In slaap gevallen in de zon buiten en mn truitje staat in mn armen gebrand ! Dus de zon bruint echt wel al ! ![]()
@jac…lkkr zo een paar onverwachten uurtjes vrij…!!
@sev…dus jij bent al lkkr gekleurd…alleen jmmr van de mouwen…maar dat zal wel bij kleuren;)
ik heb ook het huis gepoetst…samen met oma…
askim was nog ff online…
nog even een paar kleine dingen doen en dan ga ik ook lkkr de tuin in
@Filiz: daarom dat ik momenteel boven ben en een korter tshirtje zoek , en natuurlijk moest ik ook hier eens langs komen hihi :dansende banaan:
Leuk dat je askim online was ! en je oma heeft een hele lieve kleindochter ! Of jij hebt een lieve oma indien het in jouw huis was hihi
succes in de zon ! ZE KLEURT !!!
Net de boodschappen gedaan,tis hier echt druk in het centrum alle terrasjes vol.Zo nog even naar de kapper.
Sev,dus je begint al bij te kleuren en al een korter shirtje gevonden?
Filiz,dus je hebt weer gezellig met je askim gebabbeld lekker hoor zo voor het weekend.
We gaan om 16 uur dicht!!! :biggrin: :biggrin:
Meiden fijn weekend!!! En fijne paas!!!
X
Wou cyn je bent vrij het is 1 minuut over 4
hahaha
goedemiddag iedereen,
wat een lekker weer is het vandaag he!
alvast een prettig weekend allemaal!!!:biggrin:
tot 18.00 uur zucht zucht zucht … en morgen ook aan de gang het leven is niet eerlijk ![]()
maar ja daarentegen wel iedereen lekker naar Turkije boeken ![]()
Nu alleen ik nog hahaha :nod:
Prettig weekend allemaal !!! niet te veel eieren eten he :finger: :paranoid: :biggrin:
wel een heerlijk vooruitzicht een zonnig paasweekend !!!
[quote=“Cynthia, post:167, topic:28099”]
Goeiemorgen!!
@Miere, wat een heerlijk vooruitzicht!!! Wellicht een minimeeting daarzo!!! ![]()
Tuurlijk, Cyn gaan we daar afspreken, nog meer liefhebbers??
jaja dansende banaan ik leef nog!! met moeite…kan geen woord meer zeggen en kijk een beetje wazig voor me uit, maar ik heb het weer overleefd! wat een krankzinnigheid. we hebben het netjes gedaan, maar het was druk, drukker, drukst!! zucht…weekend!! 3 dagen vrij, 5 dagen werken, 1 dag vrij…slik…niet aan denken, een mooi weekend met mooi weer voor de boeg!
allemaal veel plezier dit komende weekend
@Miere: ik wil ook wel afspreken, ticket over ? ![]()
Hee allemaal, ikke ben ook weer thuis. Vannacht om kwart voor 6 thuisgekomen (bij vriend). De verjaardag was heel gezellig, we hebben gepokerd en ik heb 1 spel gewonnen!! Haha, speelde het voor het eerst. Daarna zijn we naar een strandje gegaan in het Kralingse bos en hebben we een kampvuur aangemaakt. Daar hebben we dus van half drie tot half 6 gezeten. Was heeeeeeel gezellig =D. Eindelijk weer na alle examenstress!
@ Turkije-fan: nog gefeliciteerd met je rijbewijs!!! Geweldig =D Hihi, tis bewezen dat meisjes beter auto-rijden, al mijn mannelijke vrienden zijn de eerste keer gezakt en al mijn vrouwelijke vrienden zijn tot nu toe allemaal in 1 keer geslaagd!!
@ Miere: Lekker geboekt, voelt zeker wel goed?
@ Sev: heerlijk toch, alvast wat bruinworden?
@ Von: je kan iig lekker met je hoofd in Turkije zijn al, tijdens je werk ![]()
@ alle mensen die tegelijk in Turkije zitten: Lijkt gezellig te gaan worden, veel plezier alvast he:D
Ik ga oooooook naar Toerkije, ik wil ooooooook in het lijstje ![]()
M.Irene: 10 april - Side ![]()
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
MarMiere011: 22 mei Ortakent!!! :finger:
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side!!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
Goedenavond allen.
Zo deze dag is al weer bijna om. Lekker tukje gedaan Bloem? :unibrow: Jij zal wel moe geweest zijn van al dat gewerk en gereis van de afgelopen week.
Ik weet al wat we gaan doen Bep. Wij gaan 1e paasdag met zijn 4ren( zwager en schoonzus)treinen naar de zwarte markt.
Tis wel erg rustig vanavond he? Iedereen zeker moe. ![]()
Nou, fijne avond nog en voor allen alvast een vrolijk pasen gewenst.![]()
Meiden ik ben weer thuis… de hele dag in mn nakie in het zonnetje gelopen, lekker nietsen en ontspannen…HEERLIJK en te kort
Ik heb vanmorgen het uitzendbureau gesproken, klikgesprekken begin mei, 21 mei starten dus…Morgen omboeken…gaan nu in augustus…zien wel wat er vrij is
Ik ga naar bed, tot morgen
goede avond dames…
ook ik ben weer thuis…heb lkkr bij een vriendin gegeten…gezellig bijgekletst en daarna nog naar het cafe…
alweer een dag voorbij…het gaat toch snel soms
slaap lkkr allemaal en tot morgen
Slaap lekker allemaal,ben bij vrienden geweest vanavond gezelig wat gedronken doen we meestal op de vrijdagavond.Toen ik thuis kwam nog even me vriend gebeld en lekker gebabbeld.En nu ga ik ook slapen.
Goeiemorgen allemaal !
Sev gaat voor de verandering eens gaan werken vandaag, vanavond terrasje doen, zal wss wel binnen zijn maar kom ![]()
@Beps: kleurtje opgedaan ? Ikke verbrand in decolleté en mn neus, zonnebril staat erin :disgust: najah…
@Allen: zo, jullie hebben allemaal een gezellig avondje gehad zie ik ?
AAN IEDEREEN EEN GEZELLIG PAASWEEKEND GEWENST MET VEEL EITJES ![]()
Ik ga nu ook naar mijn werk toe, voor vanavond geen plannen