Turkisch Tea Time Deel ......21

Die schoenmaker van Ad was altijd zo vriendelijk.

@Besmile: leuk cadeau wat je hebt gekregen.
@Marion: Neem altijd wat bladen mee voor in het vliegtuig, maar val altijd in slaap. Maaaaaaaarrr blijf ze meenemen, voor het geval dat.

whoeooeoe heel misschien midden september voor 12 dagen naar de Turkse Riviera.

@Besmile:Hoop het voor je hoor

@Linda: Ja klopt wat Marion zegt. Het is zo te lezen, voor hem ook nog maar een prille liefde, dus hou het een beetje in de gaten, zou ik zeggen Je weet maar noot!:wink:

Zou Bep vanavond nog een paar strike’s gegooid hebben? :unibrow:

En hoe zal Bloem het hebben bij Blof? Wij gaan bijna zeker weten, ook op 19 mei hier bij ons in de hal naar Blof. Dit weekend hoor ik of het voor mij ook doorgaat.

Oke dames, ik ga er maar eens een eind aan breien, anders hebben ze morgen weer zoveeeeeeeeeel bij te lezen. :unibrow: Zo vermoeiend… dan!

Weltrusten allemaal en tot morgen. :wink:

@Besmile
Hoe ziet je tas eruit?

@Toos
Kan nog niet slapen in het vliegtuig al had ik het graag, nog steeds mijn slaapstand niet gevonden zeg maar.

Ik ga er ook mee stoppen voor vanavond.
Welterusten, sweet dreams.

Welterusten meiden!

Weltrusten allemaal!

@ marion een schoudertas met zelf ontworpen foto a la turkije

Leuk idee Besmile

Zo weer terug uit Amsterdam en gedaan wat we moesten doen,3 punten gepakt.Nu hopen dat Twenthe morgen ook een goede dag heeft en zijn plicht doet:biggrin: dan zijn we helemaal gelukkif ;).

Marion,me armen doen zeer heb je het gezien,heb me rot gezwaaid :tongue:

ik ga ook me bedje op zoeken slaap lekker allemaal

Goeiemorgen !

Ikke eerste zie ik.

@Besmile: leuk zelf een tas ontwerpen, jullie Nlders kunnen altijd leukere dingen dan wij hier in belgië… :frowning:

@Marion: zorgen dat mams en paps naast je zitten, die slapen recht of slapen niet in het vliegtuig en dan ga jij aan het raampje zitten met je rug tegen het raam en je beentjes ergens langs de andere kant uit :smiley:

Ikke ga werken ! Slaapze meiden !

even snel bijgelezen, douchen omkleden en opmaken voor weer een drukke dag…

doei

Goedemorgen allen,

Weer een heerlijke zonnige dag als ik zo naar buiten kijk.Zometeen eerst ff het huis doen,en vanmiddag ff naar t dorp,had gister al een leuk shirtje gezien ff kijken of het ook wat is.
Vanaaf een verjaardag.

Sev,jammer dat dat bij jullie niet kan,misschien kan je het proberen via de site van de h*ma.Werk ze vandaag

Bloem,hoe was Blof ? en de afterparty :stuck_out_tongue:

Goedenmorgen dames van het goede leven…

Ik heb een lekkere avond gehad. Eerst gewoon gewonnen. IK ik kan niet eens een bal gooien, maar gister de ene strike na de ander spare, of andersom…hihi…Beps op dreef
Daarna gezellig gekletst met iedereen, wat gedronken lekkere hapjes ed.

Plan met een stel ontstaan om vanaaf hier lekker een BBQ-tje te doen. Nou heerlijk. Net de boodschappen gedaan, zo nog ffies naar de turk voor tomaten, komkommer en feta voor de tomatensla… Jaaa ik heb er zin in

@Toos en Roanna: Gezellig eind Sept AD, wie weet krijg ik hubs ook zo gek…

@Linda: Lekker genieten van het mooie weer hoor

@Besmile: Klinkt kikken dat tasje…die tas…

Ben het weer kwijt(Goedenmorgen Sev, Viva)

Bloem: VERTELLLLLLL

Goeiemorgen!!!

Ik was gister lekker vrij, en heerlijk geshopt! 3 cd’s, 2 ringen, een nieuwe tas… Allemaal gekregen van mijn lieve mams haha…

@Turkije-Lover, niet alleen twente moet winnen… Ook vitesse moet zijn best gaan doen!!! En dan worden we heel misschien toch nog wel kampioen!!!

@Bloem, hoe was het???

Verder vandaag werken, morgen lekker thuis… Mams is maandag jarig dus misschien komt er morgen wel visite, geen idee eigenlijk… Maandag werken, en daarna uit eten met een groep bij de WOK!!

Heb trouwens net stiekum even gekeken hoelaat de Martinair op 04/05 naar Bodrum vliegt. Ik ga precies 2 weken later, en meestal klopt dat wel!! Nou die vlucht gaat dus om **17.30… **DAT HAAT IK ZOOO!!! En terug wel weer om 22.45… Duim voor me dat het veranderd please!!

@Roanna, je PM>> Super zeg!! Helaas boeken wij dat niet!!!

X

Cynthia,Lekker verwend door je mams,altijd leuk.Ja ik weet het dat vitesse ook hun best moeten gaan doen,dus duimen maar.

Ik denk dat Twente wel wint… Vitesse weet ik niet zeker… Maar gelijkspel is ook goed hoor!!! :biggrin:

Goedemorgen allen op deze mooie dag. Vrolijk, vrolijk :thumbsup: :thumbsup:

Manneke tot 15.00 uur naar de boer, dus heb heerlijk het ruim voor me alleen en dan kan ik zooooo lekker opschieten met alles. Ik heb heb al zoveel gedaan vanmorgen, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.:unibrow:
(Kleurtje in het haar gedaan, enzo) :stuck_out_tongue:

@Cynthia: Ja he? Hij heeft er ook heel veel zin in. Je kunt er inderdaad niet zomaar boeken, omdat het een op zich zelfstaand bedrijf is. Er werken daar zo’n 50 mensen. Als je zin en tijd hebt, moet je maar eens op hun site kijken.

Kun jij dan de vertrektijden al zien van Martinair? Als dat zo is, zou je voor even (als je er tijd voor hebt hoor) ook kunnen kijken dan? Vertrek 26 Juni, Izmir? Please…???

@Toos&Bep: Zou nie gek zijn he, zo even in het najaar naar AD? :smiley:

@Voetballiefhebbers:Ik volg het voetbal ook een beetje en vind het dit keer wel errug spannend.