Goede avond!
Nog steeds problemen met de internetverbinding. Dus ben ik er niet dan is het weer foute boel hier. Gisteren opeens weer geen verbinding. De expert dus maar gebeld, had er ff schoon genoeg van. Vandaag verschillende keren geprobeerd … niets, monteur die komt, en jawel hoor … deed ie het opeens. Maar goed meteen maar de computer schoongemaakt want hij wordt steeds te warm, is nog niet helemaal goed dus moet over even een paar dagen weg om nagekeken te worden.
@Bloem
Hoe is het met de vinger nu? Houd hem maar goed in de gaten. Top zeg dat je een reisgenoot hebt gevonden. Kan de voorpret nu goed beginnen
@Filiz
Was idd niet de geboorte van een lammetje. Kan ik jullie niet aan doen want dan blijf ik bezig de komende tijd
@MK: Ach, dat bloed zal wel goed zitten toch… Maar dat van die ribben…Das voor jou heel vervelend. Hoop dat het niet een prof voetballer word, want dan worden het heeeel vervelende maandjes:wink:
Mijn motor is klaar, was een foutje kan gebeuren. Niet echt spannend.
Nu ga ik me omkleden, op de motor naar het werk. Keeltje nog niet oke, maar ik ga me redden vandaag. Tot straks
Zo op het werk aan gekomen, heeeeerlijk getourd. nu ff werken tot 13 uur en dan heeerlijk naar huis. We zien wel weer Keellie is het er echt niet mee eens, en dan gaan ze in de directiekamer ook nog het tapijt vervangen(zit DIREKT naast me!!) Stinken lijmstoffen dus de hele dag stoned… Nee ik is niet blij
@ Beps & Turkije lover: heerlijk hoor zo’n half dagje! Lekker vroeg naar huis om lekker van het weer te genieten (jij dan met parasol Beps.
Ik hoef vandaag ook maar tot 1 uur naar school, heb de eerste twee uur vrijgenomen omdat ik straks mijn mondeling heb om half 11. Ben echt zenuwachtig!!
Meiden dit is te erg… Eerst zijn ze die kamer aan het uitruimen, het is 1 grote puinhoop hier…Daarna gaan ze schuren…stof lawaai geen telefoon verstaan dat komt noooooiiiiittt goed…
En daarna die lucht…
Ik kom geen meter verder en het kan me nog eens geen kl**e schelen
hallo hiero…ikke ook een half dagje…voel me helemaal niet goed, zo veel aangekomen de laatste tijd, nix past meer, zit mezelf letterlijk in de weg…grrrr…maar goed!! strax shoppen, eten met de accountant en naar blof!!!
Ook ik ben zomers gekleed vandaag. Lekker een keer mijn 3/4 legerbroek aan en truitje met korte mouwtjes. Heerlijk!
Zit nu net als jou Marion, met een bakkie achte de pc, alsof ik niks anders te doen heb. Ha, ha. :slywink: Maar was al vroeg op pad om hier in het bejaarden huis (aparte poli), nuchter bloed te laten prikken. En dit in het kader van mijn jaarlijkse APK-keuring i.v.m mijn hartziekte. Volgende week voor de echo en dan maar zien of we weer goed door de keuring zijn gekomen. :biggrin: :biggrin:
@ Bloem: Oh, is dat vanavond al? Meid, geniet ervan en heel veel fun gewenst en vertel morgen even hoe het was.
Nou meisjes, werkse en leerse allemaal en een fijne dag verder.
Moet ook zo werken dus…
dank u dank u dank u!! eerst shoppen, toch ff in de winkel kijken naar schoenen, een zonnebril heb ik echt nodig en ff kijken voor een broek die past en lekker zit enzo…word gek van de kleren die ik nu heb!! arch!!!
@Beps
Nog ongeveer 2 uurtjes in de stank en rotzooi en dan is het zover!
Zit te wachten op de monteur van de wasmachine. Is ook kaduuk nu, lijkt wel of alles het gaat begeeft op het moment.
Een geluk … we blijven zelf op de been