Ikke ben er nog ffies…
Ben er nog steeds niet uit, met of niet met de motor… Het gaat vanmiddag waaien zeggen ze, en dan ben ik niet gelukkig… Anderzijds… Ohhhhh moeilijk, laat het maar ffies wachten…
@beppie: lastig he, nu is het nog mooi motorweer, maar ja die wind he…
@linda
Ik hoop dat je eerder vrij mag voor de extra training en best wel spannend of hij nog naar je toekomt en hoe het gesprek zal gaan.
ikke ben er weer, thuis geen internet, dus weer behelpen. gisteren was heerlijk, aan de gracht in utrecht! zalig. was erg gezellig en het is dus een done deal, we gaan samen op reis. ikke ga straks ff rustig alles bijlezen… hebben we nog geen nieuwe deel trouwens?? xxxx
@Roanna
Dat wordt genieten 19 mei, let je wel goed op de toetsenist ![]()
@Linda
Succes vanavond! Verwacht eigenlijk wel dat hij ff met je komt praten
@MK116
Al iets gehoord van de bloeduitslagen?
@Beps
Je moet wel gelukkig blijven … toch de auto dan maar?
@Marion: Gelukkig, jij denkt er net zo over. Moet wel een leuke hobby blijven, geen must worden dus
Ik ga met de auto
@Bloemmie: He gelukkig je bent er weer…begon mn vriendinnetje te missen hoor ![]()
Tot vanmiddag, op het werk…BLEHHHH
manlief na afgelopen zaterdag (personeelsfeest) geen stem meer…
alcohol maakt meer kapot dan je lief is…nou bij die van mij zijn stem dus… lekker rustig…
Nee hoor grapje, hij is altijd heel lief als hij gezopen heeft, is ie nog al eenkennig
hahaha
DAT IS GOED NIEUWS!!
Geen internet is minder, heeeeeeeeel irritant zelfs, bij ons ook hopeloos de laatste tijd. Heb jij ook van T*****i toevallig?
@Beps
Had je verwacht dat ik er anders over zou denken dan? Is geen pretje te rijden met harde wind.
Bloem: wanner ga je en waar ga je naar toe???
Meiden ik ga naar werk toe tot vanavond als baas niet lief tot ong 18.45 en baas wel lief is wordt het veel later
@ beps, ja wilde je al bijna sms-en, maar dacht, die snapt wel dat ik ff geen internet heb@
</p> @ marion, ik zou het niet weten, das ook het probleem… snap dr nix van en niemand kan me helpen :crybaby: </p></p> ben ik soms de enige die alles altijd terugleesd ofzo?? ga nie weer alles uitleggen hoor!! </p></p> @ turkije-fan, succes, sterkte en hele goede aanpak, eerst praten en dan pas roepen en tieren enzo! zet 'm op en we horen het wel als je ons nodig hebt</p></p> @ roanna, je gaat?? gaaaaaaafff ikke wil ook!! ‘helaas’ moet ik dan op vakantie, hahahaa, ga nu kijken of ik 9 juni kan naar eindhoven, naar het Philipsstadion…gaaf!! </p></p> @ marion…hoest met de lammetjes?? kun je alles nog een beetje bolwerken enzo?? hoe is het nu met J. en alle G** perikelen enzo? </p>
@ beps, ja wilde je al bijna sms-en, maar dacht, die snapt wel dat ik ff geen internet heb @ marion, ik zou het niet weten, das ook het probleem… snap dr nix van en niemand kan me helpen :crybaby: ben ik soms de enige die alles altijd terugleesd ofzo?? ga nie weer alles uitleggen hoor! @ turkije-fan, succes, sterkte en hele goede aanpak, eerst praten en dan pas roepen en tieren enzo! zet 'm op en we horen het wel als je ons nodig hebt @ roanna, je gaat?? gaaaaaaafff ikke wil ook!! ‘helaas’ moet ik dan op vakantie, hahahaa, ga nu kijken of ik 9 juni kan naar eindhoven, naar het Philipsstadion…gaaf!! @ marion…hoest met de lammetjes?? kun je alles nog een beetje bolwerken enzo?? hoe is het nu met J. en alle G** perikelen enzo?
sorry
Goeiemorgen!!
Weer zulk lekker weer!!! Jammer dat ik aan het werk moet… Vorig jaar zat ik gewoon in Istanbul nu:crybaby: :crybaby: Maar goed, nog maar ruim 4 weken… Gaat snellll!!!
Vandaag mams jarig > 50 alweer… haha ze vind het helemaal niks!! Vanavond uit eten met een groepje van 12 mensen… Gezellig!!!
Heb wel teruggelezen maar ben de helft alweer vergeten!! Sorry!!!
X
@Cyn: GEFELICITEERD!!! met moeders
zo ga effies teruglezen
Nou ik ben weer bij gelezen!!!
@Roanna WOW Blof leuk hoor!! Dat wordt genieten
@Bep kon niet terug lezen wat je keuze is geworden motor of ???
Of ik ben nog niet wakker kan ook natuurlijk.
Nou dames ik ga de zon in. Want over 2 weken dan ga ik naar turkije!!!
Dus nog even snel een ondergrond kweken.
Doei!!
Meiden, ben te werk, laatste week… Dus vanaf volgende week is ik weer koos werkeloos…(maar dat wist ik al zo´n beetje)
@Jac: De auto…lekker met Airco
@Bloem: Wij zijn van die debielen die ALLES bij willen houden denk ik zo maar eens…
Meld me straks
@Bloem
Kan het nu nog prima bijbenen met de lammetjes, het ergste krijgen we over 2 maanden, dan moeten er in ongeveer 8 weken tijd 400 dieren lammeren.
Met J. gaat het goed nu, wachten is nu op de afspraak in het Radboudziekenhuis, verwachten daar eind mei terecht te kunnen. Dus hopelijk is het einde verhaal bij de G**.
@Cyn
Proficiat met je mams en veel plezier vanavond.
PS: went vanzelf dat ze nu bij de club van 50 hoort ![]()
@ cyn, gefelicidingest met je mammie!! en eet smakelijk vanaaf…hoe gaat het met SB??