Turkisch Tea Time Deel ......21

@Bloem, nou ik ben wel thuis hoor…en heb ook nog een kleine 4 voetter die overal zijn handtekeningen achter laat op het laminaat. Dus ik hang er wel aan hoor om met die dweil in de rondte te gaan…

het dames…
ik ben net terug uit school…weekend aka genieten…vanaaf verjaardag

@bloem…veel plezier…

@sev…werkze

@andere…werrkze ook of geniet lkkr van de zon…:wink:

@marion…of is J zn 2e letter…en heet ie MJ van Marion junior;)

xx

@ filiz…nog spannende plannen dit weekend?? (behalve ookal een verjaardag!)

jah…:smiley: zaterdag trouwt een vriendin…en daar moet ik de hele dag naartoe…
zondag gewoon voetballen en daarna werken…

jij…?

@Viva
Zit met hetzefde probleem, probeer beneden te stoffen maar kom ook niet echt vooruit, en ben ik net actief bezig dan is het koffie- of etenstijd en moet ik weer stoppen. Nog maar eens een poging wagen, zul je zien dat dan de monteur voor de wasmachine komt.

@filiz
OOOOO leuk een bruiloft!!
Nee zijn eerste letter is de J, en de 2e de P, hij heet Jan-Peter :smiley:

wow das mega joh!! ikke nu shoppen, eten en blof, zaterdag uitslapen (misschien met…) werken, afspraakje (misschien slapen met…) zondag socializen met pa en ma (en wassen) en weer naar U. om te meeten met mn nieuwe reisgenoot (mega dus!!) en dan de was (schoon) ophalen …heb het nooit zo druk, hou ik niet van, maar ja, wa mot da mot…dus hasta la fiesta

@Bloem
Grote plannen dus het weekend** ;)**
VEEL PLEZIER!!!

:smirk: ik doe momenteel alles maar in etappes, echt ik ben niet vooruit te branden. Heb beneden al gezogen en gedweild, nu naar boven om de stofzuigen en te strijken…blllllllleeeeeeeeeeee

Bloem,Veel plezier van het weekend druk druk druk dus voor je.

Filiz,veel plezier op de bruiloft.

Ik nu ook lekker weekend,vanavond naar Amsterdam voor het cluppie.morgenavond verjaardag en zondag heerlijk niks doen

prettig weekend allemaal

:wink: @ Bloem…wie weet…met wie je morgen wakker wordt…kan altijd een verrassing zijn nietwaar

Hubbie moet zondag werken, ikke mss met de bike naar paps en mams op de camping, of zuslief en de nichten weenie

Ben nu thuis, alles bijgelezen… Heb niets met kindernamen(hihi, maar motoren… :biggrin: ) wij hebben 4 katten, en de stofzuiger en de dweil zijn hier bijna gelijk aan de stoelen, dus daar maak ik me ook al niet druk over… ehhhh Döner (dat blijft maar hangen döner döner döner… ikke ook halen zoooo0 Bloem enjoy…

Nou goed ikke ga mn socio dingen doen laterzzzz

Doe ook alles in etappes, beetje stoffen en dan WW checken, beetje stoffen en ff checken :wink:

@Turkijelover
Gaan ook kijken vanavond, helaas niet in Amsterdam, dus zwaai maar ff naar ons.
VEEL PLEZIER!!

@Beps
Ga jij ook al aan de doner :disgust:

@Marion: Nee eet heeel burgerlijk rollade met wortels en doppers daarom klinkt die döner ook zo lekker…

Verder btje spelletjes, btje WW checken, btje spelletjes, btje WW checken…

Wij doen ook maar gewoon vanavond, kip met broccoli.
En voila … inmiddels is de kamer al stofvrij. Het wordt nog ooit wat met mij :biggrin:

strijk is klaar

Eten moet er ook nog op tafel komen ik heb geeeeeeeeen idee wat. iedere dag het zelfde WAT

in etappes is het ook beter uit te houden…:wink:

@bloem…klinkt super allemaal!!

@viva…nu lkkr uitrusten

@turkije-lover…veel plezier!!

@eten…vrijdag is bij ons>>eigen gemaakte frieten van oma dag!! heerlijk:D

@Filiz neee, kan nog niet uitrusten moet nog stofzuigen boven, maar dat is dan het laatste maar ga eerst ff een peukie doen met een glas drinken, niet zo erg dat het warm is buiten maar ik heb het idee dat er een kat gejongd heeft in mijn mond…helemaal uitgedroogd…en moet af en toe natuurlijk even WW checken nietwaar…ik doe nog niet zo lang mee, maar wil wel op de hoogte blijven natuurlijk.

en eten, ach ik denk dat ik maar broodje hotdog maak, met uien in het zuur is wel lekker en snel klaar, moet vanavond natuurlijk nog weg, heb ik geen zin om te frituren, stink alles naar het vet, moet ik weer in bad, daar heb ik allemaal geen tijd en zin in vanavond…blee verjaardagen, wie dat uitgevonden heeft nauw die mag zich wel na laten kijken, ik heb daar zo’n verschrikkelijke hekel aan maar ja iedereen komt bij mij als ik jarig ben ook al zeg ik dat ik het niet vier.
Het is iedere keer weer het zelfde liedje, druk, allemaal door elkaar heen babbelen, een hok vol kleine kinderen die niet met elkaar overweg kunnen, dus de hele avond is het janken geblazen.
Vorig jaar heb ik het slim gedaan ben lekker op mijn verjaardag in het vliegtuig gestap naar Bodrum, en dit jaar kom ik 1 dag voor mijn verjaardag weer terug uit Alanya. Dus goed excus om het niet te vieren.
Maar in juli hang ik er toch echt wel aan dan wordt mijn ventje 50 jaar, dat kun je niet overslaan niet waar.

@Viva
Erg he die verjaardagen. Krijsende, jankende en zeurende kinderen. En het ergste van al, de ouders die met hun kont in de bank neerploffen onder het mom van ik heb feest, en niet meer naar hun kinderen omkijken.