Roanna,heb ook even op de site gespiekt:ninja: ,ziet er zeker goed uit AD,krijg gelijk zin om op vakantie te gaan,maar ik moet nog 4.5 week wachten.Gelukkig schijnt hier nu ook de zon dus dat vakantie gevoel zit wel goed.
Ja de competitie is nu zeker spannend,eigenlijk hadden ze de laatste 3 wedstrijden nu tegelijk moeten laten spelen,omdat het zo spannend is,nu heb je toch een beetje competitie vervalsing vind ik.
@Roanna, voor 26 Juni kan ik het nog niet zien… Wel voor 01/05 ook een dinsdag… Op die datum vliegt de Martinair om 06.00 al!! Terugreis kan ik niet zien… Kan ik volgende week denk ik wel zien!!
Help me maar ff onthouden kan het altijd proberen!!
@Besmile, tijden kunnen ten alle tijde veranderen he!! En wat betreft Vitesse-Az>> Az heeft donderdag een klap gehad, en zijn ook niet in een supervorm… Dus wie weet :biggrin:
uhmmm…?? Hallo?? gewoon 10 pagina’s bijgeluld jullie!! Nou da ga ik dus ff niet lezen, want ik ben in een pestbui!! klote internet, klote treinen. Ik denk ik ga lekker op tijd naar mn werk, kan ik daar internetten, rijden er geen treinen ivm het onschadelijk maken van een WO 2 bom…uhm?? 3 kwartier in zo’n vieze warme stinkbus…grrrr…maar goed. Blof was zoooooooooo gaaf. wat zijn die goed live!! voorprogramma was 3x ruk en duurde gewoon 1 uur!! maar blof was echt vet gaaf. het was ook wel redelijk gezellig. waren allebei alleen heel erg moe, maar blof maakte veel goed…
Een goede morgen op deze mooie dag!
Zalig zeg dat je 's morgens in alle vroegte in een t-shirt het voetbalveld op kan. Nog gewonnen ook met 7-4, dus een goed begin van deze dag. Vorige week ook al gewonnen met 4-1 dus onze mannekes gaan goed momenteel :dope:
@Turkijelover
Tuurlijk heb ik je gezien !!!
J. heeft zeker genoten, kan ook niet anders als je cluppie wint.
@Sev
Vet probleem voor mij dan want ik BEN de mams en de paps slaapt meestal al binnen het uur. Blijf ik over om kind in het oog te houden :paranoid:
@MK: Leuk die foto. Precies dat sjouwt die man iedere dag mee. Deed hij wel met een steekwagentje, maar toch. Het schilderijtje stelde niks voor, maar vond het geweldig dat hij er moeite voor had gedaan. Toen hij het gaf stond hij met tranen in zn ogen omdat we weggingen. Ik hoop echt dat hij er nog is. @Bloem: Jammer zo’n begin van de dag. Geniet nog maar na van BLOF.
De uitslag wordt naar de verloskundige gestuurd en als het niet goed is, dan worden zij gebeld en ik uiteraard ook.
Ik weet niet hoelang het gaat duren, zal iig wel een paar dagen duren voordat ze het bloed onderzocht hebben.
Ik hoop dat ik niets hoor, want dan is de uitslag goed.
doe ik idd!! al die heerlijke muziek van hen!! het was live zo vet gaaf!! Ik ga echt nog eens kijken of ik er nog eens bij kan zijn… enneuhm…@ beps, je hebt wat gemist! je had het super gevonden! (en wat is dat toch met die toetsenisten?? :unibrow:)