Turkisch Tea Time Deel ......21

Zo, ik ga slapen, morgen terug school :frowning: maar eerst nog Prison Break kijken !

@sev: voor straks weltrusten

Weltrusten sev

@turkije-lover: jammer he dat de lampjes gisteren hebben gewonnen

zeker jammer.

Ik ga ook proberen te slapen hoop dat t lukt.Weltrusten

@turkije-lover: weltrusten

Ik ga ook slapen tot morgen

meiden…sorry ik ga niet bijlezen mij te veel…
maar weten jullie dat we al bijna aan deel 22 zitten…??

ik hoop dat het goed gaat met iedereen…
mijn dag was gezellig…eerst gevoetbald…toen naar het 1e gekeken…gewerkt…vandaar naar een vriendin en ik ben net terug…
en tja…toen moest ik natuurlijk nog even hoi komen zeggen tegen mijn ww vriendinnetjes;)

slaap lkkr allemaal en tot morgen

Goedenmorgen…

@Turkije-lover: Suc6/sterkte met wat het ook is… Wijsheid enzo voor jullie

@Sev: Wanneer ga jij weer terug dan?? Wij zijn er vanaf de 5de(denk de 6de echt) tot en met de 21ste

@Bloemmie: Waar zijtegij??

@lle anderen: Wel genieten van het mooie weer vandaag, want morgen is het gedaan…

Zo naar het CWI, soort van controle of je je best met solliciteren wel doet
Vanmiddag werken, zit nog te twijfelen of ik op de motor zal gaan…

Hai allemaal,

Hebben jullie dit heerlijke weekend overleefd? Wat een weertje hè.
Zaterdag feestje van m’n moeder gehad, omdat ze 80 was geworden.
Gisteren de hele dag op de tennisbaan gezeten, vanwege de tenniscompetitie waar ik aan meedoe. Heerlijk, zo’n dag in de zon.

M’n kids zitten samen thuis. Morgen wordt m’n dochter geopereerd aan haar andere hand en vrijdag m’n zoon aan de knie, vanwege een kapotte meniscus en ingescheurde kruisbanden. Ze gaan die dingen inkorten.
Ze genieten nu nog wel van het mooie weer gelukkig.

Tsja en nu weer gewoon op school. Nou ja, je kunt niet alles hebben, toch?

Ik wens een ieder weer een keigoeie werkweek toe.

Nog maar 12 dagen.

Gewoon op de motor gaan, nu is het nog mooi weer …

@turkije lover
Sterkte met wat het ook is, we horen het wel als je het kwijt wilt.
Ik hoop dat je eruit komt.

Goedemorgen allen, daar ben ik weer na mijn slopende weekend, gewoon weer op kantoor…moet nog wel even bijlezen…nog nieuws onder de zon

@Besmile…ik hoop het voor je dat je naar turkije gaat in september…ik kan niet wachten

Goede morgen, en alweer een mooie dag vandaag!!!
Snel bijgelezen na een druk weekend … maar tis teveel

@Turkijelover
Hoop dat jullie er uit komen samen.

@Fransijn
Een hele ziekenboeg bij jullie. Je gaat het er vast druk mee krijgen.

Weer een hele goede mooie morgen op deze dag.

@Viva: Of er nog nieuws onder zon is? Ja, ik ga naar BLOF op 19 Mei. :biggrin: Staat een paar pagina’s terug, maar zover was je nog niet!!! Ha, ha, ha.

@Bep: Ik denk, dat Bloem d’r internet er weer uitlag het weekend, offffff ze was er vandoor met haar …Bloffer van vrijdagavond. :stuck_out_tongue: :unibrow: Ook leuk!

@Turkijelover: Van het moge zijn, sterkte ermee. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen.

Nu mensen, succes met alle waar jullie je vandaag weer mee bezig moeten houden.

:wink: Groetjes.

Goedemorgen allemaal, vanmidaag weer werken, de baas effe lief aankijken of ik om 17 uur weg mag en kan. Wil graag nog een keer extra training ivm de enschede marathon van zondag. Ik geloof alleen dat J. vanavond ook extra komt voor de test, die ik een maandje geleden al heb gehad. Ben benieuwd of hij dat nog effe naar me toekomt. Hij weet nu zeker dat ik het was en dat wist hij vorige week woensdag nog niet.

@Linda: Nou, wie weet? Gooi nog een keer je charmes in de strijd en als het dan niet lukt, weet je genoeg. En ach, dan even goede vrienden toch? In ieder geval succes vanavond :biggrin:. Zet 'm op!

Ik moet ook zo werken dus …:retard:

@roanna: blijf gewoon normaal doen dan effe gezellig kletsen want je weet wat cyn zegt alles kan stuk dus wie weet, nu is hij nog bezet, maar…

@Linda: Inderdaad… Maar…you never know. :wink:

Zo, weer een erbij! Zijn we al bijna? :stuck_out_tongue:

Doegi…zwaai, zwaai.

@roanna: nee we zijn er nog niet na deze post nog 41 te gaan.

Zo ik ben helemaal bijgelezen…
turkijelover: ik hoop dat alles goed komt
roanna: Gaaaaf naar Blof, ik ben er jaren geleden ooit eens geweest, wat een feest.

en voor de rest… geniet van het mooie weer, ik zit op kantoor achter de pc tot 3 uur bleeeeee…