Turkisch Tea Time Deel ......21

ik graag ook een ijsje hmmmmmm lekker.
Nou heb heeeeel slacht geslapen de buren hadden en of ander reunie in de tuin. Werd er gek van, maar goed morgen maar weer meer slapen.
Ik ahd eigenlijk gedacht dat we al weer en deel verder waren, maar helaas is dit nog niethetgeval maar het schiet wel op he
Nou morgen iedereen weer een zonnige dag toegewenst.
Ik ga 's morgen om 7 uur 30 weer slapen en hopelijk wordt ik nu pas rond een uur of 3 wakker.
Nu was het 11 uur al:(
Maar goed ik ga zo heerlijk voor de buis.
Ik hoorde trouwens dat de relatie tussen kate en prins william ook over was.
Ik hou me er niet mee bezig maar goed.

dat hoop ik ook Linda

@turkije-lover: kan ik me voorstellen

Ik ga er vandoor naar de verjaardag,misschien nog wel even buiten zitten daar.Linda heel veel succes he.

Fijne avond allemaal

@turkije-lover: dank je veel plezier ik ga ook naar de verjaardag toe

Linda, veel plezier vanavond, maar geniet eerst even nog van je ijsje die ik je net aangereikt heb. :lol:

Oh sorry jac. Dat is wel een heel koud ijsvisje. :biggrin: :crybaby: Heb iets verkeerds gedaan, maar ga het ff goed maken. Let op!

Even serieus. Hebben jullie net gezien van dat busongeluk in Turkije? Een bus met kinderen is verongelukt op de weg van Izmir naar Cappadocie. Er zijn tot nu toe al 33 doden. Verschrikkelijk zeg!

@ roanne zaghet net op tv. Afschruwelijk om te zien.

jeej echt ? Turkse kindjes allemaal ?

Zowiezo 15 kinderen. Het was daarnet ook nog even op het gewone journaal en daar zeiden ze dat er 32 doden zijn.

men zegt dat de bus ook overvol zat.

owh jeetje…heb ik nix van gezien of gehoord…dat soort ongelukken zijn nooit goed…bbrrrr…

owh ja, en truste voor nu! ikke ga lekker slapen…toch wel vermoeiend zo’n dagje weer…

Môge…

Heerlijk tot 23 uur buiten gezeten, vuurkorfje aan wijntje erbij zallliiggg…

@De bus met kids hoorde ik ook gister, verschrikkelijk…

En toen wist ik het al niet meer
Straks na de gebruikelijke zondagsstart maar eens ffies lekker op de bike stappen en een stukje toeren…
Laterzzz

Goeiemorgeuuuuh !

@Beps: succes met toeren !

Wij gaan vanmiddag wandelen en tussenstop maken op een terrasje hier om een ijscoupe te gaan eten ! ! :smiley:

Goedemorgen vroege vogels.

Man de hele dag (tot 15.00 uur) weer de boer op dus, weer het rijk voor mezelf. Mijn plannen zijn om zo eerst even de vloeren hier dweilen en dan gaat deze dame lekker de tuin in, het zondagskrantje lezen.

En wie weet, stap ik ook nog wel even op mijn vorig nieuwe gekochte bike om ff in mijn eentje ergens naar toe te toeren.

Jullie ook allemaal een hele mooie dag gewenst en geniet van deze toch voor de tijd van het jaar unieke, warme zonnige dag. :wink:

En nu kon ik dus echt wel een hangmat gebruiken :angry:

ik ga weer bakken in de zon. hii

Goedemorgen allemaal