gaan we deel 23 redden vandaag?? roanna en toos weten nu hoe het moet :unibrow:
@Bloem:Moet lukken vandaag. Wat hebben jullie toch dat Roanna en ik weten hoe t moet:retard: .
@Beps: Balen dat je eind van de week geen werk meer hebt.
@Cyn: Gefeliciteerd met moeders.
@Jac: Geniet van t zonnetje vandaag.
@Marion: Hoop dat jullie in het radbout verder komen met J.
Heb eigenlijk niet veel te melden. Vandaag telefoontje gehad dat de 1ste bezichtiging er aan komt voor t huis van mn vader. Hoop dat het wat wordt. Ga ook zo lekker in de zon zitten, even siesta houden. Moest vanmorgen vroeg beginnen, is niks voor mij. Ben helemaal van de leg:drugged:
helaas…kreeg net de bevestiging…mn jordanie reis van 19 mei gaat definitief niet door, kan iemand jordanie ff weghalen en daar gumbet van maken en mn trip van 2 juni ook uit de lijst halen…enneuhm! cyn!! ikke ga naar gumbet!! ik ga je ff pm,-en
:wacko: Buiten is het heerlijk, uit de wind in de zon…maar er staat een aardige bries hier.
Cyn: gefeliciteerd met je moeder 50 he Sara voor de deur zal ze leuk vinden.
Beps: heb je al wat nieuws gevonden??? Leve het internet…mijn dochter… heeft morgen haar 2e gesprek, gewoon gesolliciteerd via de mail …eindeloos toch.
Ja volgende deel redden we wel vandaag toch mensen:teeth:
jammer Bloem van Jordanië
@cyn
Gefeliciteerd met je moeder.
@marion
Nee, ik heb nog niets gehoord. Ik hoop dat dat zo blijft, want dan is de uitslag goed ![]()
@bloem
Jammer dat Jordanië niet door gaat, ik hoop dat het allemaal lukt met het omboeken van Turkije. Enne super dat je nu een reisgenoot hebt!!!
@toos
Ik hoop voor je dat deze verkoop wat sneller gaat dan jullie eigen huis.
@cyn…gefeliciteerd met je mamz…!!
@bloem…das super nieuws…!! ![]()
@turkije-lover…sterkte ermee…
@werk…werkze
@thuisblijvers…geniet lkkr van de zon!! tis heerlijk…
ik ben net terug van school…en ga nu ook lkkr de tuin in…
deel 22 moet toch wel te halen zijn vandaag…niet?
:biggrin:
CrazyMar: 26 april - Marmaris ![]()
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
Bloem ,ik heb je er uit gehaald.
Heb net zelf ook omgeboekt ga nu 26 mei 1 week i.p.v 15 mei voor 2.5 week.ja is nogal een verschil.Ben vandaag niet naar me werk gegaan voel me nog Kl*te,als het goed is komt me vriend of zal ik maar ex zeggen woensdag op msn en dan laat ik jullie ook wel weten hoe en wat.bedankt voor alle lieve reacties.
ohh ik heb trouwens nog goed nieuws…
ik heb dan wel verteld dat ik in de zomer naar turkije ga…maar mamz kom de laatste week bij ons op bezoek…:Dik ben in die week ook jarig dus das helemaal leuk…
ennnn…een vriendin komt een weekje met haar vriend…
vind het super…zo zit ik niet de hele dag alleen…en leert askim mijn vrienden ook eens kennen…![]()
ik kijk er echt naar uit
xx
@Toos
Klinkt bekend, ben 's morgens ook niet op mijn best. Net een oude motor … moet eerst ff warmdraaien. Voordeel is wel dat je nu nog van de zon kan genieten … veel plezier!
Hoop dat jullie snel een koper vinden voor het huis van je vader. Moeten jullie dat hele eind op en neer voor bezichtiging of regelt de makelaar dit?
Wat betreft J., heb hele positieve verhalen gehoord over het Radboud dus heb er een heel goed gevoel over.
@Bloem
Jammer dat Jordanië niet doorgaat want je had er zoveel zin in. Maar wat in het vat zit … .
CrazyMar: 26 april - Marmaris Fransijn: 28 april - SideMizz-Styloow: 29 april - FuerteventuraJac: 1 mei - TurgutreisFiliz: 11 mei - SideCynthia: 18 Mei - Gumbet Bloem: 19 mei- GumbetDettje: 19 mei - KusadaşıLinda: 21 mei - Center Parcs, De KempervennenCrazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)Marcel: 22 mei- KusadasiMarMiere011: 22 mei OrtakentFiliz: 25 mei - CP ook kempervennenTurkije lover : - 26 mei kusadasi Cristina: 5 juni - Eindexamenreis SideDiamond: 6 juni - AlanyaCynthia: 7 juni - Spanje+PortugalJacqueline: 10 juni - KusadasiToos: 22 juni - TurgutreisRoanna: 26 juni - KusadasiCrazymar: 30 juni - MarmarisFiliz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)MK: 12 juli - uitgerekendFransijn: 21 juli - SideSevgilim: 25 juli - Kusadasi Vivaturkije: 3 augustus - AlanyaBeppie: 5 Augustus - KusadasiLinda: 24 augustus - KretaMiz-Styloow: 25 augustus - SideJacqueline: 29 augustus - AlanyaBloem: 1 september - Op halve wereldreisDiamond: 4 september - KusadasiCynthia: 23 September - GumbetFransijn: 20 oktober-SideTurkije-Fan: 25 december - verlovenNur: 4 juli 2008 - TROUWEN
Dat is zeker leuk filiz,ook dat je vriend je vrienden dan leert kennen.
Heb je de uitslag van de arts al?
CrazyMar: 26 april - Marmaris ![]()
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side (8weken naar askim)
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: 25 december - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
he shit…lukt em niet om aan te passen…ga zo eens bellen om om te boeken…wat een gedoe!!
@turkije lover…nee ze hebben nog niet gebeld…dus ik denk dat ik dat zo maar eens ga doen…tis tenslotte al half 2 geweest…
pff…afspraken!!
Bloem,zeker jammer dat Jordanie niet doorgaat,maar je hebt al een alternatief toch ?
ik heb al 2 geboortes moeten missen…maar ik weet zeker dat ik deze mee ga maken:D
turkije-lover: jeetje dat is balen zeg, ik leef met je mee…is niet leuk…
da was nou ook weer niet de bedoeling!!