Turkisch Tea Time Deel ......21

mogguh dames…

hier helaas nog geen zonnetje. Ikke ben idd om 6 uur in slaap gevallen, heb tussendoor ff mn peeceetje schoongemaakt (van binnen dan!) en ben daarna weer verder gaan slapen…resulaat…ik ben eens een keer 's ochtends wakker op mijn vrije dag!! hahahaa
10 uur…moet niet gekker worden! hahaha

ok… plannen?? JA! de stad in (2 meter lopen) ff kijken naar de dvd actie van de V&* en dan ff kijken op de markt, maar zo te zien is het weinig vandaag… dan vanmiddag de halve stad doorfietsen naar een meeting!! jaja, van die treinreis! info bijeenkomst, dus ik ben benieuwd. dan een beetje stofzuigen en puinruimen hiero…beetje netjes houden is wel zo ok, maak namelijk erg veel troep in korte tijd :biggrin:

owh ja, nog een beetje sociaal gedrag vertonen…
@ beps, kun je niet beter ff wachten met omboeken tot je handtekening ergens staat?? misschien ‘klickt’ het helemaal niet…?
maar aug is ook geweldig natuurlijk!! lekker druk en lekker warm enzo :wink: daarna helemaal fris en fruitig om weer naar school te gaan :biggrin:

uhm…de rest…werk ze! veel plezier vandaag en dit weekend enzo!

@ **MARION!! **Foto/foto/foto/foto/foto!!

M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
MarMiere011: 22 mei Ortakent!!!
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side!!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

Zo meiden, omgeboekt… 5 augustus 17 dgn klaar is Beppie en Hubs…

@Bloem: nee contact gehad, en beter zo… Dan is dat iig geen struikelblok meer, en… Ik mag geen werk weigeren meer… blijkt nu uit mn gegevens… Ook meteen het “probleem” met de vrienden van de ouders opgelost…

@Roanna: Ga je wel vertellen wat en waar en welke en wanneer en wat wel en niet enzo… komt goed

Zo naar de motorwinkel, nieuwe bandjes voor mn meisje… dame… Bikerin… ofzo :evil:
Tot straks

hallo allemaal
nou ik ga 22 mei naar kusadasi en verblijf in appartement rosy
wil je dit in de lijst zetten.erg bedankt alvast.
gr marcel

p.s vijne paasdagen

M.Irene: 10 april - Side :turkey:

CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent!!!
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - Gumbet!!
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side!!!
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side:wub:
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Bloem: 13 oktober - Nepal
Fransijn: 20 oktober-Side:redface:
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

@marcel…je staat erin :wink:

@beppie…augustus is ook lekker :smiley: nieuwe bandjes voor je motor en je kabn er weer lkkr tegen aan!!

@sev…werkze…

@bloem…heerlijk maar 2 meter van het centrum wonen!!

@turkije-lover…goed begin van het weekend:D lkkr met askim gekletst…

ikke ben er net uit…heerlijk geslapen. mamz doet me meteen de groetjes van askim…had ie gister avond nog gebeld…maar dat had ik dus gemist…jmmr…maja…hij heeft gezellig met mam 15 min aan de telefoon gehangen:so:

iedereen een fijne dag…het is weer heerlijk weer, dus moet lukkek:slywink:

xx

Goedemorgen allemaal,

Filiz,leuk dat je moeder en je vriend gebabbeld hebben,alleen jammer voor jouw dat je al lag te slapen.:disgust:

Beps,dus dat wordt lekker toeren van het weekend met je nieuwe bandjes lekker zonnetje erbij.

Bloem,veel plezier vanmiddag bij de meeting.Lekker he om zo dicht bij het centrum te wonen dat heb ik ook,2 minutjes lopen voor mij,maar soms is het niet zo goed voor de knip;)

iedereen een fijne dag gewenst

ik was bij een vriendin…anders had mam me wel wakker gemaakt…maar ach…we hebben net nog gebeld dus…:wink:

Oww dus je gaat ook lekker het weekend in.Bellen jullie vaak met elkaar?

@Bloem: veel plezier op de meeting. Lekker dat je zo dicht bij het centrum woont.
@Bep: verstandig dat je hebt omgeboekt, had het ook gedaan in jou geval.
@Marion: Mis je hier, gaat het wel goed???

Gisteren naar Tineke Schouten geweest. Was leuk, hebben een avond lekker gelachen.
Heb niet veel plannen voor het weekend, morgen gourmetten bij familie verder lekker niks doen.
Fijne Paasdagen!!!

Hoihoi,

@Toos: lachen hoor. Heerlijk he zo’n avondje lachen. Dat doet ieder mens goed.

@ Bep: goed hoor van je dat je hebt omgeboekt.
@Bloem: veel plezier met de meeting?

Eigenlijk weinig nieuws.
Net in het zonnetje gezeten, heerlijk!!!
Iedereen fijne paasdagen.

GRoetjes jac

@beps
Ik denk dat het idd verstandig is dat jullie hebben omgeboekt.
Weer naar Kusa zie ik, ook naar dezelfde accomodatie?
Iig 1 gelukje, die ‘gezellige’ vrienden van je ouders zijn jullie kwijt.

@toos
Heerlijk toch, lekker onbezorgd een avondje lachen.

Iedereen die van de zon geniet of heeft genoten, jullie hebben vast een heerlijk beschut plekje in de tuin. Als ik naar buiten kijk, dan zie ik kinderen spelen in kortje broeken, shirtjes en hemdjes. Als ik op de themometer kijk dan is het 11,8 graden. Ik heb nog gewoon mijn winterjas aan!?!?! Is trouwens ook de enige jas die nog dicht kan :redface: :so:

Morgenochtend op verjaardag bij mijn nichtje, 's middags naar mijn moeder en daar blijven we ook eten. Op 2e paasdag gaan we naar mijn tante naar de jonge geitjes en lammetjes kijken.

Heerlijk 4 dagen weekend!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goedenmiddag.

Zo, de boodschappen binnen en straks nog ff op visite dus ik dacht, laat ik maar ff langs komen nu.

@MK116: Het is hier ook wel een beetje raar weer. Een uur gelden scheen het zonnetje nog volop en nu ziet het eruit, alsof het wil gaan regenen. En echt warm vond ik het ook niet buiten, daarnet.

@Toos: Nou, heb je al 2 avonden plezier gehad en gelachen. Heerlijk is dat zo nu en dan even he? Ik kan ook zo genieten van dat mens als ze op tv is. Die heerlijke platte Utrechtse humor. Prachtig!

Ja, ik mis Marion ook best al een beetje. Raar is dat dan he, als iemand zich een paar dagen niet heeft laten zien, ga je je toch zorgen maken. Nou, hopenlijk komt ze gauw weer een keer en is er niets ernstigst aan de hand.

@Bep: Dus de kogel in door de kerk? Ben je toch nog verlost van die “rare” vrienden. Nou, dan neem ik toch een borrel met je vader en moeder en hun “vrienden”. :unibrow: :unibrow: Zie je het voor je? :unibrow: Maar jullie gaan, en dat is het belangrijkste. Alleen Bep… hoeveel weken van af nu nog???:biggrin: :biggrin:

Oke dan. Iedereen weer een hele fijne dag nog en een hele goede pasen gewenst.

Groetjes Roanna xxx;)

Het is aardig rustig he hier.
Iedereen zeker lekker genieten van het zonnetje.
Maar goed iedereen fijne paasdagen!!!

Hier helaas geen zon,net zelfs een paar regendruppeltjes:disgust:

Nou meiden, hebben wij weer… Gaan we ff toeren, doet hubbies scooter het weer niet…maar nu onderweg. Geen gereedschap, geen startkabels, afslaan en nooit meer starten… Ik naar de Ga**a kabels en gereedschap, door naar de motorzaak, is zn spanningsregellaar…:retard: :retard: :crybaby: :crybaby: STUK…kosten…250 EURI… nee ikke is niet blij… helemaal niet blij…

Onderdelen besteld, en ergens volgende week issie weer klaar, die K*Tscooter… GRRRRR
Ik lekker terug geploft, hij op de trein… hahahahaah

Zoooo dat is balen beps,dus hubbie zit nu lekker in de trein en jij bent al lekker thuis…of waren jullie nog niet zo ver van huis?

Och Bep toch! Sorry, maar terwijl ik het lees, schiet ik echt in de lach. Heb jij weer! Nou, wat zonde van dat geld, want daar kun je hèèèèl veel k*twijntjes van drinken. :unibrow: :smiley:

Nee, ff zonder gein. Wat een pech dan. Je ziet het weleens als jezelf op de weg rijd en dan ben je altijd blij, dat jij het niet bent. Maar je ziet maar! Kan iedereen gebeuren.

:slight_smile:

Zo meiden, ikke is ook weer terug.

ff voor de duidelijkheid, het was niet zo zeer een meeting, meer een info bijeenkomst. leuke info. wist alles al wel zo’n beetje, maar dan gaat het net wat meer leven enzo.

hier is het donker en dreigend. al heel de dag. wel met af en toe zon, maar mn winterjas is niet meeverhuisd, heb alleen een jasje…was toch behoorlijk koud op de fiets.
was ff kort het centrum in gegaan, niet echt winkelen maar 2 winkels bezocht…maar beter ook. heb 7 nieuwe animatie dvd’s gekocht. mocht eigenlijk niet van mezelf, maar ja…3 halen, 2 betalen…
en toen naar de kleertjes… een leuk ding gekocht (weet niet hoe je het noemt, maar tis geen blouse, tis geen truitje, tis een ding…uhm…nou ja) en een rok. hij is echt super mooi. rood met wit. alleen kwam er dus later achter… dat het zo’n kleur rood is, die niet bij ander rood past. moet echt precies hetzelfde zijn. heb wel iets erbij gevonden, maar ja… schoenen nog… nou ja. koop wel rooie sandaaltjes ofzo. de rok was zo leuk, die kon ik voor dat geld niet laten hangen.

maar ja, nu dus wel een heel stuk lichter, want al met al was alles toch best een aanslag op mn bankrekening…maar ja. mag wel een keertje, toch?? :biggrin:

ik denk dat marion heel druk is met de lammetjes enzo… pasen, gezin enz enz…hopelijk komt ze gauw een nieuwe foto plaatsten

@ beps… hihi, wat zul je gelachen hebben om die scooter. misschien neemt ie nu eens een keer een echte?? hahaha
@ filiz, ik had er altijd een hekel aan als mn vriendje en mn moeder gingen kletsen…brrr… en maar lachen en doen, ging altijd ten koste van mij, maar goed…

uhm…denk denk, geen sociaal gedrag vandaag. ikke ga lekker een fruitsappie maken, eten koken en lekker met dvd op de pc…mmmmm…

@Bloem: Klinkt leuk allemaal. Vooral dat rokje. Gaaf zeg!

Wij hebben hier thuis ook een hele disneyserie op video en al een paar op dvd. Enneh…tuurlijk mag je je eigen weleens verwennen. Je werkt er hard genoeg voor.:wink: Veel kijkplezier ermee.

Ga ook zo ff eten en dan ff op visite en kom later op de avond nog wel ff terug. Denk ik! :smirk:

Groetjes iedereen.

ik denk ook dat het dezelfde is. mariska heeft een zoontje. heeft ze dan niks anders te doen, dan 2 dezelfde personen te spelen?

@Bloem: Hij vind het niet voor te lachuu… Ik wel

@Roanna: Ach ja, K*Twijntjes… voor ons nog 17 weken… BLEHHH maar we gaan iig!!!

Net ffies snel klaar eten gemaakt(patat, fricandel, kipnuggets… jammie, geen zin hoor, na zo’n dag…)
Zo opruimen en cake bakken hapjes vast klaarmaken enzo…
Mss straks nog ffies…