Turkisch Tea Time Deel ......21

Zonneallergie… Verkouden… Tis allemaal wel wat…

@ Filiz: Ohoooooh :smiley: acht weken naar Toerkije!! Jaloers jaloers!! Wat geweeeeldig :smiley:

@ Sev: haha, toch wel leuk he wanneer iets zo goed lukt?

@Beps: waarom zouden ze niet in de diepvries kunnen bewaard worden ? Diepvriespizza komt daar ook vandaan :wink: of anders: als je te veel hebt dan kom ik wel ff langs ! :smiley:

Eerst douchen nu en dan : LAHMACUNTIME !!!

Sev: Altijd welkom, maar meld het, zou zo rot zijn als we net een ritje met de motor maken zijn hihihi

Mijn dochter(tje) is 22 jaar dus valt niet meer echt onder de kindertjes nietwaar. Urtizon helpt haar niet…2 dagen later komt het dubbel op zetten, is ze net een framboos:retard:

hebben jullie ook problemen met de hotmail???

wel met msn…

Ik heb een vraagje:

Weet iemand misschien of je met een Russisch paspoort ook een visum naar Turkije moet kopen?

@Cris&Turkije lover: Ik kom net thuis, wil ook ff mijn mail ophalen en op MSN en ook nada.

Hoef ik ook niet verder op de PC te zoeken, omdat het dan wel weer om een storing zal gaan, net als laatst. :finger:

Ikke kan gewoon overal bij dus… bij mij geen probleem

Nou, ik heb het net nog geprobeerd , maar geeft aan, dat het tijdelijk buiten gebruik is. Probeer het later.

Nouja, dan maar ff wachten.

Ik heb ondertusen ff jullie verhalen gelezen. Sommige erg heftig. Vooal die van Cynthia. Poeh zeg, da,s nie niks.

MK116: Hopen maar dat het niets ernstigst is. Daarom is het ook maar goed, dat je onder behandeling bent.

Bep, hoe is het nu met je keel? Hopenlijk helpt de kuur je.

Ik zit wel op msn,maar kan me mail dus niet checken en ga ook niet opnieuw opstarten,want de kans dat ik dan ook niet meer op msn zit er dik in.

Filiz,hoe is het eigenlijk met je haaruitval nog steeds veel last van ?

Kan wel nu op MSN. Ga ff tjekke of mijn hetemail het ook doet. :biggrin:

**Alles werkt weer. :dope: **

Ja bij mij ook weer

Hier ook.

12 boeken binnenstebuiten en achterstevoren in mijn hoofd proberen te proppen werkt minder goed :(. Ik moet een 9,2 halen voor mijn mondeling morgen om nog een 8 te staan…

hallo allemaal

ik krijg wat van die kl*te verbindingen!! weer geen internet thuis en dan ‘ineens’ wel… nou ja…

wow…dat lijstje. zelfs IK ben jaloers… howly smokes.
@ summa, wat dacht jij? ikke doe 2x de 4e, makkelijk te onthouden…?
@ filiz…grrrrrrr…jaloers!!! 8 weken, zucht…vorig jaar was ik er ook 8 weken, heerlijk! geniet!!!

uhm? verder? weet het al niet meer…weer mn tijd ‘verslapen’ was wel heerlijk overigens! hahahahaa

@Bep er bestaat ook nog zoiets als een parasol, ga je daar toch onder zitten, voel je toch de warmte, maar zit je niet in de zon…en zie je er uit als een panter…ach…trekt wel weer bij zegt de assistente dan van de dokter…hahaha

Neem even kontakt op met de douane tel: 08000842 en vraag het daar even, maar volgens mij wel, ik ben wel eens gelijk met een russisch vliegtuig op Antalya aangekomen, die mensen moesten ook een visum kopen op het vliegveld.
Die moesten wel naar een ander hokje en volgens mij betalen ze meer als 10 euro voor zover ik het mij kan herinneren.

:wink: ik ga afnokken tot morgen

hey meiden…net terug van de training…pijn aan mn benen!!!

@viva…tot morgen :wink:

@sev…waren de pizza’s lekker…?

@cris…volgens mij is het voor de russen het zelfde als voor ons…anderszou het er niet zo stikken van de russen

@turkije-lover…de dokter heeft me een andere pil voorgeschreven die de mannelijke hormoon zou moeten afremmen…ik slik die nu pas 4 dagen dus veel verschil merk ik nog niet.,.maandag belt het ziekenhuis voor mn bloed uitslag…nog even afwachten dus

xx