smiley denk ik…

:dansende banaan: het zonnetje schijnt hier,heb mn stoeltje in de tuin gezet… Kussentje in de nek, en lekker onderuit… Kan geen zonnige bodylotion tegen op… al heb ik voorraad genoeg :hihi:

:dansende banaan: Vanavond 6 uurtjes werken en dan … weekend :dansende banaan::smile:

Is er dan geen koud briesje bij jullie ?

Niet in mn lekkere hoekje, beschut tussen huis/carpoort en schutting… Ohh heerlijk in mn hoekje gezeten… Nu maar eens aan de bammetjes en een kopje koffie. Laatste vanmorgen met Bloem gedronken…dusssss het mag wel weer

en ik wil een hangmat :dansende banaan:

Nou ik heb een hangmat stoel ongeveer… hihihi Heerlijk in de tuin Net een paar crackers met beleg genomen en heerlijk in het zonnetje gegeten dus…

jaloers

Ikke straks gaan wandelen met hondlief :smiley:

We laten ons verrassen.

:dansende banaan: ik nog 2½ uur werken en dan 4 dagen weekend, bij ons is goede vrijdag een feestdag dus vrij!!! :dansende banaan:

Meiden, lees dit topic eens !

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=6677

(staat ook helemaal vanonderen op deze pagina)

En dat Hans dan nog adviseert om HUN gesprek eventueel in Teatime verder te zetten ! :redface:

@MK: goede vrijdag een feestdag ? Bij ons enkel Pasen en Paasmaandag…

M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordaniƫ
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

@Sev, weet je wat ik zo vaag aan dat topic vind… Die Aileen zie je nooit, en nu heeft ze 14 minuten na die mariska gereageerd… Echt vaag, dus ik denk ook dat het dezelfde is…

En goede vrijdag is niet voor iedereen een feestdag hoor!! Ik moet gewoon werken!!

x

@Cyn: wel, dat vroeg ik me ook af, zoooo toevallig dat wanneer Missmariska een jaar later opnieuw reageert en Aileen er nooit meer op geweest is, dan plots op enkele minuten verschil reageert ! Vind het wel raar dat zij zich met zo een domme dingen bezig houd, wat bereikt er er mee ? Ze komt toch hier ook vaak reageren ?

Ik nog 1.5 uur werken en dan 4 dagen weekend heerlijk en het wordt mooi weer dus dat gaat wel goedkomen.Hoop dit weekend eindelijk de vakantie te boeken…

@ Turkije lover: volgens mij is Guus wel leuk live, hijs iig altijd heel gezellig =D. En dit weekend eindelijk vakantie boeken? Ik hoop het ook voor je!

@ Turkije-fan: hoe ging afrijden?

@ Filiz: wat voor opleiding doe je eigenlijk?

@ Miere: hmmm, lijkt me idd een heerlijk gevoel, opeens zoveel ā€˜lichter’

@ Cyn: waarom hebje een marmot nodig?

Ben net thuis, laatste examen voorlopig achter de rug!!! Nu een vierdaags weekend! Joeha!

@Cyn: Had gemist dat je een marmot zoekt… Ik weet er nog eentje… Maar of die een ander huisje zoekt…