@ Cyn: wat erg van je klasgenootje… Ik vind dat soort dingen ook altijd eng, is hier een tijdje geleden ook gebeurd, nadat een jongen gezakt was voor zijn rijbewijs is hij gaan rijden… Drie keer zo hard waar je 50 mocht, sloot ingereden… Vriend zat in de auto heeft nog zijn hoofd omhooggehouden enzo, maar bestuurder had al zijn nek gebroken =(. Jongen was 18 jaar. Ook dronken. Ik leef met je mee :(.
@ Bloem: jaloers jaloers jaloers!
@ MK: oei, dat klinkt inderdaad niet best. Ik hoop dat de pijn in je ribben wat minder wordt… Success in het ziekenhuis morgen.
@ Sev: klinkt lekker!! Eet smakelijk vanavond.
Ik kwam thuis, ging lekker in het zonnetje zitten… ben ik verbrand!!
Nu leren voor mijn mondeling (en tetris spelen!)
Goedemiddag, wat een verhalen hier allemaal. Van rampspoed tot hele mooie dingen!
Cyn, heel tragisch van je oud klasgnoot! Het zal je kind maar wezen…
Beps, sterkte met je keelontsteking, lekker ijsjes eten!
Sev, afiyet olsun vanavond met de lahmacun.
Bloem, heerlijk dat je het zo goed voor elkaar hebt met al je vakantiedagen en zo!
Viva, hoop dat het goedkomt met je dochter. Ik heb zelf ook een moeilijke huid, niet echt zonne allergie, maar moet wel erg goed opletten. Ik gebruik een lotion achtig iets, heel neutraal. Daar smeer ik me 's morgens helemaal mee in en na een uurtje mag ik dan pas naar buiten de zon in. Dat spul werkt prima bij mij gelukkig. Het heet aqua**(nog iets wat ik niet meer weet) en is verkrijgbaar bij de drogist.
Iedereen, hebben jullie t gezien?? Ik sta bovenin het lijstje…EVET!! Over 2 weken zit ik in Marmars, yoehoehoe enz.
Sorry hoor, moest er ff uit hihi!
@bep
Beterschap, hoop dat je snel opknapt van het kuurtje.
@crazymar
2 weekjes nog maar, heerlijk joh, hoelang blijf je daar? en ga je met het gezin?
Ik krijg morgen geen uitslag, die wordt naar de verloskudige gestuurd. Als het ernstig is, dan krijgt de verloskudige de uitlag telefonisch en ik dan ook uiteraard.
hihi ik mag er 2 keer in…
en m’n zusje gaat voor de eerste keer mee…spannend!
haha dit werd wel tijd: eerst Bodrum… dan Marmaris… dan Kusadasi… Maar nee dan is het uiteindelijk toch Yalikavak,Bodrum geworden…
Applaus voor askim!!!:king:
CrazyMar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis Summa: 4 mei - Bodrum!!!
Filiz: 11 mei - Side
Turkije lover 15 mei - Kusadasi
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië of Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - misschien Gumbet
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
**Summa: 4 augustus - Bodrum!!!
**Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
MK116, ik hoop van harte dat er niks bijzonders aan de hand is met je en dat de rest van je zwangerschap zonder problemen verloopt.
Ik ga dit keer naar Marmaris met mijn man en dochter en er gaat ook nog een vriendinnetje mee. We vliegen lekker vroeg, 6 uur 's morgens en 's avonds om 8 uur weer terug.We vliegen vanaf Brussel. Prima reistijden dus!
Summa, lekker 2x naar Bodrum, heerlijke gedachte hé?!
Viva, het spul heet ultrasun. In diverse factors, factoren?? te verkrijgen.
Fransijn: 28 april - Side
Mizz-Styloow: 29 april - Fuerteventura
Jac: 1 mei - Turgutreis
Filiz: 11 mei - Side
Turkije lover 15 mei - Kusadasi
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanië of Gumbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Bloem: 2 juni - misschien Gumbet
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September - Gumbet
Jaaaaaaa hier zitten ook nog mensen jaloers naar het lijstje te staren :drugged:
Sorry dat ik erover blijf zagen maar die Lahmacun ruikt echt héérlijk Turks ! Nooit gedacht dat het zo Turks zou uitvallen, heb de boordjes van de deeg ook opgekrult zodat het een bootvormpje is en oooooo wat heb ik reuzehonger… Maar eerst enkele kilometers gaan lopen…
@Cyn: dat weet je nooit waarom iemand dat doet. Vorig jaar was hier ook iemand die zelfmoord pleegde had een vriendin en een kindje. Had er problemen mee dat hij veel te dik was.
Wens je sterkte!!
MK: Succes morgen met de controles, hoop dat alles goed is.
@cyn…jeetje meis…erg…je weet natuurlijk nooit waarom iemand zo iets doet
@viva…gelukkig dat de dokter iets voor je dochter heeft
@beps…beginnen met je nieuwe baan is natuurlijk ook iets leuks om naar uit te kijken.
@sorry…wil niet ego overkomen…maar ik heb die weken nu eenmaal vakantie…en ik denk dat we na deze weken weten of we het ook lang dan 2 weken of 10 dagen met elkaar uithouden…
mn vriend heeft een huisje gehuurd…en ik kan vast wel een beetje helpen met werken in de winkel…
@Viva: Hoe oud is je dochter trouwens?? Ik heb 2 jaar geleden het advies gekregen van de huisarts om bio caroteen te gebruiken (helpt van binnen uit)en te smeren met Urtizon en zonneblaasjescreme van Bioerml. Dat laatste hielp goed tegen de jeuk. Misschien ook een tip
Meiden, de fiets van hubbie is thuis de mijne kunnen we over 2 uurtjes ophalen…
@Sev: Ikke is niet boos, zit te denken waarover ikke dat zou moeten zijn op jouw??? Ikke is nooit boos op jou…
Ga zeker en vast de lahmacuns maken… zit alleen met het teveel voor 2 personen dat ik krijg… en ik weet niet of ze gevroren te bewaren zijn
Heb mn kuurtje binnen, dat wat ik verwacht had, mag nu dus niet de zon in :retard: Nederland krijgt eindelijk zomer en Beps mag de zon niet in :retard: