@Roanna: Hoop dat je goed door je APK keuring komt. Succes @Marion: Vervelend is dat, als er van alles tegelijkertijd kaduuk gaat. @Bloemmie: Heel veel plezier bij BLOF vanavond!!!
Vond de discussie over schoenen wel grappig. Jullie leven wel op grote voet hoor. Ik kom niet verder als een kleine maat 36. En wat bikini’s betreft, heb n bikinitic. Heb ze in allerlei soorten en maten. Vorig jaar 2 nieuwe gekocht, maar pas ze niet meer omdat er zo’n 10 kilo af is. Dus het is vreselijk, moet weer gaan kijken naar een nieuwe.
ariane…:retard: mmmm?? nou ja!! tis nie mijn kind!! hongerhongerhongerhonger!!! enneuhm…marion…dat is toch het ALLER-BESTE excuus voor een nieuwe bikini??
@Bloem: als je doner te veel hebt, opsturen naar hier !
@Marion: ik ben eerder van de vreemde namen, of namen die je bijna niet hoort of die in zijn soort speciaal zijn… Die oeroude nederlandse of belgische namen vind ik niet zo leuk… Maar ja, das mijn mening eh
@Sev
Maar goed dat iedereen een andere smaak heeft. Waren er ook veel die moesten wennen aan de naam van J., die hoor je ook niet veel. Mijn schoonvader vroeg wel 3 keer hoe hij heette toen ik hem belde dat we een zoon hadden, en gaf toen snel de hoorn door aan schoonmoeder. Moet er nog steeds om lachen.
hahahaaa…wij kennen hem alleen als J. kan dus niet oordelen of het een ‘gekke’ naam is. Ik hou wel van simpel en gewoon, maar niet zo doorsnee als Jan of Piet ofzo…maar van die hollywood namen als ‘apple’ or ‘summer’ ofzo…:retard: gaan mn haren van overeind staan!
Hoi ladies ben ik weer, lekker weertje zeg…eindelijk zon en geen wind, hier in het westen zitten altijd met zo’n lekkere frisse bries (ahum) af en toe waai je hier uit je hemd maar dat is vandaag niet aan de orde.
Vandaag lekker vrij…althans wat je vrij noemt…aan de sop, boodschappen doen voor het weekend…ik zit helemaal volgeboekt…bah…vanavond verjaardag in Tiel (uurtje rijden), morgenochtend verjaardag in Zoetermeer, morgen middag half 4 verzamelen voor personeelsfeest van mijn man zijn werk tot snachts (naar Geertruidenberg 1 1/2 uur rijden) zondag verjaardag Zoetermeer…
ik wou dat het maandag was kan ik lekker weer werken…tjonge…als ik het zo opschrijf komt er geen einde aan… moet nog strijken en stofzuigen…en dweilen…en ik heb geen zin wat nu!!!
Ze hadden dat prinsesje beter ArianA kunnen noemen,haar zusjes heeten
AmaliA en AlexiA allemaal beginnend met een A en eindigend met een A had leuker geweest. Als je dan origineel wil doen, doe het dan goed,…
die Alexander met zijn Tripple A
hoezo stoffen en zuigen en dweilen…je bent toch niet thuis?? :biggrin: hahahaaaa…enneuhm veel plezier met alle B-days enzo …als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet zo sociaal ben en zoveel afspraken heb! hahahaa