Op 1 Juni spelen ze vlak bij mijn huis… Ik kan het letterlijk verstaan in mijn bed dan… :drugged:
Goeie middag meiden !
Sorry maar ikke hééél ego zijn, de warmte zit IN mij, het was véééél te druk op het werk en voel me half dood :drugged:
@Besmile: bedankt voor de website, ziet er heel tof uit
@allen: love ya all en een dikke kus van sev !
onder de douche
uhm…dames?? is er vandaag niet iemand jarig??? ikke kan niet zoeken naar het lijstje maar er staat me iets bij van 14-4…wie o wie?
Zal even zoeken naar het lijstje
gevonden op blz 66 dus een eindje terug.
Bloem de 14de had je goed onthouden alleen een maandje te vroeg
**14/05 Besmile
**20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
@Bloemmie: Ohhh ik baal dat ik niet mee mocht (hihi) want als het weer zo’n toetsenist is… OHHHHH OHHHHHHHHHHHHHHH ik ga oppassen met weglopen :hihi:
@ beps…:unibrow: en mbt het lijstje…mooi! hoef ik een hele maand nergens aan te denken, hihihi…
Feeling hot hot hot …
ja cker. luchtsysteem werkt hier nog steeds niet, terwijl het zomers wel een diepvrieskist lijkt, zitten we nu met 26 graad te werken :retard:
jakkie ! Alhoewel, heb me voorgenomen deze winter om NOOIT meer te klagen dat ik te warm zou hebben ! (maar ja, dat zeg ik dan wanneer het heet is in de zomer dat ik nooit meer zou klagen als ik koud heb :D)
Ik heb bijna de hele middag in de tuin gezeten en volgens mij ben ik zonder dat ik er erg in had, toch al een beetje verbrand. :hihi: Moet ik toch maar mee uitkijken. Maar het was wel lekker warm ja. ![]()
Zo, nu even een ijsje! Jullie ook?
KOm hier met dat ijs Roanna !
Vinden jullie ook niet dat je van deze zon gemakkelijk verbrand ? Iedere dag ben ik beetje roder (en daarna bruin !)
Ik kom eraaaaaaaaaaaaaaannnnn. ![]()
Ik heb lekker ook al een ijsje gehad!!! En ik verbrand lekker vrijwel niet!!!
x
Ow, maar bij mij is dat morgen ook bruin. :nod:
Ik ga ff eten. Zal ff zeggen wat. Uhhhh heel culinair:
Gekookte krieltjes
Rode rol met appeltjes uit het diepvriespak.
Ik kipfiletje en manneke gehaktbal met uien ( stinken dus)
En als toetjeeeeeeeeeeeeeeeee… ja ja daar is die weer…
vanille/chocoladevla.
Dames die zo van het werk komen, wel thuis en allemaal nog een fijne avond. :o
@ Sev: je hebt gelijk. Ik merk het ook en inderdaad, iedere dag even in de zon, daarna eventjes rood en 's avonds of volgende dag weer lekker een stukje bruiner!!
Ik ben er ook weer :). Lekker weertje vandaag
@marion…wat goed van J en zn team…!!
@bloem…gezellige avond voor jou dus…
superzzz…
niet veel tijd…dus de rest…SORRY denk wel aan jullie!!
de mis was echt heel mooi…was een gospelkoor…jeetje wat konden die mensen zingen!!
dadelijk het feest…tussen door ook nog gedanst…dus nu aan douche toe…en moet nog een meisje van school bellen…
help
jajaja thuis eens een keertje internet. snap dr echt nix van, de ene keer niet, dan weer wel, niet niet…na een tijdje weer wel…? nou ja… vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan.
ikke ga naar mn ouders, ff de was doen en eten en socializen. allicht bij hen dvd’s kijken en dan morgen mn nieuwe reisgenoot meeten, heb er wel zin in, op een terasje aan de gracht in utrecht! hahahaa…kom maar op met die zon…
ik vind het alleen nooit zo prettig om in de zon te zitten, als ik niet in bikini lig. dan ga ik zo zweten en gloeien enzo…moet de rest van de dag nog verder enzo… ga echt alleen zonnen als ik daarna een duik en een douche kan nemen, maar goed…
lang leve de summer-glow bodymilk, he? ![]()
allemaal een fijne avond en prettig weekend verder.
tot later
kusssss
Whooeoeoe mijn bikini streep is weer te zien. Het was/ is nog steeds zalig weer. Hier staat nog steedw 30.0.
@roanna: heb hele dag gewerkt heb je nog ijsje over?
Hoop idd dat twente wint vanavond