Turkisch Tea Time Deel ......21

Roanna,heb ook even op de site gespiekt:ninja: ,ziet er zeker goed uit AD,krijg gelijk zin om op vakantie te gaan,maar ik moet nog 4.5 week wachten.Gelukkig schijnt hier nu ook de zon dus dat vakantie gevoel zit wel goed.

Ja de competitie is nu zeker spannend,eigenlijk hadden ze de laatste 3 wedstrijden nu tegelijk moeten laten spelen,omdat het zo spannend is,nu heb je toch een beetje competitie vervalsing vind ik.

Marion,je zoontje gister ook genoten?

@Roanna, voor 26 Juni kan ik het nog niet zien… Wel voor 01/05 ook een dinsdag… Op die datum vliegt de Martinair om 06.00 al!! Terugreis kan ik niet zien… Kan ik volgende week denk ik wel zien!!

Help me maar ff onthouden kan het altijd proberen!!

x

goede morgen op deze prachtige dag…
beter weer kan je niet hebben om te trouwen denk ik…
gister was zeeeer geslaagd…!!

@sev…werkze…

@roanna…heerlijk is dat idd…lkkr tijd voor jezelf en niemand die je in de werg loopt.

@cyn…goed verwent door mamz dus…!! veel plezier met de nieuwe aanwinsten

@beppe…wat leuk dat je zo een gezellige avond hebt gehad…ben je ook kampioen geworden…?

@bloem…ik ben ook benieuwd…!!!

zo ik ga even douche en dan naar de kerk…maar mn hoofdje zegt dat ik beter in bed had kunnen blijven… :retard:

@ sevgilim ik heb het bij de hema gedaan en hema zit ook in belgie. www.hema.be.

Ahahah vitesse arnhem ( my home city) die mag wel gelijk spelen tegen Az. Maar dat zie ik niet gebeuren.

een vraag je kent iemand Hydros Beach Resort??? Ik weet dat het alleen bij de Oad te boeken is. Kan er verder niet zoveel over vinden.

@Cynthia: Oh super… bedankt alvast, al weet ik wel dat het onder voorbehoud is. Maar als het al die tijd zou zijn, superrrrrrrrrrrrrrrr. Hope so!

@Bep: Heerlijk zo een avondje weg en dan vanaaf weer een gezellige avond. Toe maar!!! :biggrin: Lekker toch? Geniet er maar van. :wink:

@Filiz: Jij ook een hele mooie dag vandaag gewenst en veel plezier.

Besmile,dan woon ik niet ver van je vandaan :slywink: .Leuk die tas zag ze op de site van de hema zien er idd leuk uit.

@ turkije lover Weer iemand uit het ooooooooooosten / midden oosten gezellig.

Als ik voor 22 sept dan ga boeken, dan heb ik relaxe vliegtijden. whoeoeo

@Besmile, tijden kunnen ten alle tijde veranderen he!! En wat betreft Vitesse-Az>> Az heeft donderdag een klap gehad, en zijn ook niet in een supervorm… Dus wie weet :biggrin:

@Roanna, your welcome!!

x

jajaaj als ze winnen dan zijn er hier vele dansende bananen. Maar neee Az zal wel weer lucky hebben.

Betreft de tijden, dat snap ik. Stel ik boek dan kan ik kiezen uit 5 vroege vluchttijden en 2 middentijden. En dat is voor terug ook.

Besmile,wij noemen het niet het oosten,maar gewoon het midden van Gelderland :wink:

@turkije lover: Ik woon in Apeldoorn en ik zeg meestal dat we uit het midden-oosten komen.

Nou, ik ga ff lekker buiten zitten de krant verder lezen.

Laterzzzzzzzzzzzzzzz. :wink:

uhmmm…?? Hallo?? gewoon 10 pagina’s bijgeluld jullie!! Nou da ga ik dus ff niet lezen, want ik ben in een pestbui!! klote internet, klote treinen. Ik denk ik ga lekker op tijd naar mn werk, kan ik daar internetten, rijden er geen treinen ivm het onschadelijk maken van een WO 2 bom…uhm?? 3 kwartier in zo’n vieze warme stinkbus…grrrr…maar goed. Blof was zoooooooooo gaaf. wat zijn die goed live!! voorprogramma was 3x ruk en duurde gewoon 1 uur!! maar blof was echt vet gaaf. het was ook wel redelijk gezellig. waren allebei alleen heel erg moe, maar blof maakte veel goed…

Een goede morgen op deze mooie dag!
Zalig zeg dat je 's morgens in alle vroegte in een t-shirt het voetbalveld op kan. Nog gewonnen ook met 7-4, dus een goed begin van deze dag. Vorige week ook al gewonnen met 4-1 dus onze mannekes gaan goed momenteel :dope:

@Turkijelover
Tuurlijk heb ik je gezien :smiley: !!!
J. heeft zeker genoten, kan ook niet anders als je cluppie wint.

@Sev
Vet probleem voor mij dan want ik BEN de mams en de paps slaapt meestal al binnen het uur. Blijf ik over om kind in het oog te houden :paranoid:

@Beps
Gezellig BBQ-en … geniet ervan :thumbsup:

@Cyn
Weet je wie je de volgende keer weer mee moet nemen als je gaat shoppen, die lieve mams van je :wink:

@Roanna
Ben jij ff goed bezig geweest zo vroeg op de morgen. En nu genieten van de zon :drugged:

Marion,dus jij bent de dag goed begonnen,de jongens gewonnen gaat de goede kant op dus en dan heerlijk in de zon.

Bloem,voor jouw een minder goed begin van de dag en dat na zo’n geweldige avond,hoop dat het straks weer beter wordt voor.

Roanna,jullie wonen net meer iets meer richting het oosten denk dat wij net op de grens liggen.

Mk,leuke foto,dat sjouwt die man dus iedere dan met zich mee.

Net even heerlijk in de zon gezeten,maar nu ff binnen om af te koelen

@MK: Leuk die foto. Precies dat sjouwt die man iedere dag mee. Deed hij wel met een steekwagentje, maar toch. Het schilderijtje stelde niks voor, maar vond het geweldig dat hij er moeite voor had gedaan. Toen hij het gaf stond hij met tranen in zn ogen omdat we weggingen. Ik hoop echt dat hij er nog is.
@Bloem: Jammer zo’n begin van de dag. Geniet nog maar na van BLOF.

De uitslag wordt naar de verloskundige gestuurd en als het niet goed is, dan worden zij gebeld en ik uiteraard ook.
Ik weet niet hoelang het gaat duren, zal iig wel een paar dagen duren voordat ze het bloed onderzocht hebben.
Ik hoop dat ik niets hoor, want dan is de uitslag goed.

doe ik idd!! al die heerlijke muziek van hen!! het was live zo vet gaaf!! Ik ga echt nog eens kijken of ik er nog eens bij kan zijn… enneuhm…@ beps, je hebt wat gemist! je had het super gevonden! (en wat is dat toch met die toetsenisten?? :unibrow:)

@ roanna…op 19 mei spelen ze bij jou in de buurt!! ikke ga dan net op vakantie, anders zou ik zo weer gaan!!