o ja lief. Ik laat ook altijd mijn schoenen poetsen bij hem en eventjes een praatje maken. Lieve man
Ben sowieso benieuwd wie er allemaal nog gaan zijn.
Maar ik hou je op de hoogte hoor.
Trouwens ik ben nu een boek aan het lezen de bastaard van istanbul
Kan ik aan raden om die te lezen!!!
@Jac: Rustige nacht of wacht of hoe ze dat ook zeggen. Werkse.
@Toos: Dat heb ik nu ook. Ik heb al jaren een puzzelboekje in mijn handbagage en ik kom er maar niet toe om het vol te krijgen. Geen tijd voor of geen zin aan, zelfs niet in de vakantie. Veel te druk met andere dingen
@Roanna: Ik sjouw altijd kilo’s aan boeken mee en ik lees over het algemeen geen letter. Net als jij andere dingen te doen. Mensen kijken, cocktailtje erbij
gefeliciteerd Linda.
Wij hebben morgen ook n verjaardag, vriend van dochter is donderdag jarig maar viert het morgen. Maar kunnen zondag wel lekker van t zonnetje genieten
@Toos: Nou Toos, ik hou helemaal niet meer van lezen, ook mede denk ik wel, omdat ik me niet meer kan concentreren na mijn geval, zal ik maar zeggen.
Maar dat andere wat jij zei… ja zekers :biggrin: Ik had achteraf gezien ook beter toch naar AD kunnen gaan he? :unibrow: :unibrow: We hadden ons wel vermaakt zo te zien.
@toos: ga ik zondag ook zeker doen draai vanavond al beide wassen donker was hangt nu te drogen in logeerkamer witte was morgen vroeg voor werk effe ophangen op balkon zondag lekker op tijd op staan en alleen effe snel woonkamer en slaapkamer doen en dan lekker zo lang en veel mogelijk buiten zitten
@Toos: Nou, wie weet? Ik heb de laatste week van september en de eerste week van oktober ook nog 2 weken vakantie, dus als er een leuke aanbieding komt.
@Linda
Misschien ook wel een voordeel dat hij haar nog maar een paar weken kent. Kan altijd nog zijn dat het toch niet zo klikt als ze verwacht hadden.
@Jac
Mooi vooruitzicht zeg, wou dat ik ook al kon beginnen met aftellen.
@Toos
Heb ook altijd een paar boeken bij. Lekker voor in het vliegtuig, aan het zwembad en voor 's avonds in bed. Pak dan wel meestal een humoristisch boek, zoals Shopaholic, de zwaardere kost bewaar ik voor thuis. Daar wordt ik niet zo snel afgeleid