@Linda: Hoi Linda. En… al een beetje bekomen van alles? ![]()
@ roanna een nieuwe mp3 speler. Een variant tussen de mp4.
@roanna: hmmm het gaat, kijk bij mij is het zo of ik ben echt hartstikke gek op een jongen of niet, nog wel effe moeilijk maar komt weer helemaal goed
@Roanna
Vervelend als er telkens iets kapot gaat maar zolang er nog geld is om het te vervangen is er nog niet zoveel aan de hand. Zou erger worden als de vakantie daardoor niet door zou kunnen gaan. Is toch iets waar je een jaar lang naar toe leeft.
@Roanna&Toos
Moeten we nog veel babbelen om een volgend deel te kunnen openen vandaag. Maar zullen het aan jullie over laten, jullie zijn tenslotte de experts ![]()
@Besmile
Vertel!!! Je hebt ons nu wel nieuwsgierig gemaakt :unibrow:
En nu even naar Ajax kijken ander zit Turkijelover voor niets te zwaaien ![]()
@ marion een mp3 speler. Een variant tussen de mp 4
@Besmile
Mooi kado zeg!
@Linda
Logisch toch, is altijd moeilijk als je gek bent op iemand en hij blijkt al een vriendin te hebben.
@marion: ja echt wel en vooral als je in de mail leest " sinds een aantal weken"
Hoihoi,
Idd jullie moeten wel wat vol kletsen, ben ook benieuwd of dat lukt jullie zijn wel experts.
Maar goed net eventjes schoenen gekocht voor mijn vakantie want hetschiet op 2 en halve week!!! JIPPIIEEE!!!
Dan ga ik aegean dream weer onveilig maken.
Nee hoor dat laat ik aan Toos over;)
Neem wel vast een voorproefje hoor. Ik bereid ze langzaam voor!
hahahahahahhaa Ik kan bijna niet wachten.
Groeten jac
@Marion: Ja maar dat hoeft ook niet vandaag hoor! Dat gaat niet lukken. :lol:
Natuurlijk heb je gelijk met wat je zegt, zolang je nog geld hebt om het te vervangen, maar ik bedoel eigenlijk, alles komt dan vaak tegelijk. Tenminste dat is onze ervaring, maar blijf er vast niet voor thuis. ha, ha.
@Besmile:Oh, wat een mooi cadeau. Super zeg! ![]()
@Linda: Ja, het moet een teleurstelling voor je zijn geweest, maargoed nieuwe ronde, nieuwe kansen toch? Gewoon ff weer verder kijken.
@Linda: Kan me ook wel voorstellen dat het niet makkelijk is.
Vanavond dit deel vol kleppen gaat niet lukken vrees ik.
@ Besmile: mooi cadeau!!!
@ Linda: wel balen zeg!!
ik heb weer een handje geholpen
hahahahahahahha nou ik heb niks meer te vermelden.
Langzaam aan het voorbereiden voor mijn nachtjes.
haha
Ben ik er alleen nog of niet???
Nee net eventjes gekeken ik ben niet alleen
he ik bijna een hele pagina volgekletst hahahahhahahahahahhahahahaha
Nou nou dit lijkt wel therapie tegen mijzelf praten via internet
@Jac: Ben heel benieuwd hoe ADR zal zijn. Ben benieuwd of de schoenenpoetser er nog is. Die man slofte iedere dag met zijn spullen door de gangen. Kreeg vorig jaar een schilderijtje van hem omdat we hem iedere dag groette. Het stelde niks voor, maar krijg er nog kippevel van.
Je klept wat af Jac, schiet lekker op zo
Neeeeeeeee Jac. Je bent niet allleen.
Kijk maar goed om je heen.
@Toos: Nee, we kunnen inderdaad wel goed kleppen en beppen, maar dit gaat niet lukken. :retard: